Grappige uitspraken van kinderen

Dat is tenminste nog een goed excuus. Mase zegt gewoon “nee, want dat is saai” (zit natuurlijk ook wel wat in).

5 likes

Niet zo zeer grappig, maar vooral heel bijdehand.

J bleef maar ‘toebie toebie’ roepen, terwijl ze naar de tv wees. Ik snapte er niks van dus had Bing aan gezet, maar dat was het niet. Ineens viel het kwartje. Ik vroeg of ze de teletubbies wilde kijken. Zegt ze: ‘Ja, mama. Toebbie!!’. Maar ook zo’n gezicht er bij van ‘dat weeeet je toch gewoon’

5 likes

Moest de kinderen van m’n baas van school halen omdat hij en z’n ex-vrouw met spoed naar advocaat moesten.

Jongetje 4 draagt een bril dus ik keek uit naar een jongetje met opvallende bril. Hij ziet zonder dat ding ook gewoon super slecht.
Zag hem niet totdat er nog 1 jongetje naast de juf stond maar zonder bril.
Ik tegen de regels in het schoolplein op want ja hij zag mij niet!

Ik naar de juf en uitleggen wie ik ben.
Vraagt de juf aan hem:
Is dit ontherun?
Hij kijken; ja, denk het wel… weet het niet zeker.

Dus die juf zat echt te kijken van wat nu.
Moest ik m’n rijbewijs laten zien.

Lopen we weg;
Ik wist wel dat jij het was

89 likes

Zo heeft O heel lang ‘poenaanenan’ gezegd. Dat was ook buurman en buurman :joy:

F had het als dreumes en peuter altijd over een ‘kooinka’. We zijn er nog steeds niet achter wat dat was en ze weet het zelf ook niet meer :see_no_evil:

6 likes

Mn man fluisterde gisteren bij R (3) in haar oor bij het naar bed brengen: ‘ik vind jou lief’. Fluistert zij terug in zijn oor: ‘wil je niet zo in mn oor tetteren’

Ik kwam niet meer bij haha

132 likes

Hahahaha :sweat_smile:

1 like

Hahahaha wat een leuk kind heb jij. Moet altijd zo lachen om jouw berichten in dit topic.

Nee dat was het niet :see_no_evil: Ze kon met 1,5 al echt supet goed praten maar had het dus altijd over een kooinka. Ik dénk dat het een zelf verzonnen woordje was voor een zelfverzonnen ding, maar dat weet ik niet zeker.

M’n man schijnt het als peuter altijd grhad te hebben over een kobatensteen. Daarvan wist ook niemand wat het was haha

3 likes

Hahaha straks zegt ze het tegen haar juf :rofl:

1 like

Hardop lachen hier :joy: :rofl:

“Wat denk je dat ik doe als jij op school bent?”
“Koken. En slapen.”

:sweat_smile:🙋

24 likes

Hij heeft je door :scream:

Ik zal hem maar niet meer in pyjama en met kookschort om ophalen denk ik… :wink:

2 likes

Ik ga zo goed op deze :joy::joy::joy::joy:

2 likes

Hahaha @Bennielava en @Camper moest hardop lachen :joy:

Onze dochter van 4 zei “mama jij houdt van piemels he, dat zei oma”

(Dit soort dingen zegt oma niet hoor snap niet hoe ze erbij komt)

57 likes

Ik was op het strand en had een parasol. Komt er opeens een jochie aangelopen, maar niet kijkend naar mij en mijn vriend.
Jochie: “huuuuh?! Hebben we opeens een andere kleur parasol?! Hoe kan dat nou?!”
Ik: “volgens mij ben je bij de verkeerde.”
Hij: “ooohja…”
Ik: “volgens mij zijn je ouders daar.”

Rent daar naartoe en vergeet zijn schep, dus ik roep hem terug.
Zegt hij: “ik was helemaal vergeten welke kleur parasol wij hebben. Nou doei hè!.”

Haha alsof zijn ouders even snel de kleur van de parasol zouden verwisselen.

31 likes

We zijn in de dierentuin en staan stil bij een dier. Klapt er opeens een kind op m’n vriend zijn kont en zegt “toink!!” :joy:

29 likes

Kinderen zijn best pittig tegenwoordig.
Mijn nichtje van 3 was aan Frozen aan het zingen.
Dus ik zong gezellig mee “let it go”.
Toen zei ze: nee dat mag niet.
Ik zei: maar er zijn toch twee prinsessen. Jij bent Anna en ik Elsa en kunnen we samen zingen.
Zegt ze: nee, ik ben Anna en jij bent niks!

:sob:

59 likes

Ik moest hard op lachen om “toink”

1 like

Wat een leuk topic! Zelf heb ik geen kinderen, maar als juf maak ik ook geregeld wat mee. Zo kwam een vader een keer zijn dochter naar school toe brengen:
Ik: ‘Wat leuk dat papa je vandaag komt brengen!’
Kind: ‘Ja he, papa heeft allemaal bultjes op zijn kont die hij moet insmeren’
Ik: ‘…’
Vader: ‘Wil je dat soort dingen niet meer aan juf vertellen?’ (Met een boze/beschamende blik)

Wat zijn kinderen toch heerlijk eerlijk😂

58 likes