Thanks!
Ik ben echt een one issue forummer aan het worden, maar ik blijf plukjes vinden waarvan ik denk tha fuck.
M’n pony zou niet eens geverfd worden:( (had het niet door) en deze kleur heb ik ook niet om gevraagd:(
raar plukje
Wat stom, en niet abnormaal dat je het niet doorhad hoor, ik denk ook meestal van ‘jullie zullen wel weten wat je aan het doen bent’ ipv constant paranoia te volgen wat ze exact doen. Hopelijk wordt het nog netjes opgelost voor je, als ik jou was zou ik me echt niet zo bezwaard voelen om terug te gaan hoor!
Je moet je echt niet bezwaard voelen om terug te gaan. Voor wat het waard is: als er ooit iemand bij mij terug komt voel ik me niet aangevallen of zo. Juist fijn dat ze terug komen zodat we er ook echt wat aan kunnen doen. Het blijft toch handwerk waar helaas dingen mis kunnen gaan (in communicatie én de uitvoering). Ik zou het erger vinden als iemand niet terug komt met een klacht en dat diegene dan weken lang rondloopt met een vervelend ontevreden gevoel, tegen iedereen gaat klagen over onze salon of naar een andere kapper gaat om het op te lossen en dan weer volle mep moet betalen. Ik heb nog nooit geld terug gegeven omdat het altijd netjes (gratis) op te lossen was met een behandeling.
Nogmaals bedankt voor je feedback! Fijn om te horen dat jij als kapper er zo rustig en vriendelijk mee omgaat. Na dinsdag ben ik er vanaf
Ik ben vorig jaar ook een keer teruggegaan. Ik had eerst gebeld en toen kreeg ik meteen de persoon aan de lijn die mijn haar had gedaan en die was best wel defensief dat hij het wel goed gelukt vond “en dat er zelfs voor en na foto’s waren waarop het verschil goed te zien is”. Ik ging daar niet mee akkoord en hij zei: je kunt langskomen dan kijken we in het echt even hoe en wat. Prima, ik zei wel: ik zou dan wel mijn haar door iemand anders in de salon willen laten doen. Long story short: in de salon gaven ze me meteen gelijk, zelfs de grote baas (de jongen zelf hield zich volledig afzijdig trouwens en gunde me niet eens een blik lol whatever), de balayage had niet goed gepakt en hallo het was 200 euro (ja rip). Vervolgens heeft iemand anders daar mijn haar compleet over gedaan, geheel gratis en toen is het zoooo mooi gedaan. Zij zei ook van: joh juist goed dat je terugkomt en ons de mogelijkheid geeft het te fiksen.
Ik snap ook best dat je je bezwaard voelt, had ik ook wel, maar als ik dan naar mijn haar keek dacht ik ook van: hallo dit is zooo niet wat ik heb gevraagd. Dus go for it!
Gelukkig dat het goed is gekomen! Knap dat je je poot stijf hebt gehouden. Wel heel vervelend dat de kapper die jouw haar had gedaan zo reageerde.
Ik ben ook wel eens terug gegaan naar de kapper toen ik niet tevreden was. Werd netjes opgelost.
Laat je weten hoe het ging?
Vervelend voor je, ik heb er geen verstand van, maar misschien past het beter in het topic over haar? Haar/ kapsel topic - #3127 door J00P
Ik ontdekte vanochtend ook wat plukken met een harde overgang en dit is een van de beste kappers in de regio (mensen uit heel NL komen erheen)… kan elke kapper een keer overkomen! Ik mag woensdag gelijk al even langskomen.
Komt écht goed dinsdag, voel je niet opgelaten of schuldig!
@Tedmosby Balen! Ik zat er 4u vrijdag en ontdek dus net ook wat plekjes. Kan gebeuren denk ik dan, als ze het maar goed oplossen!
Is het een salon met meerdere kappers? Neem aan dat er iemand is die dit kan oplossen Ik duim met je mee!
Laat je het hier even weten?
Is het ondertussen opgelost bij je?
Ja! Alleen niet heel duidelijk zonder herkenbaar te zijn… wij volgen elkaar op insta toch? Daar heb ik foto gedeeld!
Jaa ik zie het op je profielfoto!! Heel leuk!
Goed! Ik ga vrijdag terug om het te laten fixen. Ze had het over van bovenaf werken met bruin naar beneden. Ik ben geen kapper, dus ik vind het moeilijk voor me te zien. Wil nog wel goed vragen hoe en wat precies, want als ik er niet helemaal een fijn gevoel bij heb ga ik liever weer terug naar m’n eigen haarkleur zo goed als het kan.
Klinkt als een goeie oplossing!
Edit: ik ben nu ook terug voor een paar plukjes en ze gaat ook de aanzetten iets donkerder maken. Hopelijk stelt je dat gerust!
oké, ik heb advies nodig! ik ben vorige week donderdag helemaal blond gegaan (ik heb van mezelf super donkerbruin haar, in november ben ik voor een zilver-achtige balayage gegaan, nu dus blond). hele mooie kleur, super blij mee, maar nou heb ik het gisteren dus gewassen en daarvoor kort even zilvershampoo laten intrekken, ik denk dat ik het max. 3 minuten gedaan heb. nu zitten er dus wat plukken in die een stuk meer zilver/assig zijn dan de rest, geen idee of die het gewoon beter hebben opgenomen of omdat ik het niet goed genoeg heb aangebracht, maar het ziet er ook echt heel lelijk uit en wil ik het niet los dragen door het kleurverschil wat raden jullie me aan om te doen?
Welke zilvershampoo heb je gebruikt?