Grappige uitspraken van kinderen

M’n vriend was het nieuws aan het kijken en Poetin kwam in beeld. Dus hij vraagt aan onze dochter (6) ‘ken je hem?’
Zij: ‘euhm ja ik weet niet hoe hij heet maar hij is een youtuber. Ik zag hem een keer in een grappig filmpje.’

31 likes

Ben vorige week bevallen van een dochter. En mijn zoontje heef nu dus een zus en een zusje.

Dus vroeg hij net:

Mama kan jij even broertje maken?

27 likes

Ik zat te mopperen tegen mijn vriend over hoe onuitstaanbaar onze dochter vandaag is.

Zij: ‘Ik kan wel gewoon staan hoor papa.’

24 likes

Mn dochter zit te ontbijten (yoghurt) en zegt ineens “je hoer, je hoer”. Ik denk oh shit… Want net ervoor heb ik een scheld marathon gehouden met onder andere: “kut hoeren kut klote”.

Maar ineens bedacht ik me dat we gister een Spaans boek hebben gelezen en ze niet “je hoer” zegt, maar yogur, yoghurt in het Spaans :smiling_face_with_tear:

12 likes

M’n dochter kent het nummer van jokie en jet en de laatste tijd zingt ze dat ook steeds. Dus vd week zong ze ineens “Jokie en jet gaan de weeereld rond, opzoek naar avontuuur in de BILLENKONT” ipv luchtballon. Om vervolgens heeel overdreven lachend te zeggen “haaaaaaaahaha mama kijk wat ik zeg; IN DE BILLENKONT haaaahahaha”

11 likes

Ik: “Jij wordt later ook groot”
Dochter (3) : “Wat kan ik dan?”
Ik: “Nou, bijvoorbeeld auto rijden”
Dochter zet grote ogen op: “En kauwgumpjes eten?!?!”

23 likes

We zitten te eten, dochter (4) zegt na een paar happen dat ze genoeg heeft gegeten.
Ik vraag ‘Zit je buik nu al vol??’ Zij op gangstertoon ‘Echt, ik smeer het je!’

29 likes

Kijk, ik scheur het neuspapier kapot. (Dat was dus een zakdoekje)

6 likes

Mijn peuter wilde een panterbroodje. Bleek dat ie een tijgerbol bedoelde :laughing:

19 likes

Ik ben aan het herstellen van een operatie en daarom niet aan het werk. Hoorde ik net mn zoontje zeggen tegen mn man: ik ga even kijken of mama wel in bed ligt. Keek ie voorzichtig om het hoekje van de slaapkamer en riep toen: Ja! Gelukkig, ze is niet stiekem naar haar werk gegaan :joy:

70 likes

Mijn nichtje van bijna 10: “ik ben klein groot!”

5 likes

Dochter 2.5: kijk een neuspaard! (Nijlpaard)

15 likes

‘Mama jij moet je ogen dichtdoen en dan tellen en dan weer open doen. Dan heb ik een verrassing.’
‘Oké. Eén twee drie vier vijf zes zeven acht negen tien. En nu?’
‘Elf’

43 likes

Mijn kind noemt een walkietalkie net een hockey tokkie

12 likes

Dochter (bijna 3) ging net even op de beweegschaal

8 likes

Mijn neefje noemde dit een ‘okiedokie’ :smiling_face_with_tear:

7 likes

Mijn dochters hebben parfum van de Zara. Nu kwam de jongste (4) beneden en zei “wie stinkt bij zijn nek mag wat van dit”, dus ik zei dat ik niet hoefde. Zegt ze “jawel, je stinkt bij je nek hoor”

Oké thanks.

21 likes

Allemaal net half wakker, in het grote bed.
Oudste (4jr) gaat rechtop zitten.
Bloedje serieus: zal ik eens wat vertellen?
Half slapend: ja?
Hij (op nog steeds bloedserieuze toon): vandaag insert geheimzinnige pauze, is morgen gisteren.

Goedemorgen :rofl::+1:t3:

37 likes

Mijn dochter had een ochtendhumeur. Dus ik zeg tegen mijn zoon ‘Laat haar maar even, ze heeft een beetje een slecht humeur’

Mijn dochter ‘Ik heb GEEN slechte meur!!’

27 likes

Haha lief!! :joy::smiling_face_with_three_hearts: