Grenzeloos Verliefd

Wat een stom mens die Kim.
Het is sowieso al een slecht voorteken als je vriend gevraagd wordt jou te omschrijven en binnen 2 zinnen zegt hij dat je moeilijk bent en koppig. En dat letterlijk iedereen die over haar gevraagd werd zegt dat ze moeilijk was om mee om te gaan.

Maar wie dumpt iemand nou waarvoor je geëmigreerd bent via app? Die jongen heeft ook zijn leven omgegooid voor haar.

Is dit weer op televisie?

Ja, net 5! Elke dinsdag om half 10

Jippie! Dan ga ik dat online terugkijken.

Ja bizarre aflevering. Vind de nieuwe voice over trouwens niet zo.

1 like

Ja, en ik mis een presentator.
Of ik mis gewoon Arie Boomsma.
Dat kan ook.

1 like

Haha die mis ik echt absoluut niet, vond hem niks toevoegen (maar ik gok dat je hem misschien om andere redenen in het programma wil).

1 like

Ik vind die Kim ook echt vreselijk onsympathiek, ik hoop echt dat die gast een leuke nieuwe vriendin vindt die hem wel de kans geeft. Hij komt wel leuk over, vind ik!

4 likes

Ja inderdaad, dat vond ik ook. Maar ik kan me voorstellen dat je niet zo’n goede prater bent tegen die meid. Volgens mij kreeg hij van haar überhaupt geen kans. Op een gegeven moment geeft hij haar een kus, daar spat de irritatie van haar kant er vanaf. Echt heel liefdeloos, volgens mij was ze meer weg van het land dan van hem.

Ik heb nu al zin in de volgende aflevering, hopen op meer geluk!

2 likes

Ik ben alles aan het terugkijken. Ik vond het stel in Australië leuk. De vrouw van het stel in Turkije vond ik een beetje dominant, maar ik vond het wel een leuke aflevering. Ik weet niet zo goed wat ik moet denken over het stel in Griekenland. Kreeg er niet echt hoogte van. En de laatste die ik gezien heb, was de aflevering in Ecuador. Ze kwamen wel erg jong op me over, maar ik vond de vrolijkheid van het stel leuk

1 like

Jongens, vanaf 24 augustus nieuwe afleveringen!!

14 likes

Wow en de eerste aflevering gaat over een NL meisje dat schreef met een Amerikaanse gevangene. Intrigerend

10 likes

Heerlijk!

1 like

Ohhhh dat verhaal is al bekend dan, maar voor het eerst met beeld erbij. Ik bedoel ik heb er online al vaker dan eens over gelezen, ben alleen haar naam nu ff kwijt.

Edit: Google is mijn beste vriend dit linkje bijvoorbeeld

2 likes

Oh maar dat zou betekenen dat het programma niet echt de start van de relatie heeft gefilmd, als het al een poos terug is. Haha maar ik ga het artikel ook niet lezen, dan hoef ik niet meer te kijken :stuck_out_tongue:

Bedoel je de verhuizing? Het begin van de relatie wordt meestal niet gefilmd toch? Als het goed is heeft het programma dan de verhuizing inderdaad niet eens, tenzij het toch over een ander gaat.

Ja sorry ik bedoel idd bijvoorbeeld de voorbereidingen en hun verwachtingen voor de migratie. Die zijn ook altijd leuk :stuck_out_tongue:

3 likes

Oh leuk! Nu al zin in

Heeeel veel zin in!! Het was vroeger echt een van mijn favoriete programma’s.

2 likes

Leeeeeuk!! Keek dat vroeger altijd