Ik gebruik de Detox shampoo van Original en Mineral vóór de gewone shampoo van Original en Mineral. Vind het een erg prettig merk en mijn haar voelt na de Detox shampoo al erg schoon. Het is wel aan de prijs maar doe 3 maanden met een fles.
Dank je wel voor je antwoord. Ik zal het ook gaan proberen. Fijn dat het al wat beter is bij jou.
Ik weet het niet, ben er wel blij mee maar of het 500 euro blij is… ik vind de krullen en slag mooi maar krijg mijn haar niet goed pluisvrij
Haha, ja ik ook! Maar dan met arrowroet powder (weet niet wat dat in NL is, pijlwortelpoeder?) en een miniscuul beetje cacaopoeder.
Nooit meer dat stroeve, plakkerige gevoel van droogschampoos.
Heeft iemand een goede fohnborstel aanrader (echt een hetelucht borstel). Ik heb deze van Babyliss nu (https://www.bol.com/nl/p/babyliss-1200w-multistyle-as121e-fohnborstel-set/9200000057180537/?Referrer=ENTcli_order_confirmation2008093611) maar ik heb het idee dat mijn haar hier heel erg van afbreekt. Ik heb geblondeerd beschadigd haar, dus ik wil mijn haar zo min mogelijk extra beschadigen (voor zover dat niet gebeurt door fohnen). Mijn budget is maximaal 75 euro. Ik gebruik de fohn voornamelijk om het mooi volumineus te fohnen, ik krul mijn haren er niet echt mee.
Hier helaas hetzelfde @lightbox. Voor dat geld vind ik echt dat het perfect moet zijn en dat was het (voor mij) niet. Zou het dan nog moeten bijwerken met andere apparaten. Dus ik heb hem toch teruggestuurd. Moet er wel eerlijk bij zeggen dat mijn haar er misschien ook gewoon niet geschikt voor is, heb dik haar en een beetje pluizig/kroes. Maar kreeg er wel veel volume van, dus als je daarnaar op zoek bent is hij voor jou misschien wel geschikt!
Volgens mij zijn super veel mensen hier fan van, heb al veel positieve reviews gezien op tiktok/youtube/etc!
Draait de borstelkop ook?
Nope, die draait niet mee.
Ik vond de YouTube-review van Milabu heel informatief om even te kijken, wellicht een tip!
Ik heb het twee weken terug gekocht. Kreeg net mijn zorgbonus binnen dus meteen gehaald. Wel de LONG versie, want erg lang haar. Ik vind het echt geweldig. Vooral de föhn, blow dry föhn borstel en uiteraard de krullers. Mijn haar zit mooi, is super zacht, volume bovenop. En stukken minder pluis dan eerder.
Waarom heb ik dit topic niet eerder ontdekt?! Ga straks het hele topic even lezen
.
Ik heb sinds een aantal maanden de Dyson Airwrap. Ik heb lang, dun, maar wel veel haar. Ik hoopte met de airwrap mijn haar makkelijk en snel te kunnen krullen. Makkelijk en snel dat lukt, maar blijft absoluut niet lang zitten. In dat opzicht valt hij mij tegen. Wat ie wel doet is snel en makkelijk föhnen en als ik die uitgezakte krul heb, blijft mijn haar wel een aantal dagen een mooie gefinishte look houden ondanks dat de krul totaal weg is. Het ligt er mijns inziens dus echt aan wat voor haar je hebt en met welk doel je hem aanschaft. Ik heb trouwens de “lang haar variant”.
Edit: Aanvulling is dat ik bij het krullen verder geen producten gebruik (haarlak oid). Maar dat doe ik ook niet als ik het op een andere manier krul en dat blijft wel lang zitten.
Ik weet niet of jullie allemaal blond haar hebben maar kan dat ook met bruin haar of word je dan grijs van het witte poeder?
Je kunt het mixen met een beetje cacao poeder 
Misschien een open deur haha, maar zijn bij de long versie de opzetstukken gewoon langer? Of zit er ook nog een ander verschil in?
Hahaha ja dat las ik daarna inderdaad maar ik denk dat dat me toch te ver gaat 
Ik gebruik het ook gewoon met bruin haar zonder iets erdoor en ik word niet grijs.
Opzet stuk van de krullers zijn zeker een stuk langer. Ik kan je dat zeker aanraden. Je krult dan veel langere stuk van je haar mee ipv 1/3 vanaf beneden. Ik heb van te voren veel op YouTube gekeken waarin ze beide versies vergelijken.
Tipje, de Kerastase shampoo’s zijn nu 30% korting op bol.com. Ik ga denk ik zo mijn eerste Kerastase-aankoop plegen
Kwam vanochtend tot de conclusie dat dit jaar echt super goed voor mijn haar is geweest. Heb sinds mijn 12de nog nooit zo weinig mijn haar geverfd.
Het glanst en krult echt super mooi nu 
Nu hopen dat dit zo blijft in 2021