Geurkaarstopic

Klinkt wel als een kruidige geur eigenlijk haha, lekkere geurnoten in ieder geval. Vind hem wel wat prijzig, maar wellicht is er wel eens korting of als cadeautje haha.

Jaaa ik las net de beschrijving en.dacht oh er zitten wel kruidige ingredienten in haha. Op de website zelf heb je 10% korting maar volgens mij krijg je dan weer verzendkosten bij.

1 like

Ik heb pas bij Kruidvat een enorme pot met geurstokjes gehaald, volgens mij was de geur iets van black amber & lily en waren ze iets van €6. Zou ze zeker even ruiken als je er bent en ze nog niet kent! Vind hem zelf erg lekker.

1 like

Budget maar erg lekker vind ik de cashmere van Kruidvat.

2 likes

@Saray ook op naar Kruidvat dus haha, thanks! Volgens mij heb ik wel eens geurstokjes gehad van Kruidvat en die waren inderdaad top.

2 likes

Ik heb ook een van IKEA, naam weet ik niet meer maar als je van warme kruidige geuren houd dan is even snuffelen bij IKEA ook een optie.

2 likes

Gooi je direct alle stokjes in de vloeistof? Je zou de volgende keer eens kunnen beginnen met 2 of 3 stokjes, vaak komt daar al genoeg geur van af. Je kan er altijd meer bij doen. Door minder stokjes te gebruiken doe je langer met een potje.

3 likes

Ik vind die van de ici paris erg lekker!

2 likes

Ik vind van de zara echt lekker! Ze hebben nu een speciale wintercollectie oid €20 en salted caramel is super intens qua geur, je moet er wel van houden, maar hij ruikt écht sterk.

3 likes

Ja meestal gooi ik ze er direct allemaal bij haha, maar ik zal de volgende keer eens beginnen met minder stokjes.

Maar ik ga komend weekend eens de stad in en al jullie suggesties ruiken haha. Nu al zin in!

@Nysmn de verpakking/flacon ziet er sowieso al mooi uit, vind ik!

2 likes

Hier heb ik dus nog nooit bij stilgestaan, ga het ook eens proberen. Thanks voor de tip.

3 likes

Hele lente/zomer erg weinig kaarsen aangehad, nu toch maar omgewisseld voor de herfst/winter kaarsen. Waarschijnlijk ga ik er ook wel een aantal opmaken deze seizoenen, dus dan wordt mijn gigantische collectie toch nog iets kleiner

6 likes

Wat leuk een geurkaarsen topic!
Ik heb nu een lekkere kaars aan van een klein bedrijfje uit Amsterdam (Kind Kind candles). Heeft net ff andere geuren dan andere merken en vind de verpakkingen zo mooi.
Weet niet exact meer welke geur dit was iets met vanille zo te ruiken. Heerlijk herfstig wel. Het regent buiten keihard en dan zo’n knus kaarsje :smiling_face_with_three_hearts:

Heb eigenlijk nooit van die houten lonten, moet er nog een beetje aan wennen. Moet je die ook knippen net als een gewoon lont eigenlijk?

3 likes

Is die bbw winkel in de mall er nog?

1 like

Nooo nergens

1 like

Potjan3

Ik heb iets bedacht om het poolen van kaarsen te voorkomen.

Ik wikkel een lang rechthoekig opgewarmd kersepitkussen rond de kaars en steek hem dan aan. Omdat de rand van de kaars ook warmte krijgt smelt de bovenkant super gelijkmatig (en snel!).

Bij Woodwick adviseren ze geloof ik om de opgebrand bovenkant van de lont met je vingers eraf te halen (dus niet knippen).

1 like

Thanks! Ga ik dat doen

1 like

Is dit het juiste topic voor een vraag over lampe berger? Ik heb een eindelijk een geurtje gevonden die ik heerlijk vind :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts: dus wil nu dat mijn huis altijd zo ruikt. Maar nadat ik de lampe berger dicht doe blijft de geur maar een halfuurtje hangen en dan is het weg. Wat kan ik hier aan doen? Langer laten branden? Minder verdunnen? Ik heb nu 1/10 geur en de rest neutraal erbij ongeveer, hou niet zo van sterke of zware geur en ik krijg snel hoofdpijn als de geur te sterk is dus vandaar; maarja als er geen geur blijft hangen is ook jammer. Wie heeft de gouden tip?!

2 likes