Geurkaarstopic

Ik ben bij B&BW geweest vandaag en daarna bij Aromaplaza (daar hebben ze ontiegelijk veel Yankee Candle & Woodwick) klik voor mijn favorietenlijstje:

Samenvatting

Ik dacht altijd dat ik niks lekker vond van Yankee Candle maar vond een aantal geuren toch wel lekker! Top 3 zou denk ik zijn; Mango Ice Cream, Berry Mochi en Snowflake Kisses.
Mango ice cream ruikt precies naar dat mango ijs dat je altijd krijgt nadat je all you can eat sushi hebt gegeten.

4 likes

Oh ik ben benieuwd hoe ze je bevallen, ik las juist negatieve recensies en dan koop ik liever dyptique of byredo. Heb je boy smells al eerder gehad, is dat wat?

1 like

De reviews op de luxurycandles Reddit waren erg goed! Dus ik ben benieuwd. Hoop dat het wat is.

Boy Smells heb ik al ervaring mee, ik vind het echt super unieke geuren alleen de kwaliteit is helaas niet zo goed haha. Ze tunnelen heel snel, heb nog geen enkele Boy Smells kaars gehad die niet tunnelt :smiling_face_with_tear:. Dus die brand ik altijd met alufolie eromheen. Neem het voor lief nu ik met korting koop en voor de geuren maar het is wel een ding…

2 likes

Wat vinden jullie trouwens van wax melts? Geeft dat evenveel geur af als een geurkaars? Wel een leuke manier om veel verschillende geuren te proberen.

1 like

Verschilt erg per geur en merk net zoals bij geurkaarsen vind ik. Voordeel van wax melts is inderdaad dat je makkelijk kunt wisselen maar wel soms wat gedoe als de geur “op” is. Vooral bij Woodwick vind ik het fijn om zo de geuren uit te proberen voor weinig geld.

2 likes

Ik vind scent chips echt super lekker wanneer je allemaal geuren met elkaar mixt. Ik gooi er dan wel direct minimaal 3/4 tegelijk in

Echt het proberen waard. Vroeger gebruikte ik dit Ipv kaarsen alleen waren er toen bepaalde geuren die naar frituurvet gingen ruilen als ze ‘klaar’ waren.

2 likes

Oh wat jammer!
Post maar een review van overose ooit als je zin hebt, ik ben wel benieuwd :disguised_face: ook omdat ze er zo leuk uitzien haha

1 like

Ik wissel heel erg af, ik bestel bij geurvoorjehuis altijd kennismakingspakketjes. Dan krijg je random 10 yankee candle melts. Het zijn grote melts, soms heb je genoeg aan de helft. De laatste keer dat ze op waren heb ik geen nieuwe meer besteld maar dat wil ik wel weer gaan doen. Alleen het nadeel van die kennismakingspakketjes (of ja, vond ik een nadeel) is dat je veel simpele bloemengeuren krijgt. Soms zat er wel wat bijzonders tussen maar meestal gewoon redelijk standaard geuren.

Ik kan de yankee candle box niet meer vinden maar this will work

3 likes

Ohjaa dankjewelb!
Ik zag op notino wel lekkere die me aanspraken

Maar even wachten met bestellen tot ik terug ben van vakantie.
Maakt het soort brander nog uit of is deze die hier tussen staat prima ook?

3 likes

Neejoh elke is prima, bij de action/xenos hebben ze er ook gewoon voor een euro.

2 likes

Schijnbaar wel. Er moet genoeg afstand tussen zitten want anders kan de geur gaan verbranden.

En wat is dan een goed voorbeeld?

Die van YC zelf in je plaatje.
Google zegt hoe groter de afstand hoe langer de geur ook mee gaat. (10cm wordt aangeraden)

2 likes

Heeft iemand een tip voor een goedkope geurkaars die lekker chic ruikt/die je überhaupt ruikt? Elke keer Stella Maris of Diptique kaarsen vind ik een beetje duur, maar als ik een Ikea of Hema kaars aansteek, die in het potje lekker ruiken, dan ruik ik gewoon niks. Of bestaat dit niet? :smile:

Kruidvat, Cashmere Suede is erg lekker!

1 like

Die glade geurkaarsen (action/kruidvat) vind ik goed ruiken… Of misschien een geurkaars van tkmaxx? Dan betaal je ook niet de hoofdprijs…

2 likes

Als je van fruitige geuren houdt, dan kun je voor 1,99 de Air Wick geurkaarsen proberen (bij de Action te koop). Zomerbries en Fruitcocktail zijn daar mijn favorieten!

3 likes

Bij TK max heb je inderdaad genoeg keuze. Van DW heb ik er een paar en die ruiken echt heel lekker.

4 likes

Ik heb gister een giga geurkaars met 3 lonten gekocht bij Zara home, voor 20 euries. Vond dat ze wel meerdere geuren hadden die chique roken en verrassend betaalbaar waren, verwachtte dat deze rond de 40 zou kosten ofzo met 80 branduren.

https://www.zarahome.com/nl/(620-g)-poetic-mind-geurkaars-l45444705?colorId=676&gclid=EAIaIQobChMIhd76rdHA_QIVEfZ3Ch0EeADLEAQYAiABEgJmfvD_BwE

1 like