Geinige constructie
GEINIG
Geinig is het nieuwe kek.
Er is hier een restaurant die iedere donderdag “geinig voor weinig” heeft. Een soort daghap haha.
Maaltijdbox abo afgesloten met een kortingscode voor de eerste box gratis. Meteen na de eerste box opgezegd.
Dat doet toch iedereen?
Ik wist niet dat dat kon, ik dacht dat je altijd minimaal meerdere maanden moest afsluiten
Ja was dat niet op het forum dat een paar forummers massaal een abbo bij de Postcode Loterij afsloten voor een €15 Hema cadeaukaart en toen minimaal een paar maanden vastzaten?
Of EGF?
Gierig van mezelf maar idc
Ik boekte die shit altijd voor de trekkingsdatum terug, had dan en het cadeau maar betaalde niets
Ben hierdoor wel forever gebanned voor de postcodeloterij maar dat is niet perse een gemis
Ja, op egf had je wel vaker zulke dingen. Bespaartopic bestond in mijn herinnering ook voor 80% uit dat soort tips.
Ik zit op een fb voor gratis proefmonstertjes enzo. Eigenlijk alleen om zo nieuwe parfuma te ontdekken. Maar daar worden ook altijd van dit soort tips gegeven. Van jaa meld je aan bij die en die lotterij maar zeg dan op t laatste moment nee zo krijg je wel dit en dat. Ik vind het echt teveel moeite voor een gratis flut cadeau.
Geen idee, dat heb ik nooit meegekregen. Wel heel grappig.
Ik vind het echt zoiets wat vroeger nog wel kon maar tegenwoordig lijkt me dat echt onmogelijk. Al die voorwaarden voor abonnementen op letterlijk alles zijn meestal helemaal dichtgetimmerd is mijn idee.
Ik zou dan zelf nog een presentje meenemen voor de gastheer (= jouw broer) aangezien het cadeau specifiek voor het kind is.
Of wordt er nog verwacht dat jullie een bijdrage geven voor het feestmaal? Misschien dat eerst navragen en naargelang het antwoord je cadeau aanpassen.
Ik zou me hier ook niet goed bij voelen en zelf een attentie zorgen voor x bedrag wat het mij “waard” is. Geen gedoe en ieder voor zich.
Ik ben een lopende gierige actie, want ik wil mijn verwarming niet aanzetten. Vanavond blies ik wolkjes vanaf de bank. Ik kan het wel betalen, maar wíl het niet aan gas betalen.
You do you, maar let wel op dat je geen schimmel krijgt in je woning door vocht. Dat kan ook wel in de papieren lopen helaas.
Lijkt me een prima prijs voor een cadeau voor een kind eigenlijk
Ik heb boven een kapotte verwarming en vond dat eerst alleen maar ietwat irritant maar sinds ik lichte schimmel/vochtplekken op de randen van mn ramen zag zitten geloof ik toch dat ik de huisbaas maar even lastig ga vallen 🫣
Ik vind dat niet genant eerlijk gezegd. Is het bij jullie normaal de norm dat een kind 4 cadeaus krijgt van meer dan 20 euro per stuk? Hangt misschien van de leeftijd af van het kind, maar ik vind dat voor een kind al best veel?
Terecht! Wij wonen in een oud huis en hebben hier en daar al schimmel wat niet te voorkomen viel. Gelukkig gaan we (hopelijk) aankomend jaar verbouwen, maar we stoken nu dus best wel veel want we willen nu met kleine baby absoluut niet meer schimmel.