Grappige uitspraken van kinderen

Haha zo iets had T vandaag ook :’)
Komt hij vandaag 's avonds tegen me aan liggen, met een mobiele telefoon waar ie Paw Patrol op aan het kijken was (want ik had E net op bed gelegd).
“hmm ligt wel lekker bij jou mama!”
“Ja? Fijn. Mama vindt jou heel lief T.”
“Ja, ik vind jou ook heel lief.”
Ik geef ‘m een kusje, hij kruipt nog dichter tegen me aan.
"Dus… nu hoef ik niet naar bed he?’ inclusief glimmende ondeugende pretoogjes haha. Slijmbal

16 likes

Monsters zijn het :rofl:

1 like

Gister ging ze ijsjes maken in haar keukentje. Vraagt ze: wat voor ijsje wil je? Dus ik: chocola. Zegt ze echt ineens: wil je pinnen?

Hahaha mijn vriend en ik keken elkaar zo aan: :frowning_face_with_open_mouth:

Waar heeft ze dat nou weer vandaan hahaha

32 likes

Hahahaha amai ik moest luidop lachen.

1 like

Mijn vader kwam vanochtend even langs om iets in de tuin te doen. Toen hij klaar was vroeg N. ‘nu koffie drinken? Is belangrijk hoor, koffie drinken’. :muscle:t2:

24 likes

Opvoeding done right :joy:

5 likes

Hahah ja poep en plas humor, heerlijk. Als M. boos is beginnen we altijd over poep en dan is ie binnen de kortste keren aan het schateren. Een broodje poep vindt hij het grappigste concept wat er is :sweat_smile:

8 likes

S was net pap aan het eten. Hij neemt een hap en zegt: hmm verrukkelijk! :joy: Geen idee hoe hij daar nou weer bij komt.

10 likes

L probeert zijn pyjama broek zelf aan te trekken en roept heel hard: lukt niet!
S gaat er naast staan: komop L lukte wel! L! L! L!
L: jaaa lukte wel! Groen is gaaaaaaaan!

Het is zo’n leuk cheerleading team samen.

32 likes

Jaa dat kijkt ie elke dag hahaha. Dan zal het daar wel van zijn! Fantastisch zegt S ook inderdaad :joy:

3 likes

Hahaha wat grappig, hoe oud is ze?

1 like

Man en kind aan het spelen
Man: papa is een grote leeuw!
Kind: ikke kleine lul

:woman_shrugging:

15 likes

Door jou heb ik mijn zoon ingewijd in de wondere wereld van het broodje poep en hij vindt het ook zo grappig en stout. Hij rent nu steeds door het huis en gilt: Neeeeeee niette broodje poepsaus!!!

10 likes

Hahaha geweldig!

1 like

A: “Ik ben een superheld.”
…… Denkt na. “Maar ik kan niet autorijden.”
…. Denkt na. “Ik ben een kleine superheld, moet in de autostoel.”

Zo gelachen hierom. Deze superheld moet even naar het noodgeval toegebracht worden.

55 likes

N riep gister even in een restaurant dat d’r vader een dikke piemel heeft. :raised_hands:

31 likes

Mijn zoon vertelde vorige week tegen mijn schoonvader ( :scream: ) dat zijn mama een gekke vagina heeft. Die arme man zijn gezicht. Ik moest er vooral heel hard om lachen.

14 likes

Ik geniet zó van dit topic. Kan niet wachten tot A ook van deze uitspraken zal doen.

4 likes

Komen we gisteren aan bij opa en oma. Ik: Geef je oma even een knuffel?
R: “Zeker niet!” :joy:

16 likes

T is erg fan van hoogwerkers dus we stonden vandaag even te kijken bij eentje.

T: ‘Hij gaat zo rijden!’
Ik: ‘Dat denk ik niet want er zit niemand in om hem te besturen’
T: ‘…Hogewerker is een dagje vrij!’

17 likes