Grenzeloos Verliefd

Zijn er hier meer die Grenzeloos Verliefd kijken? Afgelopen dinsdag is er weer een nieuwe reeks van start gegaan op Net 5 en ik kijk nu de eerste aflevering.

4 likes

Oh leuk dit keek ik vroeger altijd ! Ik ga het terugkijken, lijkt me leuk om weer te zien.

1 like

Ik heb de eerste aflevering ook gezien. Echt een heel erg leuk koppel. Bij veel van die stelletjes heb ik mijn twijfels of het wel stand zal houden, maar bij hen totaal niet.
Heb al zin in de volgende aflevering!

Leuk! Ik ga het vanavond denk ik terugkijken.

2 likes

Oh wat leuk, dit wil ik wel weer kijken!

Oké begonnen aan aflevering 1. Ik vind het wel heftig hoor
 1 jaar samen, 4x gezien (wat in totaal 3 weken was) en nu gaat ze daarheen en ze gaat ze trouwen met hem. Damn.

Oh ik ga het ook even terug kijken.

Yessssss, een nieuw seizoen.

Aflevering 1 - Egypte

Die hand en drie zoenen van haar vader. Bijzonder.

Volgens mij zeiden ze het anders: ze hebben elkaar 4x gezien, maar nooit langer dan 3 weken. Of heb ik het nu verkeerd?

1 like

Ik begreep het ook zoals jij, elke keer max 3 weken. Dus in totaal max 12 weken haha

Oh dan heb ik het verkeerd verstaan, naja alsnog weinig. Waarom in spoiler eigenlijk? Dit is allang op tv geweest? :sweat_smile:

1 like

@syntagma @fenayi Ja zou voor mij echt te weinig zijn om met iemand te trouwen. Maar het lijkt net alsof ze elkaar kort kennen, terwijl je die vader op een gegeven moment hoort zeggen “We hebben hier 5,5 jaar aan kunnen wennen”. Dus schijnbaar kennen ze elkaar wel al heel lang (via internet begreep ik), maar zien ze elkaar pas sinds een jaar?

Edit: Oh, “God is glue” dus misschien dat ik ook zo snel zou trouwen als er een God in mijn leven was

Oh die opmerking van die vader weet ik zo niet meer. Maar dat is dan ook apart, zo lang chatten enzo en dan nu in 1 jaar waarvan max 12 weken bij elkaar zijn, trouwen en emigreren.
Volgens mij was ze gewoon blij om uit huis te kunnen en niet meer met twee zusjes te hoeven slapen haha

Ik vond haar een beetje dommig
Ze zat de hele dag thuis, liet hem na z’n werk nog koken en wilde de taal niet graag leren


Lijkt me bijzonder saai

5 likes

Dit!
En ook met dat oversteken en hoe zij denkt over CaĂŻro, alsof hij een kind over had laten vliegen

2 likes

Ik heb het net gekeken, hij zei ‘ruim een half jaar’ (had de ondertiteling aanstaan).

Ik vond haar ook onvolwassen overkomen. Een beetje puberaal ofzo? Ik vond hem veeeel volwassener. Ook veel leuker trouwens. Heb de update gelezen en ze gaat werken als docent Engels. Vraag me af of ze dat lang blijft doen. Denk wel dat ze samen blijven inderdaad.

1 like

Haha oeps, dan heb ik niks gezegd :zipper_mouth_face:

1 like

Ik kijk nu de eerste aflevering terug. Ben benieuwd.

Edit: ik vind haar best vermoeiend (en verwend). Kook gewoon en snij die groente. Zelfs ik kan pasta maken :roll_eyes:

1 like

Hahahah ja, klopt! Dat was zij :joy:

1 like

Hoe kijken jullie dit terug?
Ik heb de kijk app maar die werkt zo ruk, telkens ‘er is een fout opgetreden’

Zit de aflevering van deze week terug te kijken, ben net begonnen. Dat camo broekje van die gozer aan het begin hahahhahaa :joy:

3 likes