Heb ik nu wel gedaan ja! Knip jij ze als ze een tijdje branden tussendoor ook bij? Uitblazen knippen weer aansteken? Dat doe ik niet namelijk.
Nee dat doe ik inderdaad ook nooit! Maar wel elke keer voordat ik ze weer ga branden.
Vandaag bij de TK Maxx in Amsterdam geweest, tegenover de Bijenkorf. Hadden heeeel veel kaarsen. Ik mocht er van mezelf maar 1 dus dat heeft veel tijd gekost
Staan trouwens op meerdere plekken in de winkel, maar de beste staan beneden
Ja zo leuk he! Zitten vaak echt lekkere grote kaarsen bij voor een goede prijs.
Oh wauw! Dat doe ik ook niet, misschien dat dat best helpt…
Heb de adventskalender van Yankee en er zitten echt goddelijke geuren bij, maar heb vaak ook echt nog wat mm kaarsvet over, zo’n zonde. Zet het nu elke keer in de vriezer om daarna zo’n ‘klont’ kaarsvet eruit te kunnen halen en alsnog zelf een kaars van te maken ofzo… jullie daar ervaring mee?
Aan deze prijs kon ik natuurlijk niet weerstaan om nog 2 XL kaarsen te bestellen de kast staat nog vol, maar toch. Dank u geurkaarstopic
Mijn bestelling van vorige week is volledig geannuleerd en het geld krijg ik terug.
Lekkere aanbieding zo
Ik lees in de fb groep dat er meerderen zijn met dit probleem.
Ze hebben de levertijd inmiddels ook al aangepast naar 10 werkdagen… Op online gebied is er echt nog veeeeeel verbetering mogelijk.
Ik zoek een geurkaars in de geur Santal 33 van Le Labo
Iemand een idee waar ik die kan vinden?
Misschien Skins?
Skins inderdaad, en bij de Bijenkorf kun je hem Ook bestellen
Ja ik wil niet echt 70 euro uitgeven aan een kaars. Dus liever een dupe
Snap ik hoor. Deze dan misschien: https://www.zara.com/nl/nl/energetically-new-york-200-gr-p20160030.html heb het zelf niet geroken, maar op internet zeggen sommigen dat het een dupe is.
Mijn bestelling is blijkbaar zelfs gewoon vanzelf geannuleerd Ik had via achteraf betalen besteld dus nog niets betaald. Zelfs geen e-mail met uitleg, helemaal niets
Ooo woooooo HELDIN! Ik draag deze geur. Dat is echt 1:1 santal33
Wist niet dat er een geurkaars van was
Gelijk gehaald
Heeft iemamd al iets gehoord qua verzending van candle day?
Ik heb vandaag een verzendbericht ontvangen en het zou morgen bezorgd worden.
Post nl app zegt dat ze morgen mn kaarsen komen bezorgen.
Ik had voor het eerst kaarsen besteld bij BBW na alle influencers hier in dit topic, net voor het eerst een kaars aangestoken. Woooow echt verliefd op deze geur, het ruikt zo “gezellig” (het is de kaars Merrie Cookie). Zelfs mijn vriend vindt het lekker en die houd helemaal niet van geurkaarsen.