Haar/ kapsel topic #1

Dit is na 1 keer wassen bij mij:

Vooral boven op is het een stuk lichter en aan de achterkant omdat ik daar niet goed bij kon. Ik denk dat het na 5/6 keer wassen volledig er uit is. Zou ik updates blijven plaatsen?

13 likes

Heel graag! Ik ben benieuwd hoe lang het goed blijft zitten en of je nog lange tijd een lichte rode/roze gloed blijft houden. Vind de kleur echt mooi bij je uitgevallen.

1 like

Wat lief! Dankjewel :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik kom uit een dorp en de mensen hier zijn niet veel gewend. Iedereen kijkt mij aldoor raar aan tijdens mijn dagelijkse wandelingen. Het is ook wel een opvallende kleur maar ik vind het echt tof!

Haha herkenbaar! Mijn moeder is kapster en ik heb in mijn tienerjaren echt het ene na het andere rare kapsel en aparte kleur gehad, omdat toch altijd alles (gratis) kon. Daar keken mensen ook wel van op.

Ik heb nu voor het eerst in mijn leven lang haar en in mijn eigen haarkleur met wat lichte highlight accenten erdoor. Ik ben ontzettend blij met mijn kapsel en het past bij mijn baan om niet een te uitgesproken kapsel te hebben, maar door jou wil ik nu ook dat haarmasker. Kan goed nu ik met burnout klachten thuis zit, maar ik wil toch zekerheid dat het er dan ook weer makkelijk uit gaat. Ik wacht je updates dus rustig af :face_with_hand_over_mouth:

Ohhh wat tof dat je moeder kapster is! Fijn ook dat ze nu weer aan de slag mag.

Ik denk dat het er redelijk makkelijk en snel uit gaat. Mocht mijn eigen kleur (blond met een rode gloed) er echt duidelijk door heen komen, dan ga ik een uur anti roos shampoo laten intrekken.
Ik zou updates blijven plaatsen :grinning_face_with_smiling_eyes:
Mijn moeder heeft het masker voor donker bruin haar gekocht. Ze vindt mijn haar verschrikkelijk nu en nu durft ze haar masker niet meer te gebruiken hahah. “Ik ben bang dat dat zwart wordt!!”. Kan wezen dat ik dat masker volgende maand probeer.

Vervelend dat je een burn-out hebt. Veel beterschap en liefs voor jou :heart:

1 like

Even als reactie op mezelf, hij is weer op voorraad! Dus mocht iemand interesse hebben.

Het is deze, en hier te koop

1 like

@1103 update! Na twee keer wassen. Ik ga het zondag er uit proberen te wassen met anti roos shampoo. Mijn eigen kleur piekt er wat door heen en het lijkt daarom best gek

8 likes

Heb hem ook besteld! Gebruik nu al 2 jaar die van Revlon en bevalt me prima, maar ben hier ook wel heel benieuwd naar.

Iemand hier ervaring mee? Olaplex dupes zo te zien.

3 likes

Hier ben ik ook benieuwd naar. Als het echt een dupe is zou dat wel echt super zijn.

Edit- de reviews op de revolution site zijn tot nu toe erg positief (zijn er nog niet zo heel veel aangezien het pas nieuw is) dus denk dat ik binnenkort als mijn kappersspul op is sowieso nummer 3 en 6 ga bestellen

Ik zou er niet van uit gaan dat dit vergelijkbaar is. Mijn ervaring met Revolution is dat ze heel goed zijn in verpakkingen namaken. Kwaliteit is iets anders, daar ontbreekt het meestal aan. Ik zou ook niet vertrouwen op reviews van een product dat nog geen maand op de markt is.

Vind ik ook interessant! Mijn wederhelft gebruikt momenteel liters van mijn dure krullenshampoo haha omdat die lekkerder ruikt dan zijn voorraad ‘alles in 1 dingen’.

1 like

Ik vind zelf shampoo van Andrélon vaak heel lekker ruiken en mijn haar zit juist met shampoo met siliconen beter, dus ik zou er daar eentje van kopen!

1 like

https://www.kruidvat.nl/schwarzkopf-7-kruiden-shampoo/p/2099469

Deze misschien? Ruikt lekker, niet heel duur en volgens mij prima qua voeding. Niet te heftig en goed voor elke dag.

1 like

Mijn ex vond die te heftig ruiken ofzo haha, maar ik gebruik 'm ook wel eens en vind m prima! Zelf gebruik ik deze variant ook wel: https://www.kruidvat.nl/schwarzkopf-elke-dag-shampoo/p/2099497

2 likes

Door dat shampoo ‘voor normaal haar’ op die mannenfles moest ik hieraan denken hehe

19 likes

Mijn vriend vindt andrelon klei fris en zuiver heel fijn om gel en wax er goed uit te krijgen!

Edit: oh lees nu pas dat je vriend af en toe stylingsproducten gebruikt haha

1 like

Ik mag over 2 weken ook eindelijk weer in de blondeer :heart_eyes: herken het inderdaad, mijn haar wordt de laatste tijd ook heel snel vet

1 like

Volgende week eindelijk weer naar de kapper!

image

Wil weer voor deze kleur gaan.

17 likes

Misschien de Volume & Care, dan heeft hij wel verzorging, maar wordt het niet te zwaar! Die ruikt ook lekker :smile:

1 like