Ben weer enorm verwend op mijn verjaardag door mijn man!
Byredo - Bibliotheque is mijn alltime favo kaars. Ik heb nu ook de roomspray gehad en die is echt enorm sterk en ruikt net als de kaars.
Diptyque Baies en Figiuer. Baies vind ik lekker ruiken naar bessen. Over Figiuer ben ik nog niet uit. Ik krijg vaak luxe kaarsen omdat ik enorm moeilijk ben haha maar ik vind heb al meerdere kaarsen gehad van Diptyque en tot nu toe vind ik alleen Feu de Bois echt lekker.
Ennnn een tijdje geleden vroeg ik of mensen hier ervaring hadden met Boy Smells kaarsen. Helaas geen reacties hier gehad maar was toch wel heel erg benieuwd. Ik vond een votives set en ik heb deze besteld als verjaardagscadeau voor mijzelf.
Wauw en ik ben hier echt fan van. Ik vind ze alle 3 al heerlijk ruiken zonder ze te hebben aangestoken! Ruiken ook sterk. Ze verkopen dit merk ook bij de Bijenkorf en heb mij voorgenomen om na corona toch eens in reallife te gaan ruiken. Was een gok dit bestellen maar het heeft goed uitgepakt.
Sorry voor mijn lange bericht maar wou het toch even delen. Ik ben zelf geen Yankee fan dus misschien is het wel leuk om te lezen over andere merken.
En om er nog een budgettip in te gooien, ik vind Olive & Sage van H&M ook een heerlijke kaars.