Geurkaarstopic

Nice, waar koop je dit?

Lidl

1 like

We hebben onze nieuwe kerstkaarsen binnen :innocent:

8 likes

Nav dit topic ben ik bij Zara Home aan het kijken (online dan) voor geurkaarsen. Nu wil ik graag die gingerbread. Hebben jullie nog andere aanraders van Zara Home?

Het laatste restje van mijn votive veranderen in een wax melt. Het is yankee candle after sledding

3 likes

Lont kort knippen en kokend water erbij gooien. Het wax zou dan omhoog moeten komen en een soort wax melt vormen. Het werkt bij mij nog niet zo goed als ik op YouTube filmpjes gezien heb, maar dit zou dus moeten werken :sweat_smile:

1 like

@Sedana heb het opnieuw geprobeerd, er hoeft niet veel kokend water bij, ongeveer een centimeter boven de wax. Hij plopte net zo los van de bodem

Erg satisfying dit

8 likes

Ik brand nu Woodwick black peppercorn, lekker warm en kruidig. En zwarte kaars, staat mooi in mn interieur, chillll

Wat doen jullie allemaal met al die lege yankee/woodwick/etc potten? ik bewaar ze altijd maar geen idee voor wat eigenlijk :thinking:

3 likes

Waar hebben jullie je illumalid vandaan? Ik heb nu mijn eerste grote jar van yankee candle, na veel geuren te hebben uitgeprobeerd. Van wat ik begrijp maakt zo’n ding er op toch wel verschil?

Niet altijd. Kans dat het tunnelt is kleiner maar soms is het bijvoorbeeld buiten de koud waardoor het volgens mij toch gebeurt. Helemaal uitsluiten lukt niet.

Ik heb het uit de winkels en marktplaats.

1 like

Ah ja, helemaal helpen zal het niet idd.

Vroeg me vooral af waar jullie die kopen, aangezien er bij de meeste webwinkels maar weinig keuze is :relaxed:

1 like

Toevallig heeft mijn dochter vanmorgen een waxinelichtje houder geknutseld voor mijn moeder met een woodwick potje😅.
Ik wilde ze bewaren voor speldjes en elastiekjes ofzo.

1 like

Hoe bevallen de Ikea kaarsen? De moeite waard om naar Eindhoven te rijden haha?

Ik gebruik mn YC potten voor suiker / basterdsuiker / bloem etc!

4 likes

Kan deze ook van harte aanbevelen, beetje rokerige kaneelgeur :heart_eyes:

1 like

Hier ook even project kaars. Lont van trick or treat was er klaar mee, dus wax naar boven laten smelten met kokend water en in de scenterpiece gedaan. No waste!

4 likes

Krijg je hem dan wel goed uit de pot? Aangezien de bovenkant smaller is

Zeker, even wachten tot het half zacht half hard is en dan kan je het zo eruit drukken en beetje opvouwen

2 likes

Oh ik heb net met gevaar voor eigen leven met een mesje in een pot staan hakken om restjes er uit te krijgen om als wax melt, zie ik nu dat je er ook gewoon water bij kunt gooien. Goeiemorgeeeeee :joy:

10 likes

Hoe duur is zo’n ding? En vind je het het waard?