Geurkaarstopic

Puur het parfum. Nu was dit wel een body spray (wel een vrij heftige) du misschien is het bij parfum wel wat anders.

2 likes

Leuk ik ga dit eens onderzoeken

Van Action “eigen” merk ruik ik niet, maar ik vind die van Robijn en Airwick wel fijn en die verkopen ze voor een goedkope prijs bij de Action :smile:

1 like

Klopt heb er eentje gehaald!

Toch nog even over de Action geurstokjes. Ik las namelijk dat er 1 specifieke is die wel veel geur afgeeft, namelijk deze:
https://www.action.com/nl-nl/p/3206162/geurstokjes/

Ik heb de groene variant gehaald (fig and oakmoss) en hij ruikt inderdaad echt sterk! Althans, hij staat op de wc en ik heb er 2 stokjes uitgehaald omdat het too much was voor mij.

Nu ben ik ook benieuwd naar die rode met amber maar die was op vandaag.

Ik had Spice geurstokjes van de HEMA gehaald, ik ben er letterlijk ziek van geworden. Ik had ze in de gang staan, volgende ochtend belachelijke hoofdpijn, dikke keel en gevoelige neus. Ik dacht wel meteen aan de stokjes dus heb ze op 1 na eruit gehaald, om te kijken hoe ik daar op reageerde. Volgende dag en dag erna precies hetzelfde. Helaas, want rook heerlijk! Heb alles in de container gegooid :thinking:

1 like

Ik heb deze kaars van een vriendin gehad en heb hem nu voor het eerst aan. Zo lekker, hij ruikt naar koekjes. :drooling_face:

Een vriendin van haar maakt ze zelf, en dat vind ik zo leuk dus wil haar graag wat exposure geven haha. De kaarsen zijn te koop op https://candlelit.nl/

6 likes

Zijn er mensen die ervaring hebben met zo’n candle warmer lamp? Mijn moeder begon erover, had ze gezien bij de buurvrouw. Maar ben er zelf niet zo bekend mee. Is zoiets wat?

Ik heb op social media alleen maar mensen met een Amazon affiliate link erover horen praten en geen ‘normale’ mensen. Dus dat zegt voor mij vaak genoeg

1 like

Ahja, dat zegt vaak al genoeg. Meeste links wat ik vond kwamen ook van Ali en precies dezelfde staan ook voor 5x zoveel op Amazon. Dus toen dacht ik al, hmmm…

1 like