Geurkaarstopic

Ik zou dit niet zo snel voor mezelf kopen want €65/€70 gaat wel boven mijn budget maar klinkt beide fantastisch

The Choco Mascarpone Candle by Byredo is a limited-edition scented candle with a floral and woody signature. Ignite the candle and enjoy a surprising and blissful sugar aroma that immediately envelops you in a comforting blanket. A rich opening of roasted coffee and bitter chocolate is given a sensual touch thanks to floral notes of jasmine. Rounded off with a deep base of patchouli and brown sugar, this scented candle gives any room an elegant and atmospheric ambience.

A creation that celebrates the generous sweetness and spirit of the holiday season.
Reminiscent of an American Christmas in Paris, this cloak of hot milk with hints of hazelnut and cinnamon offers a nostalgic and totally addictive moment of pleasure.

Klinken beide zó goed, zou wel een fantastisch cadeau zijn :heart_eyes:

6 likes

Niet mijn foto (screenshot uit de BBW lovers FB-groep). Er schijnt een BBW-winkel op Eindhoven Airport te komen! 🥹

7 likes

Omg! Goed nieuws dus. Victoria secret komt ook weer op stations dus er lijkt snel een doorstart te komen.

5 likes

Ik hoop het zo! Ik ben niet echt een grootverbruiker en heb nog een prima voorraad, maar BBW heeft zulke fijne producten. Hopelijk komen ze gauw terug in NL, en hopelijk ook online. :crossed_fingers:

2 likes

Ik nog 4. En deed wel een happy dance toen ik nog 2 gebrande bij mijn kerstspullen tegenkwam. Het blijft wel echt mijn favoriete merk.
De bodylotion is ook zo fijn.

1 like

Ik heb er denk ik nog een stuk of 15. Ik heb bij Corian uit Barneveld nog wat Bergamot Waters gekocht omdat dat mijn favoriete geurkaars ooit is. Maar er zijn meer geuren die ik lekker vind en echt zou missen. Notino heeft ze niet altijd en Unlimited Brands vind ik erg prijzig. Dan liever toeslaan als er weer een keer Candle Day is bijvoorbeeld.

Lakeside Morning vind ik ook erg lekker, daar heb ik nog een halve van. Als ik die nog ergens kan vinden wil ik die nog wel bijkopen.

Laatst heb ik uitgezocht of importeren handig was vanuit Amerika. Ongeveer eens in het jaar bestel ik bakspulletjes vanuit Amerika en heb ik een verzamelbestelling van vormen en tijdschriften etc, en ik heb mijn vaste contactpersoon een offerte gevraagd voor het verzenden van kaarsen. Maar dat was niet zo aantrekkelijk. Hij verzendt uitsluitend via FedEx en als je bijvoorbeeld voor 150 dollar kaarsen koopt, dan zou er qua verzending nog minimaal 150 dollar bijkomen, en dat is me teveel.
Dan kan ik net zo goed mijn favorieten gewoon bij Notino of Unlimited Brands blijven bestellen.
Er zijn wel verzendservices die het goedkoper doen, maar ik lees regelmatig dat het dan niet altijd goed gaat en er kaarsen kapot aankomen. Dat wil ik niet, en dat risico is er natuurljk wel met zoveel glas.

Bij Zara vond ik laatst Gingerbread en die is zó lekker. Qua geur vergelijkbaar met Tis The Season maar wat warmer, denk ik.

6 likes

Gingerbread van de zara is mijn favoriet op dit moment! Als iemand een budget variant weet (deze is €18) hoor ik het graag! Alle kaarsen die ik in reguliere winkels vind (Hema, Kruidvat) ruiken naar bloemen of fruit, nog niks tegengekomen wat maar een beetje kruidig ruikt

1 like

Zo leuk die van Byredo!! Wil eigenlijk nu naar de winkel toe om 'm te gaan ruiken. Ik heb zelf altijd Bibliotheque voor in de kantoorkamer.

Ik was heel benieuwd naar de kerstcollectie van Diptyque, maar vind de carousel van dit jaar niet zo mooi:

1 like

Voor of na de douane??

Ervoor, volgens het bericht op FB.

1 like

Nou if you do laat me weten wat je vindt! Het schijnt geen superzoete gourmand te zijn maar meer bittersweet en deep ofzo.

4 likes

Oh yesssssss! Kan ik lekker op het fietsje ff kaarsen gaan kopen :heart_eyes:

2 likes

Ik heb deze gister toevallig geroken en je ruikt vooral de geroosterde koffie, met op de achtergrond wel een beetje een zoete hint. Maar zou hem zeker niet als zoet omschrijven!

1 like

Oh nice! Klinkt op zich wel lekker. Wat vond jij ervan? Koffiegeuren kunnen echt twee kanten opgaan vind ik.

1 like

Ik vond hem zelf iets te bitter, maar ik ben nu zwanger en kan de geur en smaak van koffie nu sowieso niet verdragen dus wellicht ligt het daaraan :sweat_smile:

2 likes

Deze zat gratis bij mijn Glossier bestelling van Black Friday. Rook 'm al toen ik de doos open deed. Super lekker, aanrader!

4 likes

Misschien dat iemand iets aan deze WoodWick/Yankee Candle aanbieding heeft:
https://www.ibood.com/nl/s-nl/f/woodwick-yankee-candle/30569?wgu=284335_1679670_17037979073807_77d0601cd3&wgexpiry=1735333907&utm_source=6Minutes%20Media%20GmbH&utm_medium=affiliate&utm_campaign=webgains_nl

2 likes

Ik was vorige week in de Style Outlets bij Halfweg/Zwanenburg, daar zit nu ook een geurkaarsenwinkel, met Yankee en Woodwick. Wow, wat een mooie prijzen! Grote Yankees voor EUR 11,=, Woodwick grote voor EUR 15,= (normaal 39). Ze hadden niet alle geuren, veel kerstgeuren, maar ben super goed geslaagd.
Tipje voor wie in de buurt woont.

5 likes

Ik was deze week bij een verkooppunt van bath and bodyworks in Barneveld en het was echt genieten.
Veel geld uitgegeven maar nog steeds goedkoper dan de oude prijzen in de winkels.

OMG
Kan gewoon stickers toevoegen.

Dit heb ik dus gekocht. En een paar cadeaus.

9 likes

Notino heeft extra 15% korting op alle kaarsen van bath Nd body works voor de liefhebbers.

1 like