Ik ben nooit zo van het op 1 januari starten met iets, maar ik heb wel wat doelen. Hangen dus niet perse samen met het nieuwe jaar en sommige dingen lopen bijvoorbeeld al.
- Als ik thuiswerk dit benaderen als een gewone werkdag. Dus niet in pyjama starten, niet in bed opstarten etc. Me gewoon klaarmaken zoals ik dat normaal ook doe. Ik hoop dat ik hiermee mijn thuiswerkdagen wat beter kan gebruiken.
- Al mee begonnen en gaat vooralsnog goed. Ik wil doordeweeks 's ochtends, tot ik ga werken, geen schermen meer. Dus geen telefoon, geen tv, geen laptop/tablet. Ik ben al geen ochtendmens en ik merk dat ik door die schermen 's ochtends nog trager wordt. Wat ik nu doe is mijn telefoon pas oppakken als ik naar werk ga en de tv blijft uit. Ik zet een lofi afspeellijst op en begin dan rustig mijn dag. Als dit goed gaat en me langere tijd lukt, ga ik kijken hoe ik ook voor de avonden iets bedenken.
- Fitter/soepeler worden. Ik heb echt verzaakt in sporten dit jaar, waardoor mijn rug nog stijver is dan normaal. Ik wil daarom doorgaan met de yoga/pilates lessen waar ik nu mee begonnen ben en hopelijk kan ik op dit manier weer wat soepeler worden.
Verder wil ik er gewoon een fijn jaar van maken waarin ik hoop dat onze grootste wens van een kindje krijgen uit mag komen en terwijl we daarop wachten blijven we genieten en mooie herinneringen maken.