Volgens mij stelt bbw dat ze 40uur branden. Klopt dat? Anders contact opnemen?
Ik heb even mijn eigen b&bw kaarsen erbij gepakt
Links heb ik vier keer ongeveer vier uur gebrand en rechts twee keer ongeveer vier uur gebrand
De wax van een b&bw kaars is in mijn ervaring veel meer vloeibaar dan de wax van Yankee Candle of woodwick. Ik heb twee elevation kaarsen van Yankee Candle, dus ook met drie lonten, maar die gaan een stuk minder hard dan een b&bw kaars.
Ik wissel zelf mijn kaarsen af, dus ik denk dat ik wel lang met mijn b&bw voorraad kan doen, maar als je er maar een aantal hebt snap ik dat het vervelend is dat ze vrij snel gaan, aangezien ze ook niet goedkoop zijn.
Nou dat en bovendien heb ik het idee dat het nog per kaars verschilt. Heb nu beiden evenveel gebrand en de ene is verder dan de ander. Ik zie dit (en dat ze te snel opbranden) ook terug op internet.
Voor iedereen die z’n geurkaarsen ineens niet meer ruikt… geen covid?
Ik heb nog nooit een woodwick gehad die zo moeilijk deed als de Holiday Cheer trilogy. Het lont geeft een heel zwak vlammetje, waardoor hij niet goed poolt. Zelfs met aluminium krijg ik het niet voor elkaar. Iemand nog een andere tip om hem wel mooi te laten poolen?
Edit: Late reactie zie ik nu
Ik heb een Angel Wings kaars die heel sterk ruikt, maar bij deze kaars is het een hit or miss qua sterkte. Mogelijk dat ie sterker gaat ruiken bij vaker branden. Je kan de kaars even op de kop houden, zodat de geurolie zich beter verspreid.
Iemand hier ervaring met de eternal musk geur van Zara? Er staat verder geen beschrijving bij helaas
Tip: bij Skins archives zijn nu de kerst geurkaarsen van Diptyqye -40%. Heb zelf alle drie de geuren besteld want kon niet kiezen
Ik ben normaal niet zo’n fan van actionkaarsen maar deze is echt geweldig. Ben echt verliefd op deze geur, ga mij volgende week nog een voorraad inslaan
Is dit een limited edition want had deze nog nooit eerder gezien?
Is de Action open dan?
In België wel geloof ik?
Ja, ik woon in België en daar zijn ze wel nog open
Ik zag in een Facebook groep dat er nu Yankee Candles in de Albert Heijn opduiken. Is wel een ander soort lijn, een soort budget lijn
Zag het inderdaad ook in die fb groep! Dit is dezelfde lijn die bij TK Maxx wordt verkocht. Heb er zelf alleen niks van, ik vind die geuren het altijd net niet ofzo.
Ah oke. Ik kom niet snel bij de TKmaxx dus heb geen ervaring met die kaarsen. Mocht ik ze tegenkomen zal ik er eens aan snuffelen haha, kijken of ik ze ook matig vind
Weet je ook of het dezelfde prijzen zijn als bij de TK Maxx? Duurder bij de AH zeker?
Geen idee, zelf nog nooit tegengekomen bij een AH! Vermoed dat het ook alleen XL’s zijn.
Ik ben zo teleurgesteld. Nog nooit problemen gehad met notino en nu komt mijn kaars helemaal kapot binnen
Ik heb al een mail naar de klantenservice gestuurd, maar aangezien dit een kaars is die er niet vaak op voorraad is ben ik bang dat ik geen exacte vervanger van ze kan krijgen.
Er was iemand hier die ook een kapotte kaars gehad had bij notino, weet niet meer wie. Hoe is dit opgelost bij jou?