Grappige uitspraken van kinderen

Oooh ik zit nu zo hard mn lach in te houden in de trein. Die “Joe dank je”. :joy:

4 likes

Ik was vandaag met mijn metekindje van bijna 4 aan het spelen (rond rennen), toen ze plots “pas op voor je hoofd!!” naar me riep, toen we de verzorgingstafel van haar broertje in snelvaart passeerden :joy:.

Die waarschuwing krijgt ze zelf heel vaak natuurlijk, omdat ze net die lengte heeft. Ik moet eerder oppassen voor m’n taille/buik :rofl:.

45 likes

De hele dag door roept de dreumes: oma God!

Minder ohmygod zeggen. :see_no_evil:

31 likes

Ik haalde vandaag mn nichtjes (4 jaar) uit school en zei tegen L. “Ik zat hier ook op school, leuk he?” Zegt ze “Oh ik heb je niet gezien hoor”

:joy:

66 likes

Mijn zoontje roept nu al een paar weken gafferdamme als hij iets niet lekker vind :sweat:

4 likes

Hahaha! Zo vertelde ik laatst aan mijn dochter dat haar kleuterjuf al op school werkte toen ik daar ook op school zat: ‘is ze al zó oud? Dan is ze al bijna dood!’

:rofl:

43 likes

:joy::joy:

De eerste keer dat ik ze ophaalde moest ik me voorstellen aan de juf waarop de juf tegen me zei “ooh ja leuk ze hebben het zo vaak over je!” Dus ik voor de grap “wat dan? Wel positief hopelijk?” Waarop de juf zegt “ja dat je wijn drinkt en dat zij het dan voor je uit de ijskast mogen pakken”

HAHAHAA KUT.
(Wel waar)

113 likes

Zie je, wijn en jij hoort bij elkaar hahaha kleuterjuf is het met me eens.

2 likes

Hahahaha heerlijk😂 (ik vrees voor de dag dat juf gênante dingen over me te weten komt😭)

1 like

Hahahaha

Stond ook zo voor lul bij die juf. Alsof ik van sochtends vroeg wijn aan t drinken ben en dan te lam ben om t zelf te pakken :joy: (Terwijl ik aan t oppassen ben)

4 likes

Over juffen gesproken… mijn dochter heeft dus eens op school verteld dat ‘mama en papa altijd in hun blote niksie slapen’. Ik kwam haar juf eens tegen in de kroeg (ackward) en na drie wijntjes vertelde ze me dit (dubbel ackward). Maar ze zei er wel bij ‘ik hoor hele gekke dingen van kinderen dus maak je niet druk’ :grimacing::grimacing::grimacing:

25 likes

Elke keer vraag ik iets en ze luisteren voor geen meter.
J (4) mamma ik heb een vraag.

Ik: nou ik heb een goed idee. Als jullie nou eens naar mij luisteren, dan luister ik ook naar jullie vragen.

J: nou dit is geen vraag. Dus kan ik niet luisteren.

Oké gedist door mijn eigen kind.

42 likes

Mijn nichtje (5) heeft van oudere kinderen een paar woorden geleerd. “Kut, shit en fuck” zijn favoriet. Als ze bij ons is (ik woon nog thuis bij mijn ouders, haar opa en oma dus) vloekt ze ook wel eens. Ik word dan boos en zeg dan op hele boze toon “dat mag je écht niet zeggen!”.

Laatst was ik niet thuis toen mijn nichtje er was. Mijn moeder liet een kopje stuk vallen en riep “SHIT!” gevolgd door “oeps dat mag ik niet zeggen”. Mijn nichtje: “het is maar goed dat DikkeKip er niet is, anders was ze heel boos op je geworden. Maar mij maakt het niets uit oma, van mij mag je ook wel kut of verdomme zeggen”

:sweat_smile:

78 likes

Ik was laatst op een familieverjaardag, mijn jongere nichtjes en neefjes waren lekker aan het spelen. Mijn nicht van mijn leeftijd en ik keken toe en zeiden tegen elkaar: ‘‘konden wij nog maar zo heerlijk spelen’’.

Mijn neefje van 6 hoorde dat, draaide zich om en zei heel serieus: ‘‘als jullie nog willen spelen, mag dat hoor. Gewoon doen als je dat leuk vindt!’’ Toen vroeg ik wat wij dan bijvoorbeeld konden doen, zijn antwoord was: ‘‘jullie kunnen minecraft spelen, of tekenen, of een bordspelletje zoals ticket to ride doen!’’

Echt zo lief, hij heeft nog helemaal gelijk ook!

64 likes

Aaah ja hij heeft ook gelijk! Ik was deze week met de bonuskinderen ( :nauseated_face: ) van 5 en 7 van een vriendin en ik heb zó veel plezier gehad met twister spelen, voetballen en achter ze aan rennen. Kan ook echt niet wachten tot mijn eigen baby die leeftijd krijgt (en tegelijkertijd moet ‘ie forever baby blijven natuurlijk).

__

Ander zoontje van een vriendin (bijna 3) hebben we geleerd dat jongens een piemel hebben en meisjes een vagina. Maar nu ging hij dus aan allemaal mensen (opa en oma, maar ook vage kennissen etc) vragen of zij dan ook een piemel hadden. Haha oeps!

7 likes

Klein jongetje dat net met zijn moeder de bus in stapte tegen de buschauffeur: “Hoi wij moeten naar huis!” Buschauffeur: “Oh, maar ik weet niet waar dat is.” Jongetje: “Bij mijn papa!” :joy:

52 likes

Mijn jongste kind zegt in plaats van ‘dankjewel’ iets wat toch het meest klinkt op ‘kutjewel’.
Wij vinden dat heel grappig maar kwamen er achter dat niet iedereen het kan waarderen toen mn kind dit heel beleefd zei tegen een mevrouw.

20 likes

Vanaf de wc, terwijl ik aan het koken ben: ‘wat stinkt het hier. Is dat mijn poep, of jouw macaroni?’

72 likes

J zijn drinken was op. En tijdens het avondeten krijgen ze een beker met water.
Maar hij had zo’n dorst.

‘pappa in mijn buik is nog ruimte voor wat water’

13 likes

Mijn man en ik zijn net verhuisd. Een schrander buurkind had uitgedokterd wat de namen van de nieuwe buren zijn: Marriët en Just.

Er hing een sling met “just married” voor ons raam.

74 likes