Vraagje! Ik heb erg fijn haar, wel redelijk veel, dat heel snel klit. Ben na het wassen veel te lang bezig met de knopen eruit te halen, tijdrovende klus. Ik gebruik wisselende shampoos van loreal en nu een met bier van Guhl. Heeft iemand dé tip voor een shampoo / conditioner/ masker / serum om fijn haar beter te beschermen tegen klitten?
Heb je al eens een spray conditioner of leave in masker geprobeerd? Indola (nospon) heeft een hele fijne ‘color leave in maak’ die ook op niet gekleurd haar kan of de hydrate spray conditioner of repair keratin filler.
Dus eerst wassen, je eigen conditioner die je moet uitspeoeln, je haren droog knijpen met een T-shirt of handdoek en dan de spray of leave in masker en dán pas voorzichtig van onder naar boven uitkammen.
Ik vind deze spray heel erg fijn tegen klitten! Die spray je in nat haar en daarna kam je het super makkelijk uit.
Ik heb deze ook en kan echt niet meer zonder! Scheelt veel tijd, ruikt lekker en is vaak in de aanbieding.
Aanrader dus! @loekieie
Nog niet! Ik ga eens rondspeuren, dank!@
Gebruik iets soortgelijks van Kruidvat, maar niet het idee dat dit helpt. Ik ga deze eens kopen!
Lekkere geur is ook altijd meegenomen:-)
Is het een optie om je haar eerst te laten drogen? Als ik mijn haar nat of vochtig probeer te borstelen kom ik er met geen mogelijkheid doorheen. Mijn haar is dan net elastiek (altijd al geweest, komt niet door verf) Meestal doe ik het in een losse staart en kam ik het de volgende ochtend pas. In geval van haast föhn ik en borstel ik het daarna.
Ja dit heb ik ook. Nat zit m’n haar vol klitten, maar als het droog is is het meeste er wel uit.
Maar oke eigenlijk komt het er gewoon op neer dat ik m’n haar bijna nooit borstel haha
Ik was ook altijd heel lang bezig na het douchen (heb dun haar maar wel heel veel haar) maar ik heb toen dit ding gekocht.
https://www.amazon.com/Remington-DT7432-Electric-Detangling-Batteries/dp/B000JI9JYQ
Borstel is op batterijen en ik ben nu zo klaar. Komen ook bijna geen haren mee (heb ik met een normale borstel wel.
Heb hem gekocht door dit filmpje trouwens
Heb je wel eens Tangle teezer gebruikt? Ik heb super lang droog pluizig haar wat snel klit, maar als ik de tangle teezer in mijn natte haar gebruik zijn de klitten meteen weg. Ik gebruik het ook op droog haar.
Ik gebruik de Loreal Colorista Ombre met veel liefde. Nu gaat dat eruit geloof ik. Weet iemand waar ik nog pakjes kan krijgen of zoiets soortgelijks weet? Ik houd er niet van om zelf te mixxen met blauw etc #lui. Dankjewel alvast!
Doe ik meestal al wel, maar ook droog zit het barstensvol klitten
Yes! Paar jaar geleden hielp dat wel, maar er valt nu niet meer tegenop te borstelen. Het zijn heel veel fijne knoopjes die ik er dan maar handmatig ‘uitborstel’
Omg werkt dit idd bij jou ook zo goed als in de video? Het lijkt echt geniaal
Ja ik had er ook niet veel vertrouwen in maar werkt echt heel goed. Gebruik hem elke keer nadat ik m’n haar gewassen heb.
Werkt het ook bij droog haar? Kwam hier ook voor tips tegen erg knopend haar… Heb heel snel knopen ook na heel goed uitborstelen.
Dat weet ik eigenlijk niet, heb het nog niet geprobeerd (gebruik bij droog haar een gewone borstel). Ga vanavond even voor je proberen.
Deze heb ik ook, het helpt iets… En mijn haar is het beste uitkwambaar als het nat is ipv droog.
Ik heb ook z’n kapsel! Met het filmpje van brad mondo om kort haar te knippen heb ik boven op ook echt een stuk korter gekregen. Mijn pony is wellicht niet perfect, maar het blijft wel lekker voelen. wellicht als je dat durft nog het proberen waard?