Grenzeloos Verliefd

Kijkt er iemand? Ik snap echt niet wat die meid daar doet? Naar een ex gevangene in een trailer :woman_shrugging:t3:

5 likes

Ik ga nu met begin gemist kijken, ben benieuwd!

1 like

Ik zie je bericht nu pas. Wat een aflevering! Ben heel benieuwd of dit gaat werken. Ze lijkt mij een lieve meid die echt wel wat kan, wat zij nou in deze man ziet?

2 likes

Wat een trainwreck was dit zeg, ze was ook nog jong, maar deze vent kun je toch aan alles merken dat je daar niets aan hebt

1 like

Heb nu gekeken maar mijn hemel. Als ik dr moeder was zou ik echt jankend achter die tv zitten. Wat een ellende. Had even hoop, maar nee hoor. Snap echt niet wat ze in m ziet, zo’n figuur kan je in NL ook wel vinden hoor.

2 likes

Er staat een update op insta.

2 likes

Wij noemen dit thuis altijd Kansloos Verliefd, maar deze aflevering is wel echt :exploding_head:

Ja er is nog hoop.

2 likes

Zo dan, die video met een fragment (geplaatst voor de update). Hoe kan iemand zo erg je eigen gevoel ontkennen zeg. De comments zijn ook niet mals.

Toch, een avontuur op om op terug te kijken. Ik vind het heel moedig dat ze het is aangegaan.

Ik vind moedig wel een optimistische omschrijving :grin:. Ik kreeg sterk de vibe dat ze hem wilde “redden” en er zijn mensen die pas veel later er de stekker uittrekken. Ik hoo dat ze een lieve ongecompliceerde vriend krijgt hierna

1 like

Ik heb de aflevering nog niet gezien. Moedig is enkel gebaseerd op het durven emigreren op zo’n jonge leeftijd. Zo ver weg van alles en iedereen die je lief is, weg van je vertrouwde leven. Dat vind ik wel moedig.

1 like

Maar het is ook moedig. Denk dat veel mensen het naïef vonden vandaar mijn opmerking. Ik houd zelf van een glas half vol instelling en ach het is fijn om het leven ook te leven (maar dan niet met een stonede paintball fanaat imho).
En ik zou zeker gaan kijken. Weer een ouderwets leuke aflevering!

Je dochter van 19 zou maar emigreren om een in caravan te gaan wonen met een drugsverslaafde, werkloze ex-gedetineerde :exploding_head:
Hoe ze ook steeds lacht als ze het heeft over dat hij naar de gevangenis moet ‘hier gooide hij de drugs over het hek hihi’ ‘hij moest echt handboeien om haha’. Mijn god.

2 likes

Ik heb het net terug gekeken en wow wat een gast zeg. Hij werd ook wel heel erg neergezet als de excrimineel, maar ook hoe hij met haar omgaat. Ik zie in de update dat ze voorlopig in nederland blijft, dus hoop dat ze hem helemaal kan laten gaan.

Ook typisch hoe die vrienden haar omschreven als dat zij hem op het rechte pad houd en zij zo goed voor hem is. Maar wat doet hij voor haar?

De eerste aflevering van het seizoen was meteen een bizarre. Nu al benieuwd naar de rest

1 like

Jeetje wat triest om te zien hoe deze jonge meid haar leven vergooid. Ongemakkelijk om naar te kijken zelfs

1 like

Kijken nog meer mensen?

Heb hem net gezien. Het is me echt te klef, krijg er echt kriebels van: ‘I’m so excited to see my cute little monkey.’ Saaie aflevering.

Ja enorm saai. Raakte ook echt m’n aandacht halverwege kwijt hoor.

Precies dit!