Heel erg bedankt dat je zo snel reageert. De stress is inderdaad erg hoog, omdat ik deze baan erg graag wil houden. Dus het is heel fijn om even te ‘aarden’ door je objectieve berichtje te lezen zodat ik kan relativeren.
Ik kan hem inderdaad iets verder gratis parkeren, maar dan heb ik er geen toezicht op. Dan staat die namelijk bij een wat verlaten parkeerterrein. Ik wilde juist geen risico’s nemen met de auto, waardoor ik dacht ik parkeer hem voor de deur zodat er zo weinig mogelijk mis kan gaan.
Wat je zegt is echt veel professioneler inderdaad, denk dat ik dat ga doen! Dan neem ik die parkeerkosten op me zonder een emailtje te studeren en hou ik die declaratie achterwege.
Ik merk gewoon heel erg aan mezelf dat ik bang ben dat ik ontslagen word omdat ik er pas net werk.
@Bourbon dankjewel voor je berichtje! Heel fijn dat de stress nu toch een beetje aan het zakken is haha toen ik jullie eerste reacties las dacht ik echt alleen van shit shit shit haha.

Die bedrijfsauto is geen cadeautje maar een middel zodat jij je werk beter kunt doen. Gewoon lekker dat bonnetje op zijn bureau leggen dus! Zo heb ik ook altijd gedacht, maar je baas verdient geld aan jou, je werkt daar niet omdat je zo’n leuke meid bent, maar omdat je hem helpt geld te verdienen. Betekent dus ook, dat je hem geen cadeaus hoeft te doen van jouw salaris. Klinkt misschien hard, maar ik zie het echt zo