Geurkaarstopic

Bij mij duurde het zelfs een maand :joy:
En toen plaatste ik een review (kom niet op de naam van de website) en toen dezelfde dag kreeg ik mijn geld terug. Waarschijnlijk toeval.

Je hebt ook een vrouw op marktplaats die inkookt in Amerika en verkoopt voor een goede prijs.

1 like

Klopt! Zij beheert ook een Facebook pagina en organiseert verkoopdagen bij haar thuis

2 likes

Ja Corian op marktplaats, je krijgt ook net wat uniekere dingen vaker bij haar vaker. De prijzen vind ik ook meevallen. Al bestel ik altijd via Facebook bij haar, bath & body works lovers Nederland is die groep. Maar ook al lang niet meer gedaan, zoveel kaarsen nkg.

2 likes

Foto van de facebookgroep van BBw

5 likes

Toch vind ik het gek dat het blijkbaar niet winstgevend genoeg kan zijn, gezien de populariteit ook hier in Nederland…

3 likes

Ik vraag me af of dit het is. In januari wilde ze nog een vestiging openen.
Heb het idee dat het ook met te weinig personeel te maken kan hebben. Hoop dat als ze terugkomen de prijzen niet nog duurder zijn.

2 likes

Werd het ook niet gerund door een franchiseondernemer? Dan kan er van alles gebeurd zijn waardoor ze ermee ophouden.

2 likes

Ik ben benieuwd of en wanneer alles verzonden wordt!

1 like

Iemand al een bevestiging gehad?

Ik hoop voor jullie dat die gaat komen :pleading_face: de franchisenemer heeft surseance van betaling aangevraagd en het klantenservice emailadres van bath and body works schijnt al offline te zijn

1 like

Nope :disappointed:. Maar gelukkig heb ik met Klarna besteld!

2 likes

Ik ook! Maar betekent dat dan dat we niet hoeven te betalen indien het niet komt? Weet de ins en outs niet daarvan.

1 like

Bij Klarna ontvang je meestal pas automatisch de factuur zodra de webshop het pakketje heeft verzonden. Weet alleen niet of Klarna dan ook automatisch annuleert als er niets wordt verzonden, maar dat zal vast snel geregeld zijn.

Nee, heb ooit iets bij Made bestelt en na een maand werd de factuur gewoon alsnog geopend. Maar in geval van faillissement zit het misschien anders.

Hoe dan😂
Prijzen werden steeds duurder en de klantenservice had iig geen personeel.

Ik meen dit niet niet serieus.
Wel benieuwd hoezo ze wel aangeven dat het later nog terugkomt.

Wel echt triest voor de medewerkers. Hopelijk hebben ze snel nieuw werk.

Op de insta van de Nederlands bath and body works staat nu een link via waar je contact zou kunnen opnemen. En ze zeggen “we are working quickly to ensure you have access to all your favoriete fragrances” dus hopelijk blijft de webshop?

Die link is naar de Amerikaanse website / klantenservice en diverse klanten geven aan dat de Amerikaanse BBW ze niet verder kan helpen. :slightly_frowning_face:

Ik hoop wel dat de webshop blijft inderdaad.

2 likes

Noujaaa zeg, dan hadden ze net zo goed niks op insta kunnen plaatsen :joy:

2 likes

Ja eens. :smiling_face_with_tear: In de FB-groep zag ik wel dat er mensen zijn die hun geld terug hebben gekregen dus dat is hopelijk goed nieuws voor de mensen die besteld hebben.

2 likes

Nouja in ieder geval geld terug dus

6 likes