Grappige uitspraken van kinderen

Mijn nichtje van zes heeft een gymleraar.
Ik: “hoe ziet hij er uit? Is hij knap?”
Nichtje: “hij heeft kort haar en draagt in de gymzaal andere schoenen”

55 likes

Deze vind ik zelf heel erg. Soms haal ik het net om mijn zoontje (3) op te halen van het KDV, meestal doet mijn man dat. Dus van de week stond ik daar netjes op tijd. Snel in de auto naar huis toe. Het was was druk onderweg en dat kwam door enkele bestuurders die niet zo goed wisten waar het gaspedaal zit … dus op gegeven moment had ik ingehaald en ik keek op zij en zei “wat een Mongool zeg”. Opeens bedacht ik mij, neeeeee S zit achterin, dat mag ik niet zeggen. Ik dacht okay hij heeft het niet gehoord. Bij de volgende inhaal poging riep mijn zoontje “mamma, is dat ook een mongool?”. :sweat_smile: ik kon wel door het grond zakken! Gelukkig is hij het woordje al vergeten.

48 likes

J (1) heeft een of andere vtech aap. Ze wijst die aan en zegt: ‘mama!!!’. Thanks :thinking:

16 likes

Mijn 7 jarige dochter:
‘In de klas moesten we vertellen wat papa en mama doen voor werk. Dus dat heb ik verteld.’

Ik ‘wat leuk zeg. Wil je wel je schoenen even van de bank halen’

Zij ‘ik heb verteld dat jij op een kantoor werkt en heel vaak kut zegt’

JOE

Edit: OMG as we speak heb ik een mail van de juf dat ze me wilt spreken?! :joy::joy::joy::joy::joy:

126 likes

Haha ik moet echt hard op lachen hierom. Te droog

Haha logica van kinderen, heerlijk!

En @Tessa foei :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Heb heel nonchalant gemaild ‘mag ik vragen waar het over gaat? Moet ik iets voorbereiden?’

26 likes

Hahahahahahahahahaha

Hahaha heerlijk! Hou ons op de hoogte he​:clap::clap:

@Bathwater @Lentex

Paniek om niks, ze wilt het eea bespreken omtrent evt plusklas na de Kerstvakantie :joy::rofl:.

35 likes

Kut. Had gehoopt over kut hahaha

21 likes

Hahahaha zou wat zijn.
Als ik iedere ouder zou moeten spreken over een keer het woord kut, kwam ik niet meer thuis :joy:

9 likes

Ja, ik vind het ook wel jammer @Tessa :slightly_frowning_face:

en @Ohappyday mwhoehahaha sorry :joy:

Meisje van ong. 4 jaar in de supermarkt: ‘mama, mama, kijk de kerstman doet ook boodschappen’.
Moeder: ‘lieverd, niet zo hard roepen, dat is niet zo netjes’.
Vader: ‘misschien is het wel Sinterklaas’.
Meisje: ‘hooo, papa, Sinterklaas heeft een lange, witte baard en de kerstman is dik en heeft een korte, grijze baard’.

18 likes

Opa’s en oma’s hebben een papa en een mama gehad. En die weer een papa en mama en die weer en die weer en die weer. En die daarvoor was een aap.

35 likes

Helemaal niet zo ingewikkeld, die evolutietheorie :grin:

5 likes

Haha nee! Ze hebben het er denk ik over gehad in de klas, lekker die kleuterlogica haha

2 likes

Bij mij kijken ze ‘hazewenja’.

14 likes

Voor het eerst weer binnen bij een viezige kennis nadat de glazenwasser voor het eerst in jaren langs was geweest "Hé, je ramen doen het weer :face_with_monocle: "

10 likes