Geurkaarstopic

Ja het stokje moet eerst zich volzuigen met de vloeistof voordat je het echt gaat ruiken. Maar omdraaien helpt inderdaad ook goed

3 likes

Ik was even door mn geurkaars collectie aan het gaan en even alles ruiken + de herfstige kaarsen wat verder naar voren gezet, maar nu zag ik bij een Yankee candle kaars dit:

Het is de kaars Seaside Woods. Herkennen jullie dit? Ik zie het bij mijn andere Yankee candle kaarsen niet.

2 likes

Hmm ik dacht dit ook wel eens gehad te hebben maar als ik nog eens kijk. Is het een (mooie) schimmel? Ruikt de kaars nog goed?

2 likes

Ja ruik er eigenlijk niks geks aan

Ik zou de dop afwassen :joy:

1 like

Kan er zout in zitten wat zoiets veroorzaakt? Zou de dop gewoon afwassen en m aansteken hoor

1 like

Geurnoten:
Top: oranjebloesem, verfrissende citrus
Middle: zoete alyssum, acacia
Base: katoen, drijfhout

Misschien zit er zout in het drijfhout :joy: ik ga hem idd schoonmaken en later een keer aansteken

1 like

Ik hou erg van vanille in geurkaarsen, maar heb een Lampe Berger gekregen die ik te weinig gebruik. Ben op zoek naar een lekkere geur maar heb tot op heden de perfecte geur niet gevonden. Heeft iemand de gewone vanille wel eens gehad van LB? Is die lekker als je normaal ook van vanille houdt, of valt hij tegen? Vind het zo jammer dat je geen kleine verpakkingen kan kopen, zit meteen aan een vrij grote pot vast.

4 likes

Iemand hier ervaring met de geurstokjes van de Action?

Ik heb geen zin om veel geld uit te geven maar wil wel iets wat je langer dan een paar dagen ruikt. Stond voor het schap (superchill trouwens dat je op veel verpakkingen testers hebt zodat je kunt ruiken!) maar had geen idee wat nou het verschil in kwaliteit is, er zijn echt 10 verschillende soorten/‘merken’.

Ik zag dit laatst in de Hema en moest aan jou denken. Ik zag dat je al wat had gekocht bij Dille en Kamille, maar wilde het toch nog even delen.

3 likes

Omg wat lief maar dit is zo freaky. Want ik heb net die geurstokjes van dille & kamille omgedraaid in het flesje. Echt letterlijk een minuut geleden haha

2 likes

Haha toevallig. Bevallen de geurstokjes van Dille & Kamille?

2 likes

Ik heb geurstokjes en losse geurolie (die je dan kan bijvullen ) gehad van action en die rook je bijna niet. Weet niet meer welke variant het was

1 like

Voor fans van yankee
Bij de lidl hebben ze ze weer

1 like

Ik zou eerder voor Kruidvat gaan. Die heb ik weleens gehad en beviel goed

2 likes

Mijn ervaring met verschillende Action geurstokjes is niet positief helaas, de geur was nauwelijks waarneembaar.

AH heeft op dit moment Bolsius geurstokjes met 50% korting, die vind ik wel heel fijn, met name de bloemengeuren.

4 likes

Zoals iemand hier net al zegt; de geurstokjes van dille en kamille en dan die bruine fles :heart: 17,50, maar een grote fles en meestal ben ik geen fan van geurstokjes (vieze wc geur) maar deze zijn fantastisch. Het geld zeker waard en ook niet weer zo overpriced als bijvoorbeeld rituals

5 likes

Thanks allemaal! Dille & Kamille zit hier niet, maar misschien dat ik er morgen wel even voor rijd.

1 like

Ik heb laatst zelf een diffuser gemaakt met dus zo van die stokjes die ik bij Wibra kocht (die nu hierboven getipt staan bij Hema), en met een parfum die ik op mezelf niet lekker vond ruiken en dus maar stond te verstoffen in de kast. Kan eventueel ook een optie zijn als je dat toevallig nog liggen hebt (of bij Action een goedkoop geurtje kopen als je daar qua geuren meer je gading vind?)

1 like

Gewoon puur het parfum dan of verdun je het?