Grappige uitspraken van kinderen

Gister was mijn dochter chips aan het eten bij de tv, ze keek naar Spirit. Ze vroeg ‘mama wil jij even dit chipje naast het hoofd van Lucky houden?’ ik dacht ik ga geeneens de discussie aan dus deed het. Dus ik stond daar als een sufferd met een chipje tegen de tv aan naast het hoofd van Lucky. Zegt ze ‘dank je mama, ik wilde even weten wat groter was, de chips of het hoofd van Lucky en ik zit zo lekker dus wilde zelf niet opstaan’

83 likes

Hahaha, heerlijk deze kinderredenatie.

En ook dat je gewoon denkt, prima ik doe het maar want ff geen zin in discussie (nu al herkenbaar :joy:)

3 likes

Peuter vandaag: O is niet mijn broertje. O is kleine draak…
Ik: Oh ben jij dan een grote draak? Peuter: Nee ik ben wel lief. :roll_eyes:

Nou jongen… :joy:

9 likes

K. krijgt voor haar verjaardag van opa, oma en overoma en overopa een trampoline maar die is nu al binnen zodat ze er nu al plezier van hebben (en dan mogen ze met haar verjaardag alleen iets heel kleins geven om uit te pakken, hopelijk houden ze zich daar aan). Die werd vanochtend vroeg voor we de deur uit gingen geleverd en heeft een groene rand.

“Dit is niet goed , ik heb een blauwe trapoline besteld!”

22 likes

We hebben sinds kort een logeer vis.
M. (2) vanochtend tegen de vis: “M. even naar schooltje toe. Met E. spelen. Niet huilen, M. zo terug”

19 likes

Ik vind jouw kind altijd zo grappig

3 likes

M’n zoon (bijna 3) begon net aan een verhaal maar raakte z’n gedachtengang halverwege kwijt. Dus ik vroeg: “weet je niet meer wat je wilde zeggen?”. Hij: “‘nee mijn batterijtje is op.”

41 likes

T van achter de bank ‘Mama, ik heb niks uitgespookt, maar het ging per ongeluk!’

29 likes

Hahaha en wat had ie precies (niet) uitgespookt?

2 likes

Geheel per ongeluk de treinbaan van zijn zus afgebroken en de treintjes op zijn eigen baan gezet. Gaat zomaar vanzelf :woman_shrugging:t3:

Hahaha en nu zitten ze in bad. Ik was even de was aan het opruimen, kom ik binnen, zegt hij helemaal trots: ‘Ik heb staand in het Peppa Big washandje geplast!’ Wat een kind :joy:

30 likes

Peuter was mee naar de tandarts.
Lopen de behandel kamer in: Hoi dokter. Mama heeft een gaatje. ik heb wel goed gepoetst

Hij moest even wachten want ik had een behandeling nodig. Dus zei de assistent pak maar wat speelgoed uit de wachtkamer.
Peuter gaat vrolijk op pad en we horen niet veel later gerommel en geschuif. Deur gaat open; heeft ie de hele mand meegesleept. En vooral die trotse kop. A regelt het wel even voor zichzelf… :joy:

27 likes

Ik zat laatst in de trein en er was een kindje met zn moeder. En we kwamen langs het psv stadion. Dus zn moeder “Dit is het stadion van eindhoven weet jij welke club daar speelt?”
Dus het jongentje dacht hard na en zei " Eh eindhoven eh… Heerenveen!"

15 likes

My boy🥰

1 like

Ik tegen kind voordat ik weg ga: ik hou van jou!
Kind: ik hou van gummies
Oke :sweat_smile:

19 likes

Mama, ikke flappieflap gehad van bakker.
Mmmm flappieflap is lekker!!!

Het bleek te gaan om… appelflappen :joy: ze kan dus gewoon appel zeggen he, sterker nog dat was een van de eerste dingen die ze echt ging zeggen.

12 likes

Ik vind flappieflap veel leuker, denk dat ik het voortaan ook zo ga noemen haha

10 likes

Haha is mij snoepjes op? Heerlijk :joy:

2 likes

Mijn zoon van 4 wijst mijn jurk aan: “doe je die morgen ook aan mama?”
Ik: “ja dat kan, hoezo?”
Hij: “ik vind hem zo mooi. Met bloemen erop, dat is heel gezellig.”
Loopt naar zijn vader en wijst naar zijn broek: “jouw broek is ook best leuk.”

55 likes

K. heeft bedacht dat ze kippen wil. Van mij mag dat (komen er ook van de zomer, was allang besloten) dus ik zei vraag maar aan papa.

“Papa, ik asjeblief kippen?”
“Nee”

Kijkt mij beteuterd aan

“Mama, hij zei nee!”

27 likes

‘Mama, wat betekent gasoline?’

‘Nou, waar rijd een auto op?’

‘Op banden’

:joy: zo droog

21 likes