Heeft iemand ervaring met de clipins van r.eal h.air o.nline? Ik twijfel als ik clipins neem voor de volume, geen extra lengte. Heb een dun bosje haar en mijn kapper zei dat ze zelf clipins van hun droeg voor extra volume.
De no yellow is volgens mij meer om het blond in zijn algemeenheid wat koeler/minder geel te maken, vlekkerigheid ontstaat bij mij vooral als ik niet genoeg bleekmengsel gebruik
Met schoon haar bedoel ik waar geen verf meer zit. Heb alleen op uiteindes nog wat blauw/groen resten.
Wat kan ik anders beter doen??
Haha nee maar denk dat je dat er heel moeilijk uitkrijgt met verf/bleek als je daarna niet een andere kleur over je gebleekte haar heen wil.
ik wil het juist lichter hebben zodat er weer paars over heen kan of turqoise.
Ben zelf donkerblond en dan komt het toch net er iets anders uit dan wanneer er nog geblondeerd onder had zitten van de kapster.
Heeft iemand ervaring met de website kaviaar voor je haar?
Ik heb vorige week de Loreal steampod gekocht via hun omdat ik via youtube zag dat iedereen lyrisch is over dit ding. Alleen heb ik het idee dat mijn haar er helemaal niet zo zacht en glad wordt zoals bij anderen, en twijfel hierdoor aan de echtheid van het product.
Heeft iemand toevallig ervaringen met hun webshop qua het leveren van echte spullen?
Of eventueel negatieve ervaringen met de steampod? Ik kan mij namelijk nauwelijks voorstellen dat het alleen bij mijn haar slecht kan zijn, indien die echt is.
Ik vind het bij zo’n lengte altijd leuk om het op één lengte te knippen en dan een beetje bot aan de onderkant. Zo’n blunt cut bob.
Leuk! Ik ga voor een iets langere versie over ander halve week
Je foto is al weg, maar is het niet leuk om langs je gezicht wat kortere plukjes te doen zodat het mooi langs je gezicht valt en wat meer “speels” is?
Ik gebruikte altijd de fudge clean blonde shampoo & nu wil ik een nieuwe bestellen. Zie net dat ze ook een nieuwe versie hebben, de damage rewind. Iemand die al geprobeerd? Heb opzich geen beschadigd haar maar als deze het haar minder droog maakt zou ideaal zijn.
Ik gebruik die nu, m’n haar is veel minder droog erna. En glanst ook meer
Dankjewel, dan ga ik die ook proberen.
Ik las een tijd terug ergens dat de damage rewind minder goed zou werken wat betreft de kleur, dus daarom durfde ik me er niet aan te wagen, maar ik ben heel benieuwd naar je ervaring! Wil je laten weten of je een verschil merkt in het kleurverschil na het wassen met de clean blonde?
Ja zal ik doen! Daar ben ik zelf ook benieuwd naar.
Het zal al wel honderdduizend keer gevraagd zijn, maar is er iemand van dit forum die dit getest heeft?
-xxx- een kale vis
Ik heb het geprobeerd (had in het eerste trimester van mijn zwangerschap veel haaruitval). Het maakt je haar niet zwaar of vet, en ik denk zelf dat vooral de massage van je hoofdhuid helpt om de haaraanzet wat boller te maken en het daardoor wat voller lijkt.
Ja, gebruik het regelmatig. Niet om voller of meer haar te krijgen, maar om mijn droge hoofdhuid te verzorgen. Ik betwijfel of het voor meer haar zorgt. Maar mogelijk krijg je er wel steviger of sterker haar van, omdat het je hoofdhuid gezond maakt, zodat daar gezondere haren kunnen groeien.
Ik gebruik de rewind en heb de andere ook gebruikt. Ik merk geen verschil in werking, maakt mijn haar net zo blond als de andere deed. Verschil is alleen de verzorging voor mij, voor heen was het net stro en nu kan ik er makkelijk door met een borstel.
help! ikzelf heb krullend haar en daardoor geen ervaring met het haar van mijn dochter.
Zij heeft lang haar, wat gewillig, dun maar wel veel en vol haar.
Als het droog is borstel ik al jaren met een mason pierson (kwaliteit lookalike varkenshaar) borstel. Dit is het meest pijnloos want haar haar klit snel.
Maar als het nat is is er geen doorkomen aan!
Ik heb op aanraden van een verkoopster een grote vierkante borstel gekocht, en een tangle teezer hebben we ook al geprobeerd.
Wie heeft dé tip voor een fijne borstel.
Suikerspin haar.
Geen tips voor een haarborstel, want gebruik zelf de tangle teezer, maar hoe borstel je haar haar? Ik kom er bij mezelf namelijk ook niet doorheen als ik het niet eerst verdeel en vanaf de punten beginnen met borstelen.