Oh ja dat klinkt wel logisch om het idd op iets van stof te spuiten! Thanks voor de link, ga ook farfetch even doorspitten haha
Ah ben echt benieuwd, mocht je iets kopen deel het dan ook zeker hier!
Ik ben zelf nog heel erg benieuwd naar Boy Smells - Cinderose. Hier ook veel goede dingen over gelezen.
Ik heb gisteren after sledding van Yankee Candle aangestoken. Wat een sterke hoofdpijngeur. Er zijn twee mensen binnen komen wandelen met de vraag wat ze toch roken. Nu de kaars uit is ruikt het wel lekker en is het sterk genoeg
De gingerbread kaars is een seizoenskaars. Die komt rond de kerst weer terug.
Oh echt! Wat leuk om te weten zeg, dank je wel. Dan maar wat extra kopen!
Ik vond die juist wel lekker! Had een grote jar(beetje jammer dat ik die na 1x aansteken liet vallen…)
Ze zijn er, en heb er ook nog een (ook vrij zeldzame) votive Strawberry Buttercream bij gekregen. Mijn favo is toch wel Blueberry Scone en die gaat nu ook meteen aan, hij ruikt echt precies naar mijn favo blueberry Nakd repen
Super scheve lont in mijn woodwick White Honey. Hij kan gewoon niet mooi egaal poolen zonder hulp van aluminiumfolie. Gelukkig vind ik het niet erg om die extra moeite, maar wel jammer
Ik had van notino een voucher voor het volledige aankoopbedrag + verzending gehad en ik mocht de kapotte kaars houden.
Deze kaars heb ik uiteindelijk gekocht voor die voucher en hij kwam gelukkig vandaag heel aan.
De Hot cocoa and cream kan ik gaan gebruiken als ik een andere kaars van b&bw opgemaakt heb.
Ik ben benieuwd naar deze! Al aangehad?
Nee nog niet, ik denk volgende week pas. Ik plaats hier sws wel een review als ik heb aanheb, dus dan @ ik je wel even. Koud ruikt hij in ieder geval naar koffiebonen
Echt heerlijk deze kaars

Ik heb een woodwick elipse kaars maar hij brand niet mooi op. Zo jammer. Heb de lont getrimmed zoals voorgeschreven maar helaas, hielp ook niet.
Denk dat ik hem maar sloop en de resten in een warmer ga smelten.
Geen kaars maar heeft iemand hier een Lampe Berger en is dat een aanrader?
Wij hebben al jaren een lampe berger en vind t heel fijn! Wij gebruiken m wel echt om kookluchtjes ed te verdrijven. Of ik zette m even snel aan voordat bezoek kwam (en mn kind net n poepluier had gehad ofzo ) Het zorgt niet voor langdurige geur in huis vind ik.
Vorig jaar kocht ik er eentje in de sale bij de bijenkorf en ben er heel tevreden over. Ik wissel het af met geurkaarsen. Ik vind het wel minder gezellig staan dan een geurkaars omdat de vlam maar twee minuten hoeft te branden, maar de geur verspreidt hierna super snel. Voordeel van de lampe berger is inderdaad dat kookluchtjes snel verdwenen zijn en er zijn ontzettend veel geuren waar je uit kunt kiezen. Als je een geur te sterk vindt kun je het aanlengen met vloeistof uit de neutrale fles. Ben zelf nog aan het ontdekken wat mijn favorieten zijn.
Ohja, goeie reminder! Ik heb hem direct weer van zolder gehaald! Pas verhuisd en nog geen plekje gekregen, maar irriteerde me aan de kookluchtjes. Nu ruikt het opeens weer heerlijk in huis.
Vandaag zijn alle bath and bodyworks kaarsen afgeprijsd voor 19.95!
Jammer dat er nu zo weinig geuren zijn.
Is er al bekend wanneer de winkel open gaat? Daar maak ik wel een afspraak voor
Ja ging meteen kijken staan er nu helaas maar 10… en geuren die niets voor mij zijn