Gierige acties #2

Bedankt voor de goedbedoelde adviezen, ik was erg boos vanochtend maar ik moet het laten gaan. Als ze mij een bericht terugstuurt met een tijdstip dan ga ik ze ophalen en anders houdt ze ze maar. Ik moet mijn energie focussen op andere dingen.

18 likes

Ze gaat je geen tijdstip sturen, ze gedraagt zich als een narcistische ex die de touwtjes in handen wil houden. Je schalen krijg je er niet mee terug. Daarom kun je het beter loslaten…

8 likes

Ik zou dr gewoon lekker blokkeren en zo het hoofdstuk afsluiten voor je eigen gemoedsrust.

1 like

Damn, wat een kutreacties :smiling_face_with_tear:

71 likes

Dankjewel, ik ben ook echt geschrokken van sommige reacties

6 likes

Of een glitterbom sturen als wraak :joy:

8 likes

Lekker tatta: had een nieuwe stofzuigert gekocht, maar week later issie opeens 30 pleuro goedkoper. Inmiddels van werk een kerstbon ontvangen, dus opnieuw besteld voor de lagere prijs én de bon ingeleverd. De nieuwe stofzuiger met oude retourbon terugsturen en oude bedrag innen.

A girl has got to eat.

85 likes

Geinige constructie

5 likes

GEINIG

14 likes

Geinig is het nieuwe kek.

3 likes

Er is hier een restaurant die iedere donderdag “geinig voor weinig” heeft. Een soort daghap haha.

7 likes

Maaltijdbox abo afgesloten met een kortingscode voor de eerste box gratis. Meteen na de eerste box opgezegd.

5 likes

Dat doet toch iedereen? :sweat_smile:

22 likes

Ik wist niet dat dat kon, ik dacht dat je altijd minimaal meerdere maanden moest afsluiten :sweat_smile:

2 likes

Ja was dat niet op het forum dat een paar forummers massaal een abbo bij de Postcode Loterij afsloten voor een €15 Hema cadeaukaart en toen minimaal een paar maanden vastzaten?
Of EGF?

2 likes

Gierig van mezelf maar idc
Ik boekte die shit altijd voor de trekkingsdatum terug, had dan en het cadeau maar betaalde niets

Ben hierdoor wel forever gebanned voor de postcodeloterij :joy: maar dat is niet perse een gemis

11 likes

Ja, op egf had je wel vaker zulke dingen. Bespaartopic bestond in mijn herinnering ook voor 80% uit dat soort tips.

3 likes

Ik zit op een fb voor gratis proefmonstertjes enzo. Eigenlijk alleen om zo nieuwe parfuma te ontdekken. Maar daar worden ook altijd van dit soort tips gegeven. Van jaa meld je aan bij die en die lotterij maar zeg dan op t laatste moment nee zo krijg je wel dit en dat. Ik vind het echt teveel moeite voor een gratis flut cadeau.

3 likes

Geen idee, dat heb ik nooit meegekregen. Wel heel grappig. :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Ik vind het echt zoiets wat vroeger nog wel kon maar tegenwoordig lijkt me dat echt onmogelijk. Al die voorwaarden voor abonnementen op letterlijk alles zijn meestal helemaal dichtgetimmerd is mijn idee.

1 like

Ik zou dan zelf nog een presentje meenemen voor de gastheer (= jouw broer) aangezien het cadeau specifiek voor het kind is.
Of wordt er nog verwacht dat jullie een bijdrage geven voor het feestmaal? Misschien dat eerst navragen en naargelang het antwoord je cadeau aanpassen.

1 like