Leuk dat mensen hier kunnen terugblikken op die van vorig jaar! Hier de mijne:
- een nieuwe baan
- 5km hardlopen
- meer openstaan om te daten
Leuk dat mensen hier kunnen terugblikken op die van vorig jaar! Hier de mijne:
Die eerste is er voor mij ook echt een! Ik ben dit jaar zo opgeslokt door mijn werk en de mensen daar dat ik echt maar heel oppervlakkig contact heb gehad met sommige hele goede vrienden. Echt niet okƩ eigenlijk.
En meer fruit en groente en vooral meer vezels, want daar heb ik momenteel gewoon echt issues door, meer mediteren (headspace gekocht) en wekelijks blijven sporten.
Ik heb het best goed gedaan met het contact houden met vrienden dit jaar! Dus daar ben ik heel blij mee.
Meer fruit en groente en wekelijks sporten, mweh. Ongeveer hetzelfde als vorig jaar geloof ik, over het algemeen wel okƩ, maar ik eet ook nog veel te veel troep.
Ik heb Headspace wel gebruikt, maar ook weer opgezegd, want het werkte toch niet zo heel goed voor me.
Voor dit jaar wil ik vooral wat minder snoepen, mān werksituatie verbeteren en meer nieuwe recepten proberen.
Oh jaa. Minder met je telefoon bezig zijn. Misschien moet ik dat ook maar eens doen
Leuk om iedereens doelen te lezen. Ik had hier vorig jaar nog niet gepost, maar ga het nu wel doen.
Dat was het
afstuderen
vaker afspreken met vrienden
verhuizen
OkƩ, ik wilde eigenlijk geen goede voornemens maken, maar nu ik er zo overna denk zijn er wel wat doelen die ik wil bereiken in 2020
Mijn jaar is best anders gelopen dat gewenst. Ik heb veel moeten geven aan mijn nieuwe baan waardoor ik overspannen ben geraakt. Daarnaast ben ik ook gestopt met de blog⦠Daarom heb ik het besluit genomen monday ontslag in te dienen en weer te gaan solliciteren.
Mijn doelen voor 2020:
Ik heb voor 2020 wel een paar doelen die ik graag wil bereiken:
Gelukkig worden en blijven en vooral mijn geluk niet van anderen laten afhangen
Het eerste is goed gelukt, aan het tweede wil ik opnieuw nog meer werken.
Welke tas wil je kopen?
Balenciaga city mini! Ik krijg wel loonsverhoging dus ga de komende maanden dan de verhoging apart zetten tot ik de tas heb.
Vriend herinnerde me alleen nog even aan dat ik als ik meer ga verdienen ook meer moet bijdragen aan de gezamenlijke dus netto waarschijnlijk minder verhoging apart kan zetten voor mezelf als het lijkt.
Gelukkig kan ik zelf ook rekenen en heb geduld.
Heel mooi! Welke kleur wil je? Geduld wordt beloond
Minstens twee projecten in het leven roepen die ik kan gebruiken als opstapje naar een creatievere baan of eigen bedrijf.
Nog iets plantaardiger gaan eten en minder gemakszuchtig worden en zelf meer gaan koken. Al heb ik afgelopen jaar al een goed begin gemaakt door nog amper vleesvervangers te eten in het tweede gedeelte van 2019.
Hooguit 5 boeken kopen aankomend jaar (dit jaar heb ik minstens 40 boeken gekocht die niet voor een studie waren) en de resterende boeken die ik heb zo veel mogelijk lezen (minstens 25 in 2020).
De aankomende 4 maanden geen kleding kopen (hooguit noodzakelijke sport- of onderkleding) en daarna proberen om het vooral te houden bij kwalitatief betere dingen. (Dit jaar al de stap gemaakt om veel vaker te gaan voor betere producten en nu wordt het tijd om vaker voor tweedehands etc te gaan).
Geen schoenen (tenzij voor een nieuwe sport) en tassen kopen t/m juni. En hopelijk dat nog langer doorzetten.
Minder conformeren en meer doen wat ik wil doen.