Ik heb altijd hele kleine, concrete gewoonten als voornemens in gedachten. Zo had ik vijf jaar terug bijvoorbeeld het voornemen om elke avond te flossen (en ben ik ècht van nooit naar elke avond gegaan
), twee jaar geleden om na elke douche bodylotion te smeren (en dat is ook gelukt), etc.
Dit jaar wil ik heel graag mijn slaap een prioriteit maken, en dus om 22 uur lekker slapen als ik om 6 uur opsta om te werken, om 23 uur als dat opstaan niet hoeft en ik 's avonds gewoon thuis ben. Ik ben een makkelijke slaper, dus het is echt kwestie van er vroeger in gaan liggen, in plaats van even dit of dat.
Ook wil ik dit jaar leren om met mijn haar om te gaan. Ik kan niet eens een vlecht maken! Ik wil elke week een moment vinden om iets te oefenen. Mijn eerste experiment wordt heatless curls.
Mijn laatste voornemen is om elke maand iets te kopen bij mijn lokale, onafhankelijke boekhandel. Ik ben dol op die plek en ik lees veel, maar omdat ik niet zo van spullen houd lees ik altijd op mijn ereader en kom ik er nauwelijks, dat vind ik echt stom van mezelf.