Het is natuurlijk ook het eerste woord die ze horen zodra de film begint
C ziet haar vader met een boterham de woonkamer in komen.
C: pappa wat op brood?
Pappa: ik heb marmite op brood.
C: oh malle meit op brood! Niet lekker.
Zoontje (3) heeft waterpokken.
Ik: ja je bent een beetje ziek hĂšâŠ
Zoontje: ja, ik denk dat ik gister teveel bier heb gedronkenâŠ
( man drinkt nog wel eens een biertje en is dan de volgende dag wat brak, ikzelf drink niet dus is niet mijn schuld hehe)
True that.
Mijn moeder noemde me vroeger voor de grap een zuiplap, omdat ik altijd veel dorst had. Ik heb echt aan heel veel mensen trots verkondigd dat ik een zuiplap was
Haha oh man ik denk dat ik dit ook nodig ga hebben bij mân dochter. Vanochtend voor 9 uur heeft ze minimaal 2000 keer Mamma gezegd
Ik heb eens op school verteld dat mijn vader alcoholist wasâŠ
(ik bedoelde machinist)
Hardop gelachen
Hahaha te schattig!
Als ik naar de wc ga en J moet en zal mee gaan, dan doet ze haar trui omhoog en wijst ze naar haar broek. Alsof ze ook wil
De kinderen (F 8 jaar, gelooft nog en T van 4 die ook gelooft) hadden een schoentje gezet bij de L.idl.
Ze kregen daar een memory spelletje in, T was helemaal blij.
F was een beetje teleurgesteld: " pfff ja hoor, dit is gewoon van de L.idl⊠Kijk maar er staat L.idl op dus dit heeft sinterklaas helemaal niet gedaan!!".
Sinterklaas shopt ook bij Lieeedelll
Niet van mezelf, maar mijn nicht vertelde net op school dat ze haar zoon gister het geheim van Sint hebben verteld.
Zij: Sinterklaas is dus nep
Hij: je bent zelf nep
Ik moest afgelopen weekend Pietje spelen bij ons in het dorp. Wij zaten in de zaal en Sinterklaas had net aangegeven even een ââplaspauzeââ te nemen.
Zegt een meisje naast mij: ââOh Sinterklaas moet plassen? Ja iedereen moet natuurlijk plassenâŠbehalve als je dood bent. Maar als je dood bent lig je natuurlijk in een kist en dan maakt het allemaal niet meer uit. Dan plas je gewoon in je broek en heeft niemand er last vanââ
Well oké
Nicee
Mijn moeder had net zoiets vroeger als kind
Ouders: sinterklaas bestaat niet
Mijn moeder: ja en dan bestaat Jezus zeker ook niet hé!!
(fyi mijn moeder is overtuigd atheĂŻst nu maar sinterklaas vieren we nog steeds ieder jaar uitgebreid)
Ahhh haha!
Wij gaan het ergens midden volgend jaar aan mân dochter vertellen, ben benieuwd hoe zij reageertđ
Wij ook aan de oudste komende zomer ofzo! Vind het ook wel spannend hoorâŠ
Hhahahahahahahahha ik lach zo hard
Mijn achterneefje van 4 heeft het dus nooit geloofd. Hij zei laatst ook tegen zijn mijn nicht âMam, ik weet wel dat Sinterklaas een oude man in een verkleedpak is hoorâ. En hij heeft het dus ook aan zijn zus van 6 verteld en zij vond dat ook wel logisch, waarop zij het aan haar neefje van 6 vertelde.
Alleen de grote broer (8) van het neefje van zes gelooft nu nog en nu moet de hele familie voor hem de schijn ophouden
Haha! Mijn zoontje Heeft dat woordje gelukkig nooit meer gebruikt.