Grappige uitspraken van kinderen

Hier meestal ook hoor :sweat_smile: dus ik heb toen ook geen tweede keer gevraagd en mezelf lekker op de bank geparkeerd met een sloot koffie :ok_hand:

2 likes

:joy::joy::joy: ik GIL

1 like

Mijn kind geeft me net een complimentje: ik vind jouw krulhaar mooi mama, én je neushaar!

… thanks

26 likes

Mijn vriend was van het weekend EINDELIJK naar de kapper geweest, was echt lang geworden. Dus hij kwam thuis met z’n nieuwe kapsel en hij had die ochtend zijn stoppelbaardje bij gewerkt en onze dochter (4 jaar) riep toen hij thuis was, WOW papa jij bent zooooo knap!

48 likes

Haha dit zegt R ook, en omdat ze zo goed geslapen heeft :+1:t2:

Ik: ‘mag ik een kusje?’
Peuter van 2.5 ‘laat me met rust mama’

:joy:

22 likes

Een peuter die nu al de eigen grenzen goed aangeeft!!! :muscle:t2::muscle:t2::muscle:t2:

1 like

Moet denken aan mn dochter die nauwelijks fruit lust. Elke x als ik fruit eet, niks fancy, gewoon sinaasappel of banaan, kijkt ze met een vies gezicht als ik praat en zegt ze ook weg mama weg, je mond ruikt vies​:roll_eyes::roll_eyes:

6 likes

Ik heb stoppels op mijn benen. Oke, haren want lui.

Mijn kind: ieeeel vieze haren op je benen!

Thanks he🥲

4 likes

Haha, hier ook stoppels en mijn zoontje deed net of het even erg prikte als de stoppelbaard van zijn papa😑.
“Auw mama , auw, jouw benen prikken , auw”

En ik heb echt maar amper beenhaar…

6 likes

Hahahaha, hij heeft het iig goed onthouden :joy:

3 likes

Wij waren gisteren met L in de speeltuin en daar waren allemaal meisjes van een jaar of 8 aan het spelen.
Er kwamen er 3 op ons af en beetje met L spelen enzo. Toen zei 1 van de 3 tegen de andere 2
Meisje 1: “Jullie moeten me nog zoeken he”
Meisje 2 “Ja doen we zo. Eerst met deze baby spelen”

Meisje 1 “Wanneer gaan we weer verder spelen?”
Meisje 3 “Als deze baby niet meer schattig is”

Meisje 1 tegen ons “Wanneer gaan jullie weer weg. Dan kunnen wij verder spelen”

36 likes

Haha, beloofd is beloofd!

2 likes

K. wil zonder luier rondlopen, maar is vooral druk met spelen en op haar potje klimmen ipv erop zitten.

Ik: K., ga je even op je potje zitten?
K.: rolt met der ogen, zucht een keer en roept op haar allerhardst: “JAA!”

(Om het vervolgens niet te doen. Echt nu al zin in de puberteit).

5 likes

Mijne zei: “wat zijn dit? Prikkels?”

6 likes

Waarom zijn ze af en toe zo gemeen he :joy:

Haha ik doe helemaal mn best om mijn kind ‘vulva’ aan te leren ipv plasser.
Zegt ze net: het heet toch vul-vaas?
Nee, zo heet het niet.
Oh dan noem ik het gieter!

52 likes

Rondje gaan fietsen op zijn nieuwe fiets, komen thuis zie ik hem in de snoepkast zitten. Dafht zeg eens even niets en wacht af… Hoor ik hem een bakje pakken en snoepjes erin doen, en vervolgd zich naar de bank. Man ik stonden onze lach proberen in te houden. Dus ik loop naar hem toe :

enne jong, snoepjes gepakt? Moet je dat niet eerst vragen?
Kind: ja maar ik had toch super goed gefiets en er zijn ook snoepjes voor jullie :joy: en hier ook nog een stikker want jullie hebben mij goed geholpen haaha, :joy::joy:

61 likes

Hahahaha love deze! :heart_eyes:

Wij hebben zo’n houten peuterschommel hangen op zolder en gisteren ging ik nog even schommelen met de kinderen voor ze naar bed gingen.
Toen ik ze later aan het omkleden was zag T mijn man de trap naar zolder op gaan. Zegt ie ‘papa schommelen, leuk!’

30 likes