DW home.
Van Woodwick vind ik sommige geuren ook erg lekker, YC ronduit smerig en BBW had ik vorig jaar 6 geuren en allemaal teruggestuurd maar verder niks van ze geroken dus wie weet net pech.
DW home.
Van Woodwick vind ik sommige geuren ook erg lekker, YC ronduit smerig en BBW had ik vorig jaar 6 geuren en allemaal teruggestuurd maar verder niks van ze geroken dus wie weet net pech.
Ik heb zelf geen Woodwick-kaarsen omdat ik dat geknetter van die lont super irritant vind, dus geen aanraders. Maar ik zoek zelf vaak geurnoten van kaarsen op om te kijken of ze iets voor me zijn, en als het me aanspreekt bestel ik er vaak één op de gok. Inmiddels kan ik voor mezelf wel een beetje inschatten wat zal bevallen en wat ik beter kan laten staan.
Hier nog een geurkaarsen fan!
Ik koop vaak geurkaarsen bij de Action of drogist/supermarkt, maar dit is mijn lijstje van de wat ‘betere’ geurkaarsen die ik in het verleden heb gebruikt:
Mijn favorieten van dit lijstje zijn Tropical Starfruit en The Perfect Tree. Vooral Tropical Starfruit vond ik echt heel fijn! De geur verspreid zich echt door mijn hele huis. De geurkaarsen van Rituals vind ik eerlijk gezegd heel teleurstellend. Misschien ruik je ze goed als je ze in een kleine ruimte (toilet/badkamer oid) gebruikt, maar in de woonkamer duurt het bij mij echt lang totdat je ze ruikt, en dan is het alsnog erg subtiel. Ik zal die zelf niet meer opnieuw kopen, maar heb er nog wel eentje liggen die ik cadeau heb gekregen (Ritual of Ayurverda).
Ik wil ook nog heel graag de geurkaarsen van Woodwick en Bath & Body Works proberen, al denk ik dat ik het geluid van de Woodwick kaarsen misschien irritant zal vinden. Heb ook nog een enorme wishlist van Yankee Candle. Laatst heb ik een bestelling geplaatst, die zal ik delen zodra ik hem binnen heb gekregen! Ik heb daar ook gelijk een Illumalid bij besteld zodat ze hopelijk wat egaler gaan branden, want daar heb ik soms wel last van.
Welkom! Leuke post dit.
Ik heb een aantal geuren die niet heel sterk zijn gehad maar volgens mij verspreid te geur ook niet altijd evenveel geur. Het valt me vooral op als ik weer thuis kom.
Ik heb mijn geurkaarsen binnen. Ik had ook Trilogy Cafe Sweets besteld bij Lyko, maar deze kaars tunnelt? 3 uur aan laten staan gisteren en het buitenste randje smolt maar niet mee. Nog nooit gehad bij een Woodwick kaars, echt nog nooit. En hij kwam ook best lelijk binnen vind ik zelf.
Dat het niet helemaaal allemaal even mooi langs de randjes loopt heb ik wel eens eerder gezien maar vond dit wel extreem.
Ik heb hetzelfde met deze kaars. Ik doe ‘m nu in een windlicht omdat het warmer wordt. Geur is wel lekker.
Bij mij ligt het eraan waar ik hem neerhang. Eerst had ik hem in de woonkamer en rook ik vrijwel niks. Nu hangt hij in de gang en ruik je het heel erg goed. De ruimte moet niet te groot zijn
Net bij BBW geweest in amsterdam, bergamot waters hadden ze helaas niet. Champagne toast lekker, misschien haal ik die ooit wel eens! Wat ik verder rook was wel ok (sugared lemon zest, watermelon lemonade, white tea and sage, cactus blossom vond ik wel lekker) maar niks sprong er echt bovenukt
Ik lees tegenwoordig alleen nog maar mee en post minimaal maar oeh ik heb net 2 kaarsen van Overose op de gok gekocht! Ik ben echt zo benieuwd. Lees echt hele lovende reviews over dit merk.
Hadden ze ook zoveel sale? Ik moest er in de mall echt doorheen waden. Alles 3 voor 1 voor 70% voor de helft
Nee hier helaas niks hahaha
Zijn ook wat woodwicks
Ja ik heb er wel eens iets van gekocht bij TK Maxx. Was volgens mij wel ok, kan me iig niet herinneren dat het slecht was
Ik ben bij B&BW geweest vandaag en daarna bij Aromaplaza (daar hebben ze ontiegelijk veel Yankee Candle & Woodwick) klik voor mijn favorietenlijstje:
Ik dacht altijd dat ik niks lekker vond van Yankee Candle maar vond een aantal geuren toch wel lekker! Top 3 zou denk ik zijn; Mango Ice Cream, Berry Mochi en Snowflake Kisses.
Mango ice cream ruikt precies naar dat mango ijs dat je altijd krijgt nadat je all you can eat sushi hebt gegeten.
Oh ik ben benieuwd hoe ze je bevallen, ik las juist negatieve recensies en dan koop ik liever dyptique of byredo. Heb je boy smells al eerder gehad, is dat wat?
De reviews op de luxurycandles Reddit waren erg goed! Dus ik ben benieuwd. Hoop dat het wat is.
Boy Smells heb ik al ervaring mee, ik vind het echt super unieke geuren alleen de kwaliteit is helaas niet zo goed haha. Ze tunnelen heel snel, heb nog geen enkele Boy Smells kaars gehad die niet tunnelt . Dus die brand ik altijd met alufolie eromheen. Neem het voor lief nu ik met korting koop en voor de geuren maar het is wel een ding…
Wat vinden jullie trouwens van wax melts? Geeft dat evenveel geur af als een geurkaars? Wel een leuke manier om veel verschillende geuren te proberen.
Verschilt erg per geur en merk net zoals bij geurkaarsen vind ik. Voordeel van wax melts is inderdaad dat je makkelijk kunt wisselen maar wel soms wat gedoe als de geur “op” is. Vooral bij Woodwick vind ik het fijn om zo de geuren uit te proberen voor weinig geld.
Ik vind scent chips echt super lekker wanneer je allemaal geuren met elkaar mixt. Ik gooi er dan wel direct minimaal 3/4 tegelijk in