Oh jee, pas maar op, nu kan de verslaving beginnen
“One of us, one of us”
And so it begins…
Toen mijn man thuiskwam dacht hij dat ik iets lekkers aan het maken was, maar helaas (voor hem) was het deze :
Kaarsen zijn bezorgd, zonder dar ik er verder bericht van gehad had. Lekker zooitje daar
Ik ben een geurkaars noob, maar door dit topic beginnen mijn handen toch wel te jeuken . Onderstaande kaars heb ik ooit op een mark gekocht en is echt de lekkerste geur ooit. Helaas kwam ik er nadien achter dat ie online niet meer te verkrijgen is. Kent iemand toevallig deze kaars en kent een geur die erop lijkt? Of iemand die een gok wil wagen
.
Also, ik zie hier verschilende websites voorbij komen. Welke heeft het de beste deals?
Heeft iemand toevallig ervaring met een Yankee Candle scenterpiece? Ik heb nu zo’n normale brander met een kaarsje, maar zo’n scenterpiece lijkt me veel handiger qua schoonmaken en ook veiliger?
Hoe zorgen jullie ervoor dat een gelijkmatig (?) opbrandt? Ik heb weleens zo’n hoedje gemaakt met aluminiumfolie, maar ik vind dat er niet echt mooi uitziet. Zeker als het om een wat duurdere kaars gaat.
Yankee candle verkoopt illumalids. Die doe je boven op de kaars en daardoor brandt hij iets gelijkmatiger op. Bij yankee candle doe ik die er standaard bovenop want die branden bij mij eigenlijk altijd slecht op. Soms moet ik alsnog een alluminiumdakje er overheen maken.
De illumalids passen ook op sommige kaarsen van dw home dus dan doe ik ze er ook gewoon op haha.
Verder is het vooral belangrijk om de kaars de eerste keer lang genoeg aan te laten zodat hij geheel tot de randen opbrandt. Dus niet een nieuwe kaars aan doe als je na een uurtje alweer weg moet.
Onderstaand een linkje naar illumalids, ik heb zelf alleen geen ervaring met deze webshop
Ik merk ook dat het zo erg van de kaars afhangt. Ik had er voor een paar euro eentje bij de kruidvat gekocht en die is helemaal opgebrand, glas is gewoon leeg en brandschoon nu. Soms heb ik yankee en dan blijven er hele rotsen inzitten… ik brand in ieder geval de eerste keer de hele bovenrand vloeibaar en blaas ze niet hard uit
Ik heb als soort van kerstcadeau voor mezelf van diptyque de figuier gehaald, maar hij brandt nu een uurtje en ik ruik hem helemaal niet terwijl ik er naast zit. Ben al even naar boven gegaan en weer naar beneden maar ruik echt niks. Zit zelfs al aan voedsel en m’n was te ruiken of ik niet m’n reuk kwijt ben, maar dat is het echt niet. Het doosje waar de kaars inzat ruikt juist wel ontzettend. Baal er echt van voor dat geld. Iemand enig idee of ik misschien iets verkeerds doe? Of gewoon dikke pech heb?
Figuer is een van de zwakkere diptique geuren. Helaas,… de geur is ook wel een van mn favorieten. Ik koop hem zelf niet meer gezien prijs/kwaliteit en heb inmiddels een hele goede dupe gevonden.
Of misschien is de ruimte waar je de kaars hebt staan te groot voor het formaat?
Ja ik denk dat het een combi is van een te grote ruimte en dus dat ie wat zwakker van geur is. Heb hem in een andere ruimte gezet en daar ruik ik hem gelukkig wel, al is het subtiel.
Welke dupe heb je gevonden?
paddywax black fig&olive. Ook een stuk sterker dan figuer vind ik zelf. Verpakking vind ik minder mooi, maar ik hou echt zo erg van vijgen geur. Deze kaars staat hier bijna iedere dag aan.
Heeft iemand hier weleens contact gekregen met de klantenservice van Bath & Body Works? Mijn vorige bestelling werd met de verkeerde spullen geleverd. Heb inmiddels twee contactformulieren opgestuurd, maar krijg geen reactie. Misschien weet iemand een andere ingang?
Mailen werkt beter!
Yep, ik heb ook wel eens met ze gemaild en toen is het netjes opgelost
Ik heb ook wat raars. Gisteren een kaar gebrand, toen de deksel erop gedaan om hem uit te maken. Dat doe ik altijd. Wou nu de deksel er af halen maar hij zit helemaal vast? Krijg hem er met geen mogelijkheid af. Echt nog nooit gehad
Is Notino betrouwbaar voor Woodwick geurkaarsen? Iemand daar ervaring mee? Ruiken ze even goed en sterk enz? Ik weet dat de site voor parfums wordt afgeraden namelijk
Oh echt? Met parfum heb ik ook altijd goede ervaringen. Maar de kaarsen die ik heb besteld waren altijd goed. Wel van bbw en niet woodwick.