ik stemde eerst op ja, maar ik zou inderdaad toch denken van, oke laat maar
Is voor mij afhankelijk van de afstand en locatie. Werk ik bijv in de buurt en kom ik daar nog een keer langs morgen of zo dan wel, anders idgaf.
Nope, want je betaalt per euro dat je besteedt in hun winkel. Heb weleens dat ik van een bepaalde cassiere meer krijg
Jammer. Ik dacht misschien krijg je wel eens het dubbele voor hetzelfde geld #gierig
Love alle cassieres die meer zegels geven
Was het maar zo!
Als het over koopzegels gaat: dan is het kut voor de caissiere want die worden geteld! Wel mooi meegenomen voor jou haha! Voor normale spaarzegels heb ik na een tijdje nooit meer precies geteld. Gewoon extra gegeven altijd, tenzij de klant irritant was. Dan ging ik wel alles precies natellen. Ga dus altijd voor caissieres die er al langer werken want die zijn makkelijker met spaarzegels
Wordt het zwaar meegeteld? Was meestal maar 1 of 2 koopzegels meer, lijkt me dat zon ‘foutje’ kan voorkomen (althans ik raak snel de tel kwijt dus lijkt me plausibel ) wel kan.
1 of 2 merken ze niet op, maar als er meer dan 10 missen weten ze het wel haha! Meestal ook bij de nieuwere caissieres dat het fout gaat, het is ook echt niet heel chill om te tellen
Moet je dat echt met de hand tellen?
Ohh dat was bij de Jumbo ook toen ik daar werkte. Dan was er 30euro kassaverschil in die lade. Maar ja, daar hadden 4 caissières aan gezeten en dan moesten we allemaal verantwoordelijkheid tekenen voor dat kassaverschil. Dacht dat toch niet he.
Bij welke ah heb jij gewerkt, bij de mijne ging het ook zo. Maar bij ons maakten ze dan een schema door diezelfde caissières weer na elkaar te laten draaien en dan haalden ze er steeds iemand af waardoor het groepje kleiner werd. Uiteindelijk zijn er op die manier best veel meiden ontslagen die geld gejat hadden.
Die spaarzegels van glazen of de Efteling ofzo werden ook niet geteld, gaf gewoon halve rolletjes mee aan vriendinnen, ze hebben ook geen waarde he, koopzegels natuurlijk wel.
Nee! zitten iets van speciale dingetjes (kan niet precies uitleggen wat) maar daaraan kunnen ze zien hoeveel er gebruikt is. Als een caissiere koopzegels is vergeten en een klant komt naar de balie, moet het ook uit die specifieke la komen en wordt altijd de caissiere later nog geinformeerd. Best serieus!
@anon44204370 nee is lastig indd! meestal gooien ze het in de whatsapp groep dat iedereen beter moet opletten.
Ja die kleine cijfertjes op de zijkant toch? Maar dan moet de hele rol nog steeds geteld worden? Lijkt me echt een kutklus. Vind 20 koopzegels al een hel
Zegels tellen werkt als volgt: er staat om de 10 zegels een cijferreeks, die noteer je, dan wordt er geteld hoeveel losse zegels er zijn. Dat zijn de zegels die na de laatste cijferreeks komen, en hoeveel zegelrollen er in de kassa zitten. Er wordt minimaal 1 keer per week geteld, dan is de lade in principe schoon. Als je daarna gaat tellen en er heeft maar 1 iemand op gezeten dan weet je dat diegene fouten maakt of jat.
Als het goed is ligt er altijd maar 1 open rol in elke kassa’s, wij hadden dan 8 kassa’s dus 8 rollen tellen. Moet nog wel te doen zijn, maar niet heel plezierig nee lijkt me (bij ons mogen alleen teamleiders tellen, dus weet het verder niet!)
Bij mijn zomerbaantje drukken we die spaarzegels van AH. Duizenden rollen die minuscule drukfoutjes hebben (met blote oog niet te zien) worden weggegooid. Er hangen camera’s dus durf nooit een paar rolletjes mee te nemen
Héél lang zitten bedenken wat er allemaal in een kas-salade zou zitten…
Toen ik nog bij Lidl werkte, had iedereen een eigen lade.