Grappige uitspraken van kinderen

M’n zoontje zag een van mijn trouwfoto’s en noemde me een fee :sparkling_heart::sparkling_heart::sparkling_heart::sparkling_heart:

49 likes

Haha zo hard gelachen om dit topic.

Eentje van m’n zusje van toen ze klein was. We reden langs een kerk met een kerkhof ernaast, waar dus heel veel kruizen te zien waren. Zegt ze heel bijdehand: ‘kijk jongens, dat is een Jezusfabriek’

64 likes

Hahah dit doet me denken aan een verhaal van mezelf. Je hebt hier in de stad een kerkhof met een hele grote ingangspoort met statige pilaren en ik was er altijd van overtuigd dat dat de poort van het kamp was. (Het woonwagenkamp)

2 likes

Mijn neefjes liepen over het kerkhof met mijn moeder en de oudste vroeg of de kerk dan het huis van Jezus was. Dus mijn moeder zegt dat je het wel een beetje zo kunt zien.
Lopen ze langs een oude sok die op het kerkhof ligt, zegt mijn neefje ‘Oh ja, ik zie het want hier ligt zijn sok’ :joy:

46 likes

Doet me denken aan mijn nichtje toen ze klein was en bij mijn opa en oma was. Ze had gepoept en keek trots naar het resultaat en zei tegen mijn opa: “kijk het is een letter!” Opa: “welke letter is het?” Zij, zuchtend omdat opa het niet leek te snappen: “een poepletter…”

15 likes

De vaderdagcadeautjes waren klaar en mochten mee naar huis vandaag. Maar het is een vrij klein cadeautje. Dus een kind komt haar broertje ophalen bij mij samen met haar vader en ik zeg dus dat het cadeautje mee naar huis mag. Dus die zus meteen nieuwsgierig en zei: “Mag ik het zien?”
Dus ik pak het en ik geef het aan haar. Vraagt ze doodserieus: “Wat is het? Is het een olifant?”

Het was gewoon een klein ingepakt vierkantje (houten fotolijstje) met een strik er om heen :joy:

23 likes

M’n zoontje haalt plassen en poepen nog weleens door elkaar. In de tuin lag een grote plas water door de regen:
“Grote poepen”

31 likes

Vanavond heeft mijn dochter (5) een soort avondvierdaagse achtig feest op school waarbij de ouders langs de kant mogen kijken. Ik voel me alleen zo slecht (zwangerschapsmisselijkheid), dat ik tegen haar zei dat ze alleen met papa gaat en dat ik helaas niet mee kan omdat ik ziek ben. Toen zei ze: “Oh geeft niet hoor mama, ik zeg wel tegen de anderen dat je verdwaald bent en dat je het niet kan vinden!”.
Haha, alsof het not-done is om ziek te zijn?

66 likes

Haha ik moest hardop lachen

Dit klinkt zo logisch dat ik niet begrijp waarom dat nog niet ingevoerd is…

16 likes

Ik spreek geen Fries verder maar mijn moeder noem ik wel altijd mem(mie). Dus vroeger dacht ik dat vader pep(pie) was hahaha.
(Oh en bedenk me nu dat niet iedereen Fries kent, heit is papa is het Fries)

9 likes

Vandaag zag een meisje mij voor het eerst en het eerste wat ze zei was “waarom ben jij zo lang?”

En later op de dag nieste een vriendin van mij en toen zei ze “jij niest als een blaffende hond.”

10 likes

Mn kind is een beetje doof denken we, ze verstaat vaak dingen niet goed.
Nu ging het over ‘haargroei middel’ zij:
‘Raar vermoeimiddel’

10 likes

Ik zei tegen de dochter van een vriendin (6) dat de mussen van het dak vielen. Haar reactie: ‘Nee hoor, ik zie ze niet’.

12 likes

Haha ik had even niet door in welk topic ik was. Dacht echt jezus wat is dat voor mens die zulke dingen zegt, hou gewoon je mond.

Maar het is een kind, niks aan de hand.

6 likes

Volgens mij heb ik al een keer gepost dat mijn dochter moeite heeft met het woord “roeren”. De eerste R wordt vervangen door een H. De garde is een roer, maar als zij het uitspreekt is het dus… Ja. Hoer.

Ze was tv aan het kijken in de woonkamer en ik stond in de keuken. Was een programma over een soort elfjes die een lunch café hebben. En eentje ging dus toveren. Met haar garde.
Dus dochter roept in eens kei hard: ja hallo!! Je kunt helemaal niet toveren met een hoer!!! Mam!!! Dat is toch alleen om te hoeren???

Veeg me op.

50 likes

Ik moet echt iets aan het vloeken doen als er iets gebeurt.

Stootte laatst mijn kleine teen tegen de deuropening. En alle Jezus nog aan toe dat deed zo veel zeer. Dus gvd floepte er uit ipv kut, fuck.
Nu E (3 jaar) roept dan als er iets niet lukt of ze valt. God die dorrie!

29 likes

Een meisje net tegen mijn dochter:
‘Zo jij hebt mooie glitter laarzen! Die zou ik ook wel willen!’

Dochter:
‘Dan moet je ze kopen’

64 likes

Ok dit wordt denk ik dé topper van dit topic:

Neefje van 2 gaat altijd in hoekjes staan poepen in zijn luier. Gaat gepaard met veel gepers en gekreun:

‘Uuuh uuuuggh uuuh HEY DE POEP GAAT ER WEER IN!’

36 likes

Vrijdag ging een peuter huilen op werk omdat ik 3 keer doei zei. Ze kwam haar broertje ophalen en toen ging ze naar huis dus ik zei doei. Maar ze begon steeds weer te praten en dan rondde we het gesprek weer af dus zei ik nog een paar keer doei.
En toen was het: “PAAPAAAA ze zei 3 keer doei en dat vind ik niet leuk :sob:

Het zware leven van een peuter.

Oh en we hebben een baby/dreumes die een beetje woordjes begint te zeggen en er hangen foto’s van ons bij de deur en toen wees ze daar en zei ze: “Paard!”
Joe dank je

42 likes