Overlaatst ging het hier nog over en waren er mensen positief over
Ben toen zelf ook even gaan kijken maar met die hele brexit was ik niet zeker of ik nu wel of niet importkosten moet betalen op producten uit de uk dus had ik het maar even zo gelaten haha
Helemaal niet meegekregen. Ik ga eens terug lezen, dankjewel!
Ja met de Brexit en extra kosten zit ik ook, maar als het werkt is het me het wel waard. Of ik nou geld blijf âweggooienâ aan producten of ik betaal importkosten, zal onderaan de streep wel ongeveer op hetzelfde uitkomen.
Mijn haar is inmiddels weet helemaal verf-vrij en virgin, maar het is me iets te donker nu, ik wil dus graag 2 tintjes lichter. Kapper is natuurlijk niet mogelijk, blondspray slecht voor je haar (ja, heb ik overwogen maar is me het risico niet waard), wat zijn mijn opties? Blondering van de drogist heb ik echt al jaren niet gebruikt en vind ik ook best spannend, iemand tips? Ik vermoed dat ik qua eigen haarkleur een 7.3 ben (niet superdonker met een warme gloed in ieder geval, en mijn haar wordt in de zomer snel licht)
Heeft iemand van jullie ervaringen met een B.r.u.s.h of Diva warmteborstel? Op filmpjes ziet het er geweldig uit maar heb al vaker een miskoop gedaan.
Ik heb die DIVA gehad. Ik ben er niet zo enthousiast over. Misschien als je dun en kort haar hebt is het wel wat voor je.
Iemand tips voor die irritante nieuwe haartjes op het voorhoofd?? Ik heb heel veel babyhaartjes en nu ze beginnen te groeien vallen ze steeds meer op. Heb al geprobeerd ze plat te kammen met haarlak maar dan loop ik even later met een antenne rond een pony zou een optie zijn maar dat vind ik zĂł irritant (ook een schuine of curtain vind ik echt lastig te stylen) plus de kapper is nu natuurlijk dicht.
Blondeer/bleek is slechter voor je haar dan blondspray hoor! Blonder gaan is altijd slecht voor je haar, wat je ook maar gaat gebruiken. Dan is blondspray nog het makkelijkst omdat het niet echt fout kan gaan, subtiel en egaal wordt verspreid en het ook niet ineens oplicht, maar langzaam blijft oplichten bij warmte/hitte.
Ik heb dik haar. Mijn rekening is je dankbaar
Heb je het ook met een tandenborstel geprobeerd? Beetje haarlak op de borstel en dan kam je de baby haren zo weg tussen de rest van je haar. Helpt veel beter dan een haarborstel vind ik.
Ik herken het, heb dun haar en ook vrij weinig. Bij mij valt het meer in vier sneue slierten, teleurstellend. Kan er ook vrij weinig mee, zo stom als ik dan op YouTube kijk en zoân meid zegt âpak een pluk haar van ongeveer deze dikteâ en dat is dan gelijk al mân haar
Ik kan er ook ongelukkig van worden als ik langs een spiegel loop en dat plukje zo troosteloos zie hangenâŠ
Bij mij is het in het najaar wel dusdanig erger (veel haaruitval, beginnende kale plekken) waardoor ik het in de zomer meer waardeer.
Geen tips, want niks maakt ook echt verschil. Kut dat het na het wassen zo snel weer instort, het wassen is het enige wat me een kans geeft op een good hair day.
Ik was mân haar om de 4/5 dagen, met baking soda want dat is het enige wat mân haar een beetje stroef maakt waardoor ik het tenminste nog vast kan zetten. Speldjes en shit gleden er vroeger zo uit.
Wat doe je op de dagen dat je het echt niet meer toonbaar vindt, maar nog niet weer wil wassen?
Jezus wat een achterlijke reacties wat een sneue vent ook, niet te doen. Snap wel dat het diep zit.
Dat zweten is ook zo kut, heb je weleens geprobeerd om er savonds wat talkpoeder in te wrijven? Wordt het bij mij minder snel vet en slierterig van.
Ik draag dan een hoedje of baret of zet het gewoon lelijk vast en doe het er maar mee
@Clancy nog bedankt voor de tip van Brad Mondo, ik heb vorige week mn vriend geknipt en zn collegaâs gaven complimenten dat het er zo goed uit zag
Oooo wat tof! Ging het makkelijk??
Ja, echt supergemakkelijk, haha, viel me heel erg mee! Ik durf alleen mezelf nog steeds niet te doen, dat wordt sowieso een ding want ik heb een bril die in de weg zit en ben zonder echt stekeblind, haha, dus dat gaat hem niet worden denk ik!
Ik gebruik sinds een week sulfaatvrije shampoo en mijn haar is een grote bende. Moet mijn haar er nog aan wennen of is het dit? want dan stap ik heel snel weer over op shampoo met sulfaat (en mijn nieuwe shampoo was zĂł duur) Het staat bijna rechtop van vettigheid
Bij mij moest mijn haar 2 maanden wennen maar dat is bij iedereen anders
Oh man twee maanden
Bij mij was het na twee weken wel al een stuk beter, dus ik zou nog een weekje aankijken en eventueel cowashing proberen(met conditioner)
Heb je eerst met een clarifying shampoo al je restanten siliconen, andere dingen, build up weggehaald?