Grappige uitspraken van kinderen

H. Mocht een stukje vab mijn evergreen sultana ding iets. Haalt er een rozijntje uit: “mama, poep!”

5 likes

haha ja serieus dit zegt mijn peuter dus constant! Dan zeg ik dat hij maar aan papa moet vragen en dan krijg ik te horen “papa zegt ja/nee”

3 likes

Ik geloof dat ik te vaak online zit te shoppen. Dochter is ziek en ligt even met de iPad te chillen. Opeens zegt ze “kan ik op deze nieuwe iPad ook kleertjes kopen?” :sweat_smile:

33 likes

Mijn dochter vroeg net “mama mag ik een snoepje?” Ik zei “nee je hebt al genoeg snoepjes gehad voor vandaag” Antwoordt ze “Dat ga ik aan de here Jezus vertellen, misschien word je dan ook wel aan het kruis gehangen voor straf.”

56 likes

Maar even serieus ben jij wel veilig daar met dat kind van jou haha

15 likes

Ja dat vraag ik mij ook steeds meer af.

5 likes

Ik kijk altijd zo uit naar de leeftijd dat mijn kind dit ook kan gaan zeggen, als ik jouw posts lees. Maar dat moet haast wel gaan tegenvallen want wat een geweldige uitspraken krijg jij voorgeschoteld :clap:

1 like

Ik vroeg net of hij (bijna 3) nog wat wil eten.
Antwoord: “nee ik wil op een paard rijden.”

Ok.

26 likes

M’n man zegt “ga je dat zo even opruimen?”

Zegt zij van bijna 3 al kreunend: “ohh nee dat kan niet. Ik heb baby in mijn buik” - en steekt ook zo d’r buikje naar voren.

(Pakt daarna kreunend wat van de grond, deed ik echt zo toen ik zwanger was?! :joy::joy:)

36 likes

Ik kwam er achter dat m’n zoontje stiekem snoep heeft gepakt de afgelopen dagen. Nadat ik m vrij duidelijk had gemaakt dat dit niet de bedoeling is zei hij full on drama: “maar anders gaat het over de datum”

38 likes

Echt dit detail ook, veeg me op 🥹🥹🥹

4 likes

M’n neefje (2,5) had een nieuwe helikopter en een brandweerwagen gekregen op de rommelmarkt met koningsdag. Ik kwam deze dit weekend even bewonderen, hij vloog met de helikopter door de lucht en ik had de brandweerwagen dus ik ging daarmee vrolijk achter hem aan, ook door de lucht. Kijkt hij achterom naar me en wijst boos naar de brandweerwagen: ‘KAN NIET VLIEGEN!!!’

Ok sorry vriend je hebt gelijk :joy:

33 likes

Haha dit had ik laatst ook, met het avondeten een flinke dosis knoflook naar binnen gewerkt en toen ik haar een kus wilde geven: ‘Iewww, je stinkt uit je mond!’ :woozy_face:

1 like

M.(2): “M. heeft een poenie”
Ik: “Ja dat klopt”
M. : “Papa heeft grote poenie!”
Ik: “Nee, papa is een jongen, die heeft een piemel”
M. : “Papa is een piemel”

Bijna 2x gestikt van het lachen.

27 likes

Mijn man is bijna altijd vroeg op, maar vanochtend heeft hij “uitgeslapen” dus toen de kinderen wakker werden, lag hij nog in bed.

K: “kom papa, wakker worden, naar benede!”
“Kun jij papa even uit bed halen?”
K, al zuchtend en rollend met haar ogen op bijdehante toon “Nee, kun jij prima zelf papa”

Hoorde zó mezelf praten :rofl:

11 likes

Ik vroeg aan mijn zoontje:

Ik: ‘Ik heb 10 worstjes hoeveel krijgen jullie als ik ze moet verdelen?’

Hij: ‘nou, 3x3 is 9, dus allemaal drie’
Komt naar me toe lopen en fluistert in mijn oor
‘En die ene die over blijft leg je stiekem op mijn bord’

82 likes

Ik hoorde mijn dochters van 3 en 4 het steeds over Samantha hebben, Samantha hier Samantha daar, Samantha was het helemaal. Wij kennen geen Samantha dus ik snapte niet wat ze bedoelde. Hoor ik opeens “Hey! Daar is Samantha weer!” Dus ik dacht even goed kijken. Is het een vlieg :confused: hoe ze er bij komen…

41 likes

Ik moet gelijk hieraan denken

7 likes

Zo heten onze lieveheersbeestjes Sampie of Pietje. Regelmatig roepen ze in de tuin “SAMPIIEEEEEE, PIETJEEEEE!!” :sweat_smile:

7 likes

Dochter van twee

Haar vader: ‘Wil je een blauw ijsje of chocolade ijs?’

Zij: ‘grote ijs’

22 likes