Haha, nee ik mag niet meer zo veel geld uitgeven aan geurkaarsen van mijzelf. Er komt vast wel weer een andere lekkere geur die er op zal lijken wanneer ik weer wil kopen .
Ja, die heb ik ook gehad inderdaad. Vind deze persoonlijk beter
Ik had gisteren een small jar Angel wings van YC in de keuken aan en er kwam helemaal geen geur af. Heeft iemand deze ook gehad? Ligt het aan de geur of aan mijn keuken. Het is een woonkeuken maar ook weer niet zo gigantisch, een small jar zou je toch moeten ruiken.
Ik heb dit vooral met votives, maar ook af en toe met small jars, vooral bij de eerste paar keren dat ik ze brand. Meestal wordt het bij mij wel beter des te meer ik ze brand, maar ik heb de geur angel wings niet, dus daar durf ik het niet over te zeggen
Ik ruik small jars heel slecht omdat ze zo klein zijn, ik brand die alleen in de wc oid (en koop ze ook niet meer). Denk dat ze toch te klein zijn voor een woonkeuken (dat is meestal best een grote ruimte).
Ja vrees het ook… kreeg deze gratis bij een pakket maar normaal koop ik alleen large of medium.
Ik hoop dat ze het assortiment van b&bw wel snel uitbereiden want de winkel zelf is voor mij echt veel te ver weg.
Ja dat hoop ik ook!
Ik was al een soort van een weekendje weg richting Leiden aan het organiseren, onder het mom van, dan kunnen we met onze dochter naar Naturalis! En heel toevallig om de hoek van b&bw
Ik heb 31-12 een aantal geurkaarsen besteld en ze zijn er nog niet. Ik wil ze nuuuu
Oh huh dit is een van m’n lievelingskaarsen! Ik heb een grote pot en ik ruik hem wel duidelijk. Ik moet zeggen dat ie wel subtiel is en niet heel synthetisch ruikt, beetje naar eten zelfs misschien (zoetigheid, ik vond hem lijken op een eerdere geur van YC ‘sugared apple’) haha dus misschien overstemmen je keukengeuren hem?
Grappig, ik vind hem helemaal niet naar eten ruiken. Ik had hem vandaag weer aan en weer niks. Jammer, want ik vind de geur wel lekker subtiel. Ik ga hem naar de wc of badkamer verplaatsen dan.
Hebben jullie ook wel eens gehad dat een zelfde geurkaars minder ruikt? Ik heb mijn lievelingskaars opnieuw gekocht maar deze ruik ik amper? Ik weet nu niet of ik de winkel moet aanschrijven of niet want dit vind ik wel zonde van het geld.
Wait, komt er een B&BW in Leiden??
In Leidschendam, in dat mega winkelcentrum. Mall of the Netherlands, geloof ik.
Haha ja Leidschendam inderdaad, omdat ik er in mijn hoofd al een heel weekend van had gemaakt dacht ik leuk om in of bij Leiden een huisje te huren of iets
Mn yankee bestelling is er dus ik kan weer heel even fikken! Warm and cosy had ik op de gok besteld maar is echt een schot in de roos. Heerlijk droog houterig met een vleugje fris
Mijn b&bw brand echt heel snel op, veel sneller dan YC. Herkenbaar? Baal er best wel van? 2x aangehad en de derde keer maar even en nu al op de helft.
Komt door de drie lonten, gaat drie keer zo snel als een YC met 1 lont. Of bedoel je YC met 3 lonten? Daar heb ik geen ervaring mee.
Ik heb mijn kaars 31 december binnengekregen en sindsdien regelmatig gebrand en heb nu 1/3 over. Heb niet het idee dat het super snel gaat, beetje gemiddeld.