Mijn neefje ook! Hahaha. Toen moesten mijn oom en tante op gesprek komen, want hij had rondgeroepen dat zijn vader dat ook was Hij was 4, en zat altijd bij zijn broer die dan GTA speelde.
Hahaha ik moest wel direct hieraan denken! Maar helaas, het was een Vlaams kindje, dus de kans was heel klein
Zoontje moet van mij na het spelen alles op zân plek terug zetten. Deze week was ik vrij en was wat aan studeren op de bank, maar was vergeten de boeken en laptop op te ruimen. Toen hij thuis kwam kreeg hij bijna een woede aanval omdat de bank niet opgeruimd was en alles terug op zân plek moet Hij is soms echt een monstertje.
We liepen buiten. Er was een meisje van een jaar of 5 op een step die niet meer kon remmen en dus van dr step in de struiken viel. Het viel volgens mij wel mee maar ze moest hard huilen van de schrik.
Zegt mijn kind (15 maanden) ineens met een kakelende lach en wijzend vingertje naar haar: âHaaaahaaaaa BABY!!â
Hele weg naar huis die kakelende lach
Ik laat zaterdag iets bezorgen bij mijn moeder voor moederdag en kon daar iets bij typen voor op een kaartje. Ik liet mijn dochter van 6 ook een berichtje erbij typen, heeft ze dit geschreven (maar dan met wat meer spelfouten) : âLieve oma, wat heb jij veel geluk met mij!!â
Ik ben nieuw dus hopelijk doe ik het goed
Mijn zoon (3) staat met mij onder de douche en zegt opeens : mama jij hebt een zulza (vulva) hè, daar kun je helemaal niks mee! Je kunt er niet eens mee poepen
Ik ging echt stuk
Hahahaha ik ga echt stuk hierom . Vooral dat je kind er de rest van de rit naar huis om heeft moeten lachen
Mân zoontje van vier zei vanavond dat hij een happy meal met pik nuggets wilde
Ja je schaamt je soms echt kapot
We zaten samen op de bank koekjes te eten. Ineens staat hij (5jr) op en gaat aan de eettafel zitten. Na 5 min:
Ik: waarom zit je daar eigenlijk?
Hij: omdat ik anders op de bank ga kruimelen.
Ik: oh, ik dacht dat je misschien straf had.
âŚ
âŚ
Hij: ik weet eigenlijk niet meer of ik straf had
Haha ahh, wat lief dat hij niet op de bank wil kruimelen
Haha, wat knap van jou! Steek die maar in je zak
âMama, zullen we gaan opruimen?â
Omg leer R dit. Zij heeft vanochtend een doos blokjes omgegooid en toen ik zei dat ze het moest opruimen ging ze het nog even verder verspreiden over de woonkamer vloer
Ik: wil je dat even pakken voor je zusje?
M: nee, want ze zegt nooit dankjewel
Gisteren vroeg ik op werk: âwie heeft er gepoept?â
En er is een jongetje waarvan zijn moeder Engels is dus hij zei echt met zoân leuk engels accent: âlook at my bum bum!â
R gooit een bakje met puzzelstukjes om, dus ik zeg âkom R doen we ff samen opruimenâ, zegt ze âneee ik kan niet, mijn armen zijn moe!â
Dat is tenminste nog een goed excuus. Mase zegt gewoon ânee, want dat is saaiâ (zit natuurlijk ook wel wat in).
Moest de kinderen van mân baas van school halen omdat hij en zân ex-vrouw met spoed naar advocaat moesten.
Jongetje 4 draagt een bril dus ik keek uit naar een jongetje met opvallende bril. Hij ziet zonder dat ding ook gewoon super slecht.
Zag hem niet totdat er nog 1 jongetje naast de juf stond maar zonder bril.
Ik tegen de regels in het schoolplein op want ja hij zag mij niet!
Ik naar de juf en uitleggen wie ik ben.
Vraagt de juf aan hem:
Is dit ontherun?
Hij kijken; ja, denk het wel⌠weet het niet zeker.
Dus die juf zat echt te kijken van wat nu.
Moest ik mân rijbewijs laten zien.
Lopen we weg;
Ik wist wel dat jij het was
Zo heeft O heel lang âpoenaanenanâ gezegd. Dat was ook buurman en buurman
F had het als dreumes en peuter altijd over een âkooinkaâ. We zijn er nog steeds niet achter wat dat was en ze weet het zelf ook niet meer