Ik hoop dat ze nu opsparen voor de winkel want anders gaan de kaarsen wel een teleurstelling zijn.
Ik mis het gaan naar Amerika en shoppen echt door Corona. Als het eindelijk weer kan neem ik voor iedereen kaarsen mee hahah
Wilde ook net de tip geven! Ik heb de sun-washed citrus besteld, lijkt me wel een lekkere zomergeur.
Trouwens, de geurkaarsen voorraad van TKmax moet wel echt mega zijn nu.
Ik wil er zo graag heen.
Ik hoop dat ze dan morgen na de actie allemaal nieuwe kaarsen erop gooien, aangezien ik denk dat na vandaag alle kaarsen op b&bw uitverkocht zijn. Over de andere kant heb ik op dit moment geen geld om geurkaarsen te kopen, dus ik kan er dan niets mee
Heb ‘m vandaag al binnen en hij ruikt echt heeeerlijk. Doet me denken aan zonnebrand, het strand, een zwoele zomeravond in Spanje. Love it.
Winter was op, dus nu kan ik eindelijk mijn Hot Cocoa and Cream gaan gebruiken. Heb lont stickers op de onderkant van de lonten gedaan, dus hopelijk zit alles stevig vast. Nu 2 tot 3 dagen wachten voordat ik hem aan kan zetten. De lijnen in de wax komen door de diepvries
Bij gebrek aan de TK Maxx om geurkaarsen te hamsteren heb ik vandaag de Zwitsal kaars gekocht. Had het niet verwacht, maar hij ruikt echt sterk en heel lekker! Beetje zoals Baby Powder van Woodwick maar dan wat zoeter
Ik vind deze ook niet lekker had verwacht dat het een nieuwe favoriet werd maar helaas
Volgende week gaan ze dus al open! Ik woon niet in de buurt van Leidschendam en heb momenteel geen geld om geurkaarsen te kopen, maar ben wel erg benieuwd.
Geboekt! En je mag meerdere afspraken maken achter elkaar dus ik ga ook foto’s maken.
Ooh fantastisch, ben heel benieuwd naar je ervaring en de foto’s En naar wat je misschien gaat kopen natuurlijk!
Wat leuk! Ben heel benieuwd. Ga er zelf nog niet heen, wil pas als je weer “normaal” kunt shoppen. (en heb nog genoeg van mijn Florida trip vorig jaar, en online bestelling onlangs)
Ben wel heel benieuwd hoe het eruit ziet in vergelijking met de winkels in de US.
De schuimende handzeep van B&B is zoooo lekker. Ik gebruik nu Kitchen Lemon en die ruikt naar Earl Grey.
Die staat bij ons in de keuken, zo’n fijne geur. In de badkamer hebben we nu Twisted Peppermint, maar die vind ik teveel naar de tandarts ruiken. De Twisted Peppermint kaars vind ik wel lekker.
Daarmee kun je de lont onderdompelen in de waxpool, om het vlammetje te doven. Het voordeel is dat je dan het doven niet ruikt. Het nadeel (vind ik) is dat je dan zwarte stukjes in je kaarsvet krijgt, dat gaat verkleuren.
Oh wat grappig! En daarna meteen naar boven halen neem ik aan, zodat-ie niet vast komt te zitten als de pool weer hard is?
Hm ja zwarte stukjes lijkt me ook niet zo fijn geen walm wel weer.