Thats the spirit!!! haha. gewoon klein stukje doen en dan steeds een beetje meer tot het naar je zin is! Het is even klooien in het begin maar het is echt kwestie van oefenen.
De zijkanten doen we met de tondeuse, die doet mijn vriend meestal.
Bovenop doe ik eerst knippen en daarna uitdunnen, meestal wanneer hij klaar is. Als ik er tijd tussen laat dan vergeet ik het en dan raak ik gefrustreerd en ga ik zelf weer dom doen
(Heb zelf dun maar veel haar)
Ik vind dit zo knap, ik durf het niet eens Zelfs mn vriend knippen vind ik al een uitdaging.
Durfde het ook niet, maar ik heb zoiets van; niemand die het ziet. Heel veel meetings heb ik niet.
@pastelzwart de zijkant met lijn doen we boven in op die rand : kam op de rand en dan daar de tondeuse er over heen. dat het daardoor wel korter word maar er niet gek uit ziet!
Heb 'm ook gewoon besteld⊠Ben heel benieuwd!
Ja, ik moet iedere dag nog naar kantoor dus no way dat ik dat waag!
Ah hoop dat hij je goed bevalt! Heb het net nog even geprobeerd op droog haar en dat gaat ook prima.
Ik ben op zoek naar een goede krultang! Ik wil losse krullen maken die wel even blijven zitten. Is zoân pearlwand een goed idee daarvoor? Ik heb dun haar, normaal van mezelf wel wat krullen maar door ziekte al eventjes niet meer. Vandaar dat ik het nu wat wil faken
Dit is mijn favoriet. Pearlwand heb ik ook, gebruik ik soms voor strakkere krullen maar vind ik nét wat minder fijn.
Weet iemand hier of die sugarbair hair supplementen hetzelfde zijn als die lucivitaal gummies die je oa bij kruidvat kan halen?
Hoi! Ik heb last van haaruitval en wil misschien een pruik gaan dragen.
Maar ik weet niet waar te beginnen. Ik wil geloof ik geen front lace wig die je zelf aan de voorkant bij moet knippen. Want ik denk dat ik de pruik dan verpest. Ook wil ik de pruik niet vastlijmen maar gewoon op en af kunnen doen.
Ben een paar maanden geleden in een afrowinkel geweest en mocht daar tegen betaling van ik dacht ⏠7,00 voor zoân soort pantysokje op mân hoofd max 3 pruiken passen. Ik mocht ook geen foto maken van mezelf. Ben dus niet echt goed geholpen en geĂŻnformeerd. De pruiken stonden ook niet erg mooi en heel overduidelijk dat het een pruik was.
Zo was mân haar vroeger:
Ik wil het liefst iets dat hier op lijkt. Hoeft niet heel lang en dik te zijn, dat had ik vroeger ook niet, gewoon normaal.
Ik weet niet zo goed waar te beginnen, heeft iemand misschien een tip voor me?
Je bent prachtig
Ik denk dat het beste is dat je een pruik laat maken met Brasilian Hair en 4x4 lace closure. De kapster stelt ze samen en op de dag dat je je fitting hebt knipt ze dat overbodige stukje lace weg op basis van je haarlijn. Zo heb je minder dat âwiggyâ effect en die krullen kan je hebben met deep wave extensions in een 16-18 inch lengte en kan dan bijgeknipt worden. Pruik kan je dan ook elke dag af en uit doen en dan zelf stylen. Ik draag nu 5 jaar pruiken en heb er een tiental liggen, niemand ziet dat het een pruik is en je wordt er echt beter in.
Ik ken de markt totaal niet in Nederland maar ik zou eens voor je kunnen zoeken wie dat doet? In de shops kan je naar mijn mening het best terecht als je weet wat je zoekt.
Ah wat lief, dank je wel.
Wat leuk dat je er zoveel verstand van hebt! Ik ga eens op zoek met deze informatie. Heb weleens een foto van je gezien en het ziet er inderdaad natuurlijk uit.
Het klinkt wel als iets dat veel geld gaat kosten
@pastelzwart Haha ja ik snap wel wat je bedoelt met hip! ik ga ook eens googelen naar zoân soort winkel. Dank je wel.
@ZusjevanJoost Het haar kost het meest, ik heb een gemiddelde kost van 300 Ă 350 euro voor haar en pruik maken. Hoe beter de kwaliteit van het haar, hoe langer de pruik meegaat.
Oh dat valt me nog enigszins mee. Ik dacht richting de 800 ĂĄ 1000 euro.
Woow ook alles omhoog in model!! Super stoer!!
Die bestaan ook maar ik vind het te zot om daar zoveel geld aan te geven.
Ja dat is echt veel geld.
Sinds een jaar heb ik aan de zijkant van mijn hoofd een plukje haar wat golvend is. Dit terwijl de rest van mijn haar stijl is en altijd stijl is geweest. Heeft iemand iets soortgelijks gehad en hoe is het bij jou afgelopen? Groeide dat plukje op den duur uit en kwam je eigen haarstructuur weer terug?
Foto:
Heeft er iemand ervaring met de producten van Philip Kingsley?