Grappige uitspraken van kinderen

Mijn zoontje kan de R nog niet zeggen. En hij is sinds een paar dagen gek op paprika.

Nou roept hij de hele tijd om PAKIWAAA
Het lijkt wel een Chinees :stuck_out_tongue:

21 likes

haha omg zo schattig!!!

1 like

Hahahaha. Noodle

1 like

Meneer noodles hahahahah

1 like

dit is geweldig!!

1 like

Lekker late tot the party maar ik ben hier al 5 minuten kapot om aan het gaan

Wanneer je je realiseert dat meneer spaghetti gewoon een binge eater is. Moet er bijna van huilen zo sneu. :tired_face:

16 likes

Ik heb heel veel like’s uitgedeeld in dit topic, moest steeds hardop lachen!

Niet van mezelf maar van een vriendin, ze ging in bad met haar dochter van drie. Ze stapt in, zeg haar dochter “he, een slak!” En toen ze eruit ging “he, daar is de slak weer”

5 likes

Ik snap hem niet :woman_shrugging:

3 likes

Dochter E van drie jaar. Zegt bij heel veel dingen ‘ik hou van
’

We aten groente ballen gisteren.

Lopen we vandaag door de supermarkt, roept ze opeens heel hard ‘mamma ik hou van ballen’ :’)

En ze zit zo in de fantasie wereld dat ze tegen alles praat. Vanmiddag deed ze de tuin deur open en roept’ fiets waar ben je? Ahhh daar ben je!’

31 likes

Mijn zoontje riep net dat hij met de ‘liemel piemel’ wilde spelen, nadat ik heel hard heb gelachen snapte ik eindelijk wat hij bedoelde.

45 likes

Ze bedoelde de vagina van haar moeder :nerd_face:

1 like

Waarom huil je S?
“Omdat ik ben zo verdrietig”
En waarom ben je zo verdrietig?
“Omdat ik zo moet huilen!”

Geen speld tussen te krijgen;-)

31 likes

Mijn neefje die duimt niet, maar hij zuigt op 2 vingers. Mijn dochter duimt. Mijn zusje, ik, dochter en neefje waren koffie aan het drinken in een hele drukke lunch zaak.
Mijn zusje en ik hadden net uit zitten liggen dat als ze grote mensen tanden krijgt, dat ze dan echt moet stoppen met duimen. Roept mijn neefje super hard; oh nou. Dan zal ik dan ook moeten stoppen met vingeren.
Joeh bedankt. Wij zakken even door de grond

59 likes

Gisteren bij de rommelmarkt bij de eerste paar kraampjes: Zoooooo wat een rommel hier!!!

Ze had niet helemaal door dat het geen compliment was

Dat lachen had ik wel ff nodig met alle bejaarden die mn kinderen omver probeerden de knikkeren met hun karretjes en dan tegen mij zeiden dat ik beter moest opletten


8 likes

mijn buurjongetje kwam bij ons langs op mijn vaders verjaardag en we vroegen hem hoe oud denk jij dat M (mijn moeder) is? “80?” zei hij onschuldig - ze is 53 :joy:

8 likes

Zoon van 4 laat niet gewoon scheetjes. Hij “laat even een scheetje liggen”.

7 likes

E (3 jaar): ik heb vandaag gepoept.
Ik: waarom?
E: omdat ik een poep gat heb.

Ja logisch inderdaad.

31 likes

Met mijn oppaskindje (4)

Yo, yo, gast
Wat doe jij nou?
Weet je echt niet wat dat is?
Nee, wat is dat dan?
Duh, dat heet cool doen

16 likes

Neefje van 5 jaar wilde graag een ei, maar ze waren wat zachter gekookt dan hij gewend was


‘Ik hoef dit ei niet, er zit allemaal smeerkaas tussen!’

36 likes