Je haar wat droger maken met droogshampoo misschien?
Goed laten afkoelen in je hand voor je loslaat of pincurlen en een paar uur laten zitten.
Wat is slimmer/handiger? Ik wil clip in extensions maar kan nergens een goede kleurmatch vinden. Zou ik extensions kopen in een lichte kleur en die laten verven in mijn haar kleur of zou ik extensions kopen die een beetje in de buurt komen en dan mijn eigen haar laten verven?
613 extensions kopen en laten verven naar je kleur.
Dus gewoon die echte echte blonde kleur?
Ja die zullen het makkelijkst te verven zijn. Als je ook maar te donker koopt dan moet je beginnen bleken en zal meer tijd en moeite kosten.
Ik wil eigenlijk de helft van mijn micro bangs blonderen zodat ik naar donkerpaars of groen kan. Het haar is een keer professioneel gebleekt want ik ben zelf donkerbruin en vervolgens is koperkleurig geverfd. Nu heb ik een uitgroei van heb ik jou daar. Welke producten kan ik het beste aanschaffen zodat ik daarna met directions/manic panic/arctic fox erover heen kan. Ik wil even niet naar de kapper i.v.m. corona.
Een zakje of pot blondeer poeder en waterstof peroxide 6%. En dan eerst het haar insmeren met de blondering wat al geverfd is en na een tijdje pas je uitgroei omdat die waarschijnlijk een stuk sneller blond gaat worden dan het gekleurde deel.
Of bedoel je echt welk merk blondering etc? Want ik heb zelf alleen ervaring met Indola blondering omdat ik die thuis en op het werk gebruik.
Als je meer wil weten vraag het gerust hoor. Ik weet namelijk niet of je zo genoeg info hebt haha.
Waar online kan ik het voordeligste Manic Panic, Arctic Fox of Lunar Tides (of eventueel iets anders) kopen?
Ik kan het even niet vinden. Iemand tips voor een betaalbare kapsalon voor max 200,- voor highlights? Bij kinki was ik laatst 360 euro kwijt.
ik heb arctic alleen bij attitude holland gezien maar vanwege rona hebben die vaak leverings problemen.
Den Haag! Vind het overigens niet erg om een uurtje te reizen. Vond het inderdaad heel erg duur
Ahh ik sta op het punt om een kappersafspraak te maken om mijn haar te laten verven en knippen en ik vind het zo spannend. Ik heb nog nooit mijn haar geverfd en ben zo bang dat het niet mooi wordt. Maar na weken research gedaan te hebben voor een goede kapper denk ik dat ik eruit ben. Suf he?
Helemaal niet suf, ik ben ook altijd bang dat een kapper mn haar verpest. Ik switch regelmatig want ik heb nog nooit een gevonden waarbij ik echt 100% tevreden over was (volgens mij heb ik nu eindelijk een fijne gevonden!)
heeft iemand misschien een tip voor een goede krultang/wand-achtig ding voor redelijk kort haar, maar wel zwaar/veel haar? Ik wou een lange bob laten knippen maar het is meer richting de korte bob nu, wil het leuk stijlen maar ben niet zo goed hierin⦠Zou zoān set misschien iets kunnen zijn?
Ja ik zoek ook een tang, een waarmee je meer beach waves dan echte krullen kan maken. Ik heb haar tot op mijn schouders, dun maar wel veel. Iemand een tip?
Ik gebruik die dikke Pearl Wand daarvoor.
Die had ik inderdaad gezien! Werkt deze ook fijn bij korter haar? Las daar wisselende reviews over
Ik heb mān haar nu tot op mān sleutelbeen en daarvoor altijd korter en gebruik hem al jaren met plezier! Juist als je alleen een slag wil gaat dat prima met dit ding met halflang haar.
Ik heb die andere Pearl Wand die dun uitloopt ook, ook heel fijn, maar die maakt wel echt krullen. Blijven wel super goed zitten, beter als met die dikke.
Ik heb vrij dun en sluik haar en ben de laatste tijd in de weer met bepaalde sea salt sprays en droogshampoos met wisselend resultaat. Heeft iemand een tip voor de perfecte droogshampoo die volume geeft, en sea salt/texture spray die je haar echt goede textuur geeft?
Daarop aansluitend: ik wil mezelf graag een mooie krul/stijl tang of fƶhnborstel cadeau doen. De dyson airwrap lijkt me geweldig maar die ligt buiten mijn budget wat is wel echt een fijne tool om wat slag te maken in mijn steile haar en waarmee zorg ik dat het ook echt blijft zitten en niet na 20 minuten uitzakt? Ik ben een beetje een noob op dit gebied zoals jullie ongetwijfeld merken.