Geurkaarstopic

Heb je aanraders voor geuren?

1 like

Peony blush suede! Lekkere rozengeur.

1 like

Bath and Body Works lijkt uit Nederland te gaan vertrekken. Op de website en in de winkel is nu 70% korting op alles, maar de geurkaarsen zijn online al zo goed als uitverkocht :frowning:

3 likes

Ooh er staat gewoon ‘annual sale’?
Wel jammer dat ik het gemist had, kapot goede prijs €8 ipv €23 en ik wilde champagne toast al zoo lang :cold_sweat:

2 likes

Ah jeetje als ze echt vertrekken ga ik ze erg missen!
Heb nu al een tijdje geen geurkaarsen meer besteld omdat mijn voorraad voorlopig voldoende is, maar een aantal weken geleden heb ik nog wat badschuim en handzeep besteld. Die schuimende handzeep is vooral erg lekker.

Hopelijk is het gewoon ruimte maken… Maar de berichten die ik lees stemmen niet hoopvol.

1 like

Ik ben er ook een beetje bang voor. Ik vond ook dat ze dat laatste tijd erg veel ‘wilde’ acties hadden en de producten werden steeds flink duurder. Gaf beetje instabiel beeld.

3 likes

En dat terwijl er nog een winkel in Den Haag zou openen.

2 likes

Ja het is ook nog niet zeker hoor, maar het winkelpersoneel schijnt er wel rekening mee te houden (ik lees mee in een Facebookgroep)

2 likes

Amsterdam gaat verplaatsen

1 like

de website is nu volgens mij alles 70%, wat een gekkenhuis. moest steeds weer van alles uit mn mandje flikkeren omdat het weer uitverkocht was :expressionless:
wel een goede bestelling gedaan uiteindelijk, maar BBW heeft er ook wel een handje van erna toch nog dingen niet te kunnen versturen, dus ik zie het wel.

1 like

Omg ik heb ook nog een bestelling gedaan. Waaronder 1 x champagne toast, hoop eeecht dat die binnenkomt!

1 like

Wat top dat jullie nog konden bestellen. Gisteren waren alle kaarsen op. Blijkbaar vannacht aangevuld?
Ga morgenochtend vroeg dan nog even kijken.

1 like

Ik heb net gekeken na 12u, maar helaas enkel dark kiss a 35 euro beschikbaar

1 like

Gewoon om de zoveel tijd even kijken

@Afstandsbediening20 Ik keek gisteravond rond 22.30 uur, toen stonden er 3 grote kaarsen, en 5 van die kleinere op. Maar de site liep weer eens compleet vast. Dus heb het erbij gelaten. Zie dat er nu ook niets meer op staat.

Maar wat @Nysmn zegt, gewoon af en toe even kijken.

Heb ook nog zat staan hoor, dus geen must, maar wel fijne prijzen!

3 likes

Als ik de Facebookgroep moet geloven gaan de beide winkels weg, gaat de winkel in Den Haag ook niet door, maar komt er vanaf volgend jaar waarschijnlijk wel ergens anders een nieuwe winkel, maar blijft de webshop tot die tijd gesloten.

Wat zal er mis zijn gegaan dan. Ben daar altijd wel benieuwd naar.
Zal België ook dichtgaan? Volgens mij is er geen Belgische webshop.

Ik vind het zo bizar. Aan de klanten kan het bijna niet gelegen hebben, er zijn in NL zó veel BBW-fans! Met name van de kaarsen. Op het moment dat er een kortingsactie was of candleday, dan werd er soms zoveel besteld dat de website plat lag. Aan de klanten lag het volgens mij echt niet.

Wel heb ik gemerkt dat het bestelproces (en retourneringsproces) niet heel goed was. Ik heb met bestellen regelmatig foutmeldingen gekregen of geen bevestiging, incomplete bestellingen, etc. Als je klantenservice nodig had, reageerden ze met name rondom de sale slecht of helemaal niet. En retourneren… dat was ook niet fijn, soms moest je er nog een paar berichten achteraan sturen voor je je geld terugkreeg. Waarom dat zo moeizaam liep, weet ik niet.

2 likes

Ja de laatste maanden is de klantenservice echt slecht. Ik heb mede daardoor dit jaar niet meer besteld. Ga de kaarsen wel missen, heb er nog 5. Ben benieuwd wat mijn volgende merk wordt😂

Of nou ja Notino is er nog steeds.

1 like

Bij mijn laatste handzeepbestelling ontbrak ook de helft. Gewoon afgestreept op de bon alsof ze in de doos zaten, maar het doosje was zo klein dat ik meteen wist dat het niet klopte. Pas na 2 berichten en heel wat geduld kreeg ik geld teruggestort. Echt slecht inderdaad.

De geuren van BBW vind ik uniek, maar niet alles vind ik lekker dus bij Notino zal ik alleen nog de geuren bestellen die ik ken. Snuffelen in een winkel is met geurkaarsen toch prettiger en praktischer vind ik. TK Maxx heeft vaak ook wel lekkere geurkaarsen.

3 likes