1 op 1 vond ze perfect haha!
@Baron precies, echt alleen voor mijzelf.
Knap dat je dat ook kan!!
Dat heb ik ook een keer gedaan en ik ben zelf designer . Maar vond het gewoon te veel geld voor een simpele print + ik heb zelf een A3 printer staan, dus dik papier en een lijst gehaald, copy paste en klaar
Heb ik gedaan met een foto die 4000 euro kostte. Prima printje via de HEMA. Absoluut voor eigen gebruik, natuurlijk.
Het zou gierig zijn als dit je enige cadeau is
Ik zou als ontvanger denken dat als je die 2 cadeaus had gekocht dat dit wel heel erg boven budget zou moeten zijn dus dat je een cadeau waarschijnlijk al had liggen. Als dat je niet uitmaakt (dat de ontvanger dat dan denkt), dan is dat prima om te geven
Als jij zegt ‘ik heb dit cadeau voor je gekocht en hier heb je nog het parfumpakket extra omdat je ook zoiets wilde en ik heb het over, dus kijk maar of je het lekker vindt’ ofzo dan lijkt dat mij helemaal prima. Ik zou het iig waarderen als ik de ontvanger was
Doe ik zo vaak. Liever dat dan dat het in de prullenbak eindigt
Ik vind het juist lief van je!
Ik vind het ook niet gierig en juist attent dat je aan haar denkt. Maar als je twijfelt en op safe wilt spelen, kun je het haar ook een paar weken later geven als je je daar prettiger bij voelt.
Dit! Nu is het een leuk extraatje + duurzaam
Stel je partner krijgt een dinerbon voor een luxe restaurant cadeau voor zijn/haar verjaardag. Het is een bon van 150 euro. Je partner wil graag het meest uitgebreide menu incl. wijn, wat inhoudt dat dit ongeveer de prijs voor 1 persoon dekt. Hoe zouden jullie het dan doen met betalen? De overige 150 euro door twee personen delen, zodat je allebei 75 euro betaalt, of verwacht je dat degene die met je mee gaat (je vriendin dus) voor zichzelf betaalt (en dus 150 euro kwijt is)?
Mijn vriend vond dus eigenlijk dat ik dan voor mezelf moet betalen (‘want het is toch mijn cadeau’) maar ik vind het ergens ook een beetje van de zotte dat ik dan 150 euro moet betalen om zijn cadeau te kunnen verzilveren (tenminste denk niet dat ie alleen wil). Aan de ene kant snap ik zijn redenatie dat hij ook niet 75 euro wil bij betalen voor zijn cadeau, aan de andere kant denk ik ook van we kunnen ook een wat minder uitgebreid menu nemen, maar dat vindt hij dan weer minder leuk. We zijn trouwens beide echt fans van lekker uit eten gaan en doen dit dus ook wel af en toe en betalen dan meestal een beetje om en om (ik wel iets vaker dan hij omdat ik ook wat meer verdien). Even om aan te geven dat het niet uitzonderlijk zou zijn dat ik dit bedrag uit zou geven voor een etentje. Maar ik heb laatst betaald toen we voor zijn verjaardag uit eten waren dus zou eigenlijk nu ook niet aan de beurt zijn. Ben wel benieuwd wat jullie het eerlijkst zouden vinden als jij of je partner een dinerbon zou krijgen.
In een relatie zou ik de kosten splitten
Anders gaat hij maar alleen voor dat hele luxe menu
Ik zou dan toch voor minder uitgebreid gaan. Je kan echt prima een leuke avond hebben voor 150 euro totaal. Zo kan je er allebei van genieten, toch?
Maar goed, 150 euro pp voor een etentje heb ik vorig jaar voor het eerst ooit gedaan en dat was voor een speciale gelegenheid haha. Zou het helemaal ruk vinden als mijn partner van mij zou verwachten dat ik het maar ff ophoest.
Ik vind dit wel ultiem gierig (verwachten dat je vriendin zelf €150 ophoest omdat hij een bon heeft die uitgegeven moet worden), ik denk dat als je je vraag in het stel-je-persoonlijke-vraag-topic stelt, de meeste mensen dat ook vinden…
Hij is aan de beurt dus hij mag bijleggen. Hij betaalt dan ook niet voor het cadeau maar voor de upgrade. Ik vind het ook een beetje greedy om meer te willen en dan te verwachten dat jij hier mee gaat.
Haha ja dit idd. Ik zou wel willen delen en als hij dat niet wil, dan zou ik zeggen ok ga maar alleen, het is tenslotte jouw cadeau
Eens, ik zou dit al gierig vinden van een gewone vriend, laat staan mijn partner. Zijn redenatie dat het zijn cadeau is vind ik ook een beetje krom, volgens mij geven mensen zo’n cadeau toch vaak ook om te gebruiken met z’n tweeën. Daarom is het zo’n groot bedrag ook lijkt mij.
Als het zijn beurt is om te betalen is het toch helemaal mooi dat hij €150 minder kwijt is voor het etentje?
Je vriend heeft.mooi 150 euro korting op zijn rekening voor jullie 2
Ja eens met iedereen die zegt dat het gierig is van je vriend. Ik zou, in de plaats van jouw vriend, ook echt niet kunnen genieten van m’n etentje wetend dat ik jou met een torenhoge rekening opzadel. Het geeft toch een veel leuker en fijner gevoel ook om dit te delen, begrijp het echt niet van je vriend.