Grappige uitspraken van kinderen

Mijn dochter (5) gisteren bij het uitpakken van een van haar cadeaus: oh yesss van de Action!!
(Was niet van de Action, maar dat vindt ze denk ik een leuke winkel?!?) Ik kwam iig niet meer bij

58 likes

Ik had een gesprekje met de moeder van mijn oppaskind:
"Naam oppaskind had het toevallig vanochtend nog even over je. Man en ik zijn gisteren uit eten geweest en ze vroeg of we ook vlees hadden gegeten. Toen ik ja zei, zei ze: “dan is het goed dat mijnnaam niet mee was, want die is vegetariĂ«r”

Whaha hilarisch. De gedachtegang van een kleuter dat het maar goed is dat ik niet mee uiteten was met haar ouders :smiley: :joy:

33 likes

Mijn man heeft mijn zoontje het “rock teken” geleerd ( 2 vingers opsteken)

Nu zat hij laatst achter in de auto en er stopte naast ons een auto met een paar jonge gasten erin die keihard rock muziek aan het draaien waren. Dus mijn zoontje begint te headbangen en steekt zijn hand op.

Gasten kwamen niet meer bij, ik vond het nogal akward

51 likes

Hahaha ik vind dit ook echt top! Zou hier ook stuk om gaan, niets awkwards aan.

1 like

Superschattig en grappig juist!

Geef dat kind gewoon z’n appetap joh :wink:

Mijne flikkert z’n speen overal neer wanneer hij iets te eten krijgt of ziet. En dan loopt hij vervolgens heel verbaasd het huis rond: “Where’d my dummy go?”
Als hij hem dan vindt roept hij: “How’d it get here?” - met z’n armpjes in de lucht ook echt :rofl:

30 likes

Hahahah dat doet J ook!

“Wat zullen we vanavond voor lekkers eten?”
“GROENTES!”

:green_heart:

34 likes

Goed zo M! :heart:

1 like

Die van mij zei “Jaap lekker miese mamma!”

Slaap lekker lieve mamma dus.

13 likes

Mijn lessen vielen uit omdat ik in ondertrouw ging vandaag. Leerling;

“Ondertrouw
 is dat hetzelfde als wantrouw?” :joy:

Nee, dat komt straks bij de notaris. Hahaha

38 likes

Haha!

Die van mij zegt ‘oh my kip’

1 like

Mijn zoon vandaag ‘kookt papa? Dan heb ik geen honger hoor’

HAHAHA

68 likes

Iemand vroeg aan een kind van 4 wat hij lekker vond om te eten.

Antwoord; snoep, koekjes , chocolade, chips en mama’s borsten!

Dus die persoon keek hem echt aan van wtf zeg jij nou maar zei niks.

Zegt z’n moeder; ja hij krijgt nog borstvoeding als hij daar zin in heeft.

Het was ongemakkelijk maar grappig.

23 likes

Hahahahah klopt toch ook??

Foeilelike schoenen zijn het ook zeg

2 likes

We waren even de stad in gegaan voor mijn zoontje. Toen we bij de speelgoedwinkel aankwamen bleek deze gesloten. Vroeg hij heel normaal: Mama heb je de sleutel bij?

46 likes

Deze is niet per se grappig maar wel heel lief. Toen ons dochtertje één werd had ik het er met een familielid in de auto over dat dochtertje dan geen baby meer zou zijn maar een dreumes. Ineens horen we boos vanaf de achterbank haar zoontje (3,5): ‘L. is geen dreumes!! L. is lief.’

33 likes

Klein vervolg. We zijn terug gegaan toen hij wel open was. Vraagt hij voor we gaan of ik de sleutel heb. Haha, heerlijk die logica af en toe.

5 likes

Ons zoontje noemt een mandarijn een ‘sappiehein’ en ik vind dat zo’n leuk woord dat wij ze nu ook zo noemen :joy:

20 likes

Mijn zoontje en ik gingen met cake bakken. Dat is echt ons ding samen. Zegt hij opeens “later als ik groot ben dan ik ga ik zelf elke dag cake bakken”. Ik heel blij “oh lekker voor mamma?” Zegt hij heel droog “nee voor mijzelf”. Okay :sweat_smile:

Verder is hij heel lief haha.

30 likes