Ik heb er denk ik nog een stuk of 15. Ik heb bij Corian uit Barneveld nog wat Bergamot Waters gekocht omdat dat mijn favoriete geurkaars ooit is. Maar er zijn meer geuren die ik lekker vind en echt zou missen. Notino heeft ze niet altijd en Unlimited Brands vind ik erg prijzig. Dan liever toeslaan als er weer een keer Candle Day is bijvoorbeeld.
Lakeside Morning vind ik ook erg lekker, daar heb ik nog een halve van. Als ik die nog ergens kan vinden wil ik die nog wel bijkopen.
Laatst heb ik uitgezocht of importeren handig was vanuit Amerika. Ongeveer eens in het jaar bestel ik bakspulletjes vanuit Amerika en heb ik een verzamelbestelling van vormen en tijdschriften etc, en ik heb mijn vaste contactpersoon een offerte gevraagd voor het verzenden van kaarsen. Maar dat was niet zo aantrekkelijk. Hij verzendt uitsluitend via FedEx en als je bijvoorbeeld voor 150 dollar kaarsen koopt, dan zou er qua verzending nog minimaal 150 dollar bijkomen, en dat is me teveel.
Dan kan ik net zo goed mijn favorieten gewoon bij Notino of Unlimited Brands blijven bestellen.
Er zijn wel verzendservices die het goedkoper doen, maar ik lees regelmatig dat het dan niet altijd goed gaat en er kaarsen kapot aankomen. Dat wil ik niet, en dat risico is er natuurljk wel met zoveel glas.
Bij Zara vond ik laatst Gingerbread en die is zó lekker. Qua geur vergelijkbaar met Tis The Season maar wat warmer, denk ik.