Ik: “M., heb je een poep gedaan?”
M (2,5): “Nee”
Ik: “Echt niet?”
M.: “Nee”
Ik: “Oké”
Even later wil ik haar luier verschonen. Ze begint te giebelen.
M. : “Kheb jou voor gek gehouwe”
Ze had dus wel gepoept
Ik: “M., heb je een poep gedaan?”
M (2,5): “Nee”
Ik: “Echt niet?”
M.: “Nee”
Ik: “Oké”
Even later wil ik haar luier verschonen. Ze begint te giebelen.
M. : “Kheb jou voor gek gehouwe”
Ze had dus wel gepoept
Gisteren zat ik met m’n dochter (5) in bad toen ze opeens ging giechelen en zei dat m’n tepels op kleine molletjes leken die uit de aarde komen
Ik zie dus dit voor me
Ze weet wat de tepel en tepelhof zijn omdat ik werk met baby’s en borstvoeding en haar dat dus ooit heb uitgelegd.
Sinds ze dat weet zegt ze ook dat we op tepelhof wonen in plaats van …hof hihaho
Nu kan ik dus nooit meer normaal naar Diglett kijken hahahaha
Ahhaha sorry. Hier hetzelfde
“Ik wil wel slapen maar mijn huid wil wakker blijven…”
Hahaha ‘ik vind dit niet fijn’
Mijn dochter wil ook nooit met mijn vriend knuffelen als hij stoppels op zijn baard/snor heeft
Haha awww
Mijn ouders vertelden ooit dat ik “kippetje haan” wilde doen en ik had daarvoor iets nodig maar zij snapten niet wat ik bedoelde. Dus ik raakte ook helemaal gefrustreerd en ik bedoelde… hamertje tik
Jouw kind zat wel meer in de buurt
Kind is met opa en oma naar Schiphol geweest en vond de roltrap erg leuk. Dus ik vraag of die ook ‘mind your step’ heeft gehoord. Zegt ie me na, denkt even na en zegt ‘mind your fiets’.
Ik heb een zwarte panty aan.
Dochter: mama vieze benen!
Ik tegen m’n kind: papa is een beetje ziek.
Mijn kind: ja nieuwe papa kopen
Thats the spirit.
Ik was afgelopen week mn bevallingsverhaal aan een vriendin aan het vertellen, mijn zoon (3.5 jaar) luisterde mee.
Onderdeel van het verhaal was dat mn ballonetje er onder de douche uit viel (werd dus ingeleid).
En dat maakte ZO veel indruk, dat er eerst allemaal vragen kwamen, waaronder: “moest je huilen toen je ballon eruit viel?!”
Maar ook toen ik hem de volgende dag van de opvang ophaalde, vertelde hij heel random aan de invaljuf “mama haar ballon viel eruit, toen ze aan het douchen was!! En toen had ze hem weggegooid”
Man is ons zoontje aan het verschonen. Hoor ik hem zuchten: pff papa dit schiet niet op!
Buurjongetje van mijn ouders was gisteren aan het oefenen met straattaal.
‘yo bro ik ben er bijna bro’
‘noem me geen bro’
‘maar je bent mijn bro bro’
En dit dus allemaal tegen zichzelf
Ik die niest
Ik: S, wat zeg je dan?
S: niet zo hard mama
Ik: S Niet rennen op de parkeerplaats dalijk bots je tegen een auto.
S: Ja en dan ga ik dood
Girl what (ze is 3)
Mijn dochter geeft haar zeemeermin met eenhoorngeval op haar hoofd een naam:
Horny
Mijn vriend tilt onze dochter meestal de trap af omdat ik dat eng vind. Vanochtend was hij al beneden en ik boven met onze dochter. Toen zei ze al ‘Papa tillen, mama eng’. Oké is goed, vriend komt eraan en tilt dochter naar beneden. Zegt ze: ‘Goed gedaan papa’.
Ik: 'Ja dat kan ‘ie wel hè.’
Dochter: ‘Ja, papa grote sterke meid’
Aah zo lief
Zo’n hypeman heeft iedereen nodig!
Mijn dochtertje van toen nog 2, we waren op het strand en er rende een hond de zee in en ze vroeg of het een zeehond was.