Ik heb de oranje variant, maar nog niet geprobeerd!
Ik heb nu ook de oranje variant gekocht, ben benieuwd!
Iemand tips voor een shampoo voor heel stijl haar? Ik zou graag wat meer volume hebben maar het valt zo snel heel plat
Ik vond deze dus niet zo heel prettig, voelde heel stug bij mn aanzet. Of moet ik het dan beter uit borstelen na het föhnen? Ik wil graag meer volume zonder dat mân haar ook maar iets anders aanvoelt haha.
is het nog gelukt?
Nee, helaas. Zit ook een beetje te twijfelen of het met die blauwe shampoo wel zal werken. Mijn haar is wel erg zacht na het maskertje waarmee ik geslapen heb, dat is wel fijn:p
Ja maar ik vind droogshampoo dus ook echt verschrikkelijk, ik krijg daar een vogelnest van op mân hoofd haha. En als ik droogshampoo gebruik mĂłet ik de volgende dag mn haar wel wassen omdat ik het zo vies aan vind voelen de volgende dag, terwijl ik eigenlijk mijn haar 1 x in de 3 dagen maar was. Dus dat betekend 1 van de 3 dagen een kapsel met volume haha
Oh nee joh, wat jammer. Wat raar ook dat het bij de een wel werkt en bij de ander niet.
Heeft er iemand nog een aanrader voor shampoo en conditioner voor haar dat snel vet wordt?
Ik was mijn haar redelijk vaak door het sporten (4-5x per week wassen), en daardoor wordt het denk ik ook snel vet denk ik?
Maar sommige shampoos maken het gewoon nog erger heb ik de indruk
Conditioner niet op je hoofdhuid. Anders sowieso producten zonder sulfaten en parabenen? Minder vaak je haren wassen na het sporten, maar juist alleen uitspoelen? Of alleen cremespoeling in de punten als je dit nodig hebt?
Vond het heel chemisch ruiken, maar nog niet gebruikt
Fantastisch voor kroeshaar als prepoo
Heeft iemand wel eens haar haar laten contouren? Ik las het net op Treatwell voor het eerst, ik had er nog nooit van gehoord (ja voor make-up dan, niet voor haar)
Uitleg
ââ Contouren met make-up (ook wel âshapenâ) is de afgelopen jaren steeds meer in populariteit toegenomen. Wat begon met een selfie van Kim Kardashian met een volledig geshaped gezicht, is inmiddels onderdeel van de dagelijkse make-up routine van menig beauty junkie. Het idee is simpel: met wat lichte make-up op je jukbeenderen, neusbrug, kaaklijn en voorhoofd benadruk je de punten in je gezicht waar je blij mee bent en âverbergâ je de delen waar je zelf minder graag tegenaan kijkt met een donkere kleur. Het contouren van je haar werkt volgens hetzelfde principe, maar in plaats van make-up (of course) kies je voor wat effectief geplaatste high- en lowlights. â Hair strobingâ wordt het ook wel genoemd. Je zet de lichtste kleur op het deel van je haar waar je de aandacht naar toe wil trekken en de donkere tinten gebruik je juist om schaduwen te creĂ«ren en volume te verkleinen.ââ
Zit eraan te denken dit te laten doen, heeft iemand ervaring? En groeit het âmooiâ uit?
Zijn er hier meer mensen met veel haaruitval? Even peilen of het de tijd van het jaar is haha
Ik heb heel veel slag wat ik tof vind, maar als ik het borstel wordt het beetje poedel/niet mooi. Als ik het niet borstel ziet het er alleen wel uit als een vogelnest, heeft iemand de manier om hier een mooie tussenweg in te vinden :â) ?
Ik ga een pony laten knippen en ik heb daar zo belachelijk veel zin in
Ja echt heel erg momenteelđ
Ja ik ook! Nu en ook vaak als het lente wordt. Zal met het wisselen van de seizoenen te maken hebben denk ik.
Sorry voor de dubbelpost maar ik heb dus dat volumepoeder van de Kruidvat gekocht en één keer gebruikt, maar mijn haar werd er megavettig van? Terwijl ik normaal geen vet haar heb.
Doe ik iets fout? Heb het gewoon in banen op mijn hoofdhuid gestrooid en dan een beetje met mijn vingers verspreid
Oh kijken of ze die in België ook verkopen dan Dankje!
VERSCHRIKKKELIJK veel!