Grenzeloos Verliefd

Ik vond de aflevering van deze week wel leuk. Ben wel benieuwd waar ze uiteindelijk terecht komen aangezien hij toch wel graag klein Colombia wilde verlaten

Ik heb hem net terug gekeken, vond het ook wel leuk. Vooral leuk om te zien hoe hij het zo naar z’n zin had daar, constant aan het lachen. Hij lijkt me een gezellig en makkelijk persoon.

2 likes

Wat een leuk, vrolijk verhaal. Jammer dat ze steeds opmerkingen maakte dat er vaak botsingen waren etc, zagen we niets van terug in de beelden dus geen idee of het nou grapjes waren of serieus

Iemand de aflevering van deze week gezien? Zij kwam echt lief over, leuk dat ze bij het asiel vrijwilligerswerk deed ook. In de update plaatst ze ook foto’s van haar kat (aww). En fijn voor haar dat ze zo snel werk had. Hopelijk maakt ze gauw vrienden daar.

Ik heb hem vandaag teruggekeken. Vond het wel een leuke aflevering ook al gebeurde er niet veel bijzonders. Knap dat ze zo snel een baan vond.

Ja precies, wel fijn voor hen dat het allemaal redelijk makkelijk verliep. Maar van mij mag er ook wel weer zo’n aflevering a la Seedy en Marissa komen haha.

2 likes

Ik moest lachen toen ze daar op de fiets naar de dierenwinkel ging, zou ik ook nerveus van worden haha

Het was zo herkenbaar hoe ze hardop denkend op haar fiets zat. “Links blijven! Links blijven!” :joy: Zo ging mijn eerste dodemansritje op de fiets ook toen ik ineens aan de linkerkant van de weg moest fietsen. Je went er wel snel aan.

2 likes

Hahah! En dat praten tegen de auto’s “okay, laat jij me voor? Goed. Mooi. Oehh links links links” :smile:

1 like

Iemand de aflevering van deze week gezien? Ze woonden mooi zeg. Ik las in de update dat ze daar alweer weg is, dat ze eerst weer naar NL was gevlogen en nu haar droomreis aan het maken is, ze is nu in China. Vraag me af hoe ze dat betaalt, aangezien ze het erover had dat ze weinig inkomsten had, dat ze niet zelf een appartement kunnen betalen enz. Snapte ook niet zo goed waarom ze daar niet ging werken, of waarom ze niet weer bij die kiteschool aan de slag ging. Ik ben benieuwd of ze samen blijven, zij lijkt me een heel avontuurlijk en vrij persoon, hij leek zo timide.

Ik vond deze aflevering niet zo boeiend eigenlijk. Zat weinig actie in

Edit: ik vond haar eigen bedrijf trouwens wel heel leuk opgezet/bedacht, maar de aflevering leek een soort reclame voor haar bedrijf. En het ging minder over hoe het echt is om te emigreren voor de liefde. Het leek eerder op een bezoek van een paar maand.

Aah ik vond Hannah en Erwin zo’n leuk stel. Je zag echt dat ze een hele goede klik hadden.

Die laatste aflevering van Esmee in Australië vond ik een beetje saai. En jeetje wat lachte zij veel.

1 like

Vond ik ook, ze passen echt goed bij elkaar! Leuk om te zien. De laatste aflevering heb ik nog niet gezien, had al wel de update gelezen en toen leek het me al wat suf zo op het platteland.

1 like

Iemand de aflevering van afgelopen dinsdag gezien? Ik heb m net teruggekeken. Weet niet zo goed wat ik van het koppel vind, alles bleef zo oppervlakkig ofzo?
Maaarrrrrr love Italië, zou daar ook zo kunnen wonen.

1 like

Ik vond het een bijzondere aflevering. Beetje vreemd ook, maar kan er mijn vinger niet precies op leggen.

2 likes

Oppervlakkig inderdaad. Weet verder niet echt wat ik er van moet vinden. Vond zijn reactie ook een beetje vreemd toen zij over trouwen en het niet hebben van een ring begon. Net of hij letterlijk achteruit deinsde.

1 like

Oooh een terugblik aflevering!
Ik heb nu de 1e terug gekeken.
Die 1e, die gedumpt was net voor de emigratie. Toch een bijzondere vrouw als in vaag. Ze benadrukt mij net iets te vaak hoe perongeluk de zwangerschap was. En dat die vent zei dat ze nu aan hém vast zat (ipv andersom). Alsof ze heel graag wil binden ofzo. Maargoed dat is puur speculatie.
Net als dat ik gewoon 0,0 kan begrijpen dat ze zichzelf nog zo voor de voeten van die gast gooide die haar had gedumpt. Ze wilde een muffin voor hem halen? Like serieus.

Die tweede meid in Texas komt echt heel lief over. Zo fijn voor haar dat ze echt voor het eerst een familie heeft die zo om haar geeft. Zo naar dat er niemand was om haar uit te zwaaien op schiphol (omdat niemand kon of omdat ze zo weinig had!?). Vind ze heel leuk samen in ieder geval.

Ik kijk grenzeloos verliefd en volgens mij zijn het nieuwe afleveringen

Volgens mij ook! Was een leuke aflevering gister

1 like

Ik vond het juist een hele vage aflevering. Ze waren heel even bij elkaar, elkaar amper samen gezien en opeens smst ze dat het uit is?

wel mooie airbnb trouwens

2 likes