Mijn dochter (5) gisteren bij het uitpakken van een van haar cadeaus: oh yesss van de Action!!
(Was niet van de Action, maar dat vindt ze denk ik een leuke winkel?!?) Ik kwam iig niet meer bij
Ik had een gesprekje met de moeder van mijn oppaskind:
"Naam oppaskind had het toevallig vanochtend nog even over je. Man en ik zijn gisteren uit eten geweest en ze vroeg of we ook vlees hadden gegeten. Toen ik ja zei, zei ze: âdan is het goed dat mijnnaam niet mee was, want die is vegetariĂ«râ
Whaha hilarisch. De gedachtegang van een kleuter dat het maar goed is dat ik niet mee uiteten was met haar ouders
Mijn man heeft mijn zoontje het ârock tekenâ geleerd ( 2 vingers opsteken)
Nu zat hij laatst achter in de auto en er stopte naast ons een auto met een paar jonge gasten erin die keihard rock muziek aan het draaien waren. Dus mijn zoontje begint te headbangen en steekt zijn hand op.
Gasten kwamen niet meer bij, ik vond het nogal akwardâŠ
Hahaha ik vind dit ook echt top! Zou hier ook stuk om gaan, niets awkwards aan.
Superschattig en grappig juist!
Geef dat kind gewoon zân appetap joh
Mijne flikkert zân speen overal neer wanneer hij iets te eten krijgt of ziet. En dan loopt hij vervolgens heel verbaasd het huis rond: âWhereâd my dummy go?â
Als hij hem dan vindt roept hij: âHowâd it get here?â - met zân armpjes in de lucht ook echt
Hahahah dat doet J ook!
âWat zullen we vanavond voor lekkers eten?â
âGROENTES!â
Goed zo M!
Die van mij zei âJaap lekker miese mamma!â
Slaap lekker lieve mamma dus.
Mijn lessen vielen uit omdat ik in ondertrouw ging vandaag. Leerling;
âOndertrouw⊠is dat hetzelfde als wantrouw?â
Nee, dat komt straks bij de notaris. Hahaha
Haha!
Die van mij zegt âoh my kipâ
Mijn zoon vandaag âkookt papa? Dan heb ik geen honger hoorâ
HAHAHA
Iemand vroeg aan een kind van 4 wat hij lekker vond om te eten.
Antwoord; snoep, koekjes , chocolade, chips en mamaâs borsten!
Dus die persoon keek hem echt aan van wtf zeg jij nou maar zei niks.
Zegt zân moeder; ja hij krijgt nog borstvoeding als hij daar zin in heeft.
Het was ongemakkelijk maar grappig.
Hahahahah klopt toch ook??
Foeilelike schoenen zijn het ook zeg
We waren even de stad in gegaan voor mijn zoontje. Toen we bij de speelgoedwinkel aankwamen bleek deze gesloten. Vroeg hij heel normaal: Mama heb je de sleutel bij?
Deze is niet per se grappig maar wel heel lief. Toen ons dochtertje één werd had ik het er met een familielid in de auto over dat dochtertje dan geen baby meer zou zijn maar een dreumes. Ineens horen we boos vanaf de achterbank haar zoontje (3,5): âL. is geen dreumes!! L. is lief.â
Klein vervolg. We zijn terug gegaan toen hij wel open was. Vraagt hij voor we gaan of ik de sleutel heb. Haha, heerlijk die logica af en toe.
Ons zoontje noemt een mandarijn een âsappieheinâ en ik vind dat zoân leuk woord dat wij ze nu ook zo noemen
Mijn zoontje en ik gingen met cake bakken. Dat is echt ons ding samen. Zegt hij opeens âlater als ik groot ben dan ik ga ik zelf elke dag cake bakkenâ. Ik heel blij âoh lekker voor mamma?â Zegt hij heel droog ânee voor mijzelfâ. Okay
Verder is hij heel lief haha.